
Монтирах първо едно старо амортисьорче останало ми от старите опити на двойката. То самичко не успяваше да задържи капака, макар и малко сила да не му стигаше. Свалих едно амортисьорче от задната врата за проба и капака вече се държеше стабилно, но трябваше да го вдигам на ръка почти до горе, което не ми хареса особено. Така, че си купих едно ново точно за Голф3. По този начин, с 1 старо и 1 ново, се получи перфектно - горе се държеше стабилно, без опасност за главата


Докато правех тия проби, не бях сложил никакви шайби и ламарината се кривеше и болтовете се накланяха грозно напред. Намерих подходящите шайби и поставих по една отгоре и отдолу и стана много стабилно.
За инфо амортисьорчето за тройката е 350N, а за двойката е 3mm по-късо (практически същото), но е с 30N по-слабо