
Вал и глава от ДХ, вал и глава от АБС мотор, сръвнения.
Re: Вал от ДХ на глава от АБС мотор, снимки, сръвнения, проблем!
Така е термометъра ще покаже. Не мисля, че е от предварението колата работи много добре и аванса не се чува при никакви обстоятелства. Притеснява ме единствено защо пуска перките (1 скорост) при показание от малко след 100 градуса? Както писа ще дойда да я мернем веднага щом си дойда в софия. 

Re: Вал и глава от ДХ, вал и глава от АБС мотор, сръвнения.
Обобщението: Блока от АБС мотора работи идеално с гладата от ДХ.
Единствения проблем (според мен не е и проблем) е че там където е отвора за охлаждащата течност към всмукателния колектор при АБС главата, при ДХ (JH,DZ) има отвор, който обаче е за ВАКУУМ. Не е проблем този отвор да се запуши с нещо и всичко е ок-изпитано! Двата вала (Този от ДХ,ДЗ, ЖХ и този от АБС-а НЕ СА Ваимозаменяеми) Първите са на механични повдигачи и имат голям лифт и при монтиране на глава на абс блок (първо те не влизат в тази глава) ще се получи Неприятна среща между бутало и клапан. Също така и обратния вариант (глава ДХ, вал АБС)не се получава, защото вала от АБС-а няма 4 пета, а и лифта е малък и клапаните няма да се отварят достатъчно.
Утре ще погледна двата вида бутала и ще пиша и за тях. В момента карам с глава от JH (DX,DZ) заедно с неиният си вал и да ви кажа колата живна много добре. Всичко друго (колектори и двата, моно, филтър) си е сток. Предстои смяна изпускателен колектор с този от ДХ (двуцевка нормална), спортен филтър, и евентуално и всмукателния колектор да е от ПБ.
За сега това е направено. Периодично ще ъп-вам темата.
Единствения проблем (според мен не е и проблем) е че там където е отвора за охлаждащата течност към всмукателния колектор при АБС главата, при ДХ (JH,DZ) има отвор, който обаче е за ВАКУУМ. Не е проблем този отвор да се запуши с нещо и всичко е ок-изпитано! Двата вала (Този от ДХ,ДЗ, ЖХ и този от АБС-а НЕ СА Ваимозаменяеми) Първите са на механични повдигачи и имат голям лифт и при монтиране на глава на абс блок (първо те не влизат в тази глава) ще се получи Неприятна среща между бутало и клапан. Също така и обратния вариант (глава ДХ, вал АБС)не се получава, защото вала от АБС-а няма 4 пета, а и лифта е малък и клапаните няма да се отварят достатъчно.
Утре ще погледна двата вида бутала и ще пиша и за тях. В момента карам с глава от JH (DX,DZ) заедно с неиният си вал и да ви кажа колата живна много добре. Всичко друго (колектори и двата, моно, филтър) си е сток. Предстои смяна изпускателен колектор с този от ДХ (двуцевка нормална), спортен филтър, и евентуално и всмукателния колектор да е от ПБ.
За сега това е направено. Периодично ще ъп-вам темата.
-
- Low rider
- Мнения: 5573
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Вал и глава от ДХ, вал и глава от АБС мотор, сръвнения.
не съм сигурен но мисля че изпускателния колектор с двуцевката няма да станат.или поне няма да ти съвпаднат с тунела.но докато не премериш няма как да разбереш. 

Re: Вал и глава от ДХ, вал и глава от АБС мотор, сръвнения.
Защо да не стане? - мисля че е същият като на ПБ-то. Захващането на главата ще стане (еднакво при 8В моторите)от там ще изрежа двуцевката и ще си сложа тръби, който да минават през тунела. Кое те притеснява колега - сподели. Като го направя ще пусна и снимки да е всичко нагледно 

-
- Low rider
- Мнения: 5573
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Вал и глава от ДХ, вал и глава от АБС мотор, сръвнения.
колектора става точно но след него няма да стане но щом ще си правиш сам тръбите ще стане 

Re: Вал и глава от ДХ, вал и глава от АБС мотор, сръвнения.
Аз мислех целият да ми го направи мой роднина. Копие на някой спортен 4-2-1, но ми казаха, че трябвало разпределителния вал да ти е много "агресивен" и за това се отказах и реших стоковия с лека преработка.
-
- Low rider
- Мнения: 5573
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Вал и глава от ДХ, вал и глава от АБС мотор, сръвнения.
не е задължително (това за вала)щом ще ти го прави познат експериментирай 

- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: Вал и глава от ДХ, вал и глава от АБС мотор, сръвнения.
Намери си изпускателен колектор от голф 2 гти 8 клапана или пасат ГТ ,този който е на единичките и сирокотата е симетричен първо (като го погледнеш дупките за двуцевката са в средата на колектора) и второ извивката на двуцевката е с по остър ъгъл което ти попречва да я сложиш там.
Re: Вал и глава от ДХ, вал и глава от АБС мотор, сръвнения.
Колектора мисля да го ползвам от единичката, като му разширя портовете. След това всичко да е малко по широко (в цолаж говоря) и да е home made и само с едно гърне. Другият вариант е колектор като този от снимката и пак широки тръби до края. 



Re: Вал и глава от ДХ, вал и глава от АБС мотор, сръвнения.
Малко измятам темата (нали си е моя
) Подскажете ми малко, ако слажа именно такъв колектор от снимката има ли вероятност да си загубя празния ход (е не и да става 1500 об/м)? Ще повлия е ли на работата в тихите обороти?

- indjov_GTI
- Мнения: 342
- Регистриран на: Пон 08 мар 2010 20:04
- Автомобил: E30
- Двигател: M20B20 1990g
- Местоположение: Rakovski
Re: Вал и глава от ДХ, вал и глава от АБС мотор, сръвнения.
дано не се сърди колегата,но да не пускам друга тема...
колко градуса е вала на ДХ-то и на 2Е-то
главата със всичките им салтанати на ДХ-то става без проблем на РП/АБС блок ?
мерси предварително

колко градуса е вала на ДХ-то и на 2Е-то
главата със всичките им салтанати на ДХ-то става без проблем на РП/АБС блок ?

мерси предварително



Re: Вал и глава от ДХ, вал и глава от АБС мотор, сръвнения.
Относно вала на ДХ-а ето ти табличка за градусите (от колега от форума)
Става главата от ДХ на блок от АБС. Разликата е, че там където е отвора за водата към всмукателния колектор на АБС-главата, при ДХ-а този отвор е за вакуум. Всичко друго е ОК.
А и аз се интересувам за градусите на вал от 2Е.

Става главата от ДХ на блок от АБС. Разликата е, че там където е отвора за водата към всмукателния колектор на АБС-главата, при ДХ-а този отвор е за вакуум. Всичко друго е ОК.
А и аз се интересувам за градусите на вал от 2Е.
- indjov_GTI
- Мнения: 342
- Регистриран на: Пон 08 мар 2010 20:04
- Автомобил: E30
- Двигател: M20B20 1990g
- Местоположение: Rakovski
Re: Вал и глава от ДХ, вал и глава от АБС мотор, сръвнения.
на 2Е-то бил 226



Re: Вал и глава от ДХ, вал и глава от АБС мотор, сръвнения.
Бил или Е? Гледай сега, ДХ-а е на механични, а 2Е-то е на хидравлични повдигачи! И 226 не е 235
Незнам също и диаметъра на клапаните на 2е! Какво целиш с тези въпроси?

Незнам също и диаметъра на клапаните на 2е! Какво целиш с тези въпроси?
- indjov_GTI
- Мнения: 342
- Регистриран на: Пон 08 мар 2010 20:04
- Автомобил: E30
- Двигател: M20B20 1990g
- Местоположение: Rakovski
Re: Вал и глава от ДХ, вал и глава от АБС мотор, сръвнения.
kofata написа:Какво целиш с тези въпроси?
същото като тебе колега,но с РП блок

всичко е готово..шлайф,пасване на клапаните,гумички всичко...стегнах вала пробно(лекичко) и прегледах луфта на пуловете..на един немога да вкарам и 0.20 на друг 0.30 не му стигат и нз ся как да регулирам тая хлабина .Ясно,че трябва да се сменят пуловете,но кое се сменя(целия пул с нов)или само паричката отгоре,как се изважда тая паричка и къде ги има ,че ми е мерак кво ще стане

П.С колега пластмасовия тройник(РП,АБС,ААМ)ставали на главата на ДХ-то



Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 57 госта