Странен проблем с температурата на водата Б3
Странен проблем с температурата на водата Б3
Колата е 1.8моно пасат б3 с газова.Сега като времето е около 4-5градуса колата като е в движение с 50км/ч водата пада под 70 градуса , преди време ходих до ВТ тогава беше доспа топло 14-16 градуса и температурата дори отиде в бялото, а щом спра някъде и за 2минути отива 100 - 105 градуса и перките едвам охлаждат.Термостата отвара пипам горния и долния маркуч и двата са горещи не се пипат, ако беше подната помпа в движение пак щеше да държи около 90-100. И се чуда от какво може да е това?
- Glove
- Мнения: 2045
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
Re: Странен проблем с температурата на водата Б3
Ако съм те разбрал правилно, имаш два варианта, единия е термостат другия е водната помпа. Ако се е сцепила турбинката на помпата може да прави така. А може да има и проблем с термостата. А като хванеш маркуча твърд ли е, в смисъл на празен ход ако е много твърд и не може да се стисне може да надува системата от гарнитурата на главата.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Странен проблем с температурата на водата Б3
Колегата правилно е казал - или термостат или помпа.
Залагам повече на термостата понеже ако блокира в средно положение нито е отворил нито е затворил...тогава колата изстива при извънградско а като е на едно място прегрява...понеже в единия случай се охлажда много а в другия - малко и е налице аномалията при теб.
А в същото време понеже циркулира някаква вода през маркучите и радиатора перките ти тръгват и маркучите са си топли...ама дебита не е такъв,какъвто трябва да е.
Залагам повече на термостата понеже ако блокира в средно положение нито е отворил нито е затворил...тогава колата изстива при извънградско а като е на едно място прегрява...понеже в единия случай се охлажда много а в другия - малко и е налице аномалията при теб.
А в същото време понеже циркулира някаква вода през маркучите и радиатора перките ти тръгват и маркучите са си топли...ама дебита не е такъв,какъвто трябва да е.
Re: Странен проблем с температурата на водата Б3
От термостата не е защото като е 70 слизам и пипам долния маркуч и е студен, което ме довежда на мисълта че не е отворил и аз си мислех да не е блокирал в някакво положение но тогава при 70 пак ще ше да топъл долния маркуч.А маркучите са си меки.И какво викате да си взема водна помпа ли ?
- Glove
- Мнения: 2045
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
Re: Странен проблем с температурата на водата Б3
От написаното до тук аз бих набедил за виновен термостата, а и е по-малкото зло да се свали термостата от колкото да се смени водна помпа. А на VW трудно се разваля водната помпа.
-
- Мнения: 415
- Регистриран на: Пет 21 дек 2007 22:01
- Автомобил: Golf II
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Странен проблем с температурата на водата Б3
Също си мисля за термостат.Скоро сменях моя,заради подобни симптоми.
Сега обсъждаме с един колега,че след смяната ни на антифриза(син подменихме със зелен),термостата се предаде.Оказва се,че зеления антифриз е по-гъст от синия,и ако не е промивана системата скоро,всичкото боклук почва да циркулира и запушва радиатора наполовина(случая е при моя колега).
И двамата сменихме оригиналните термостати
Сега обсъждаме с един колега,че след смяната ни на антифриза(син подменихме със зелен),термостата се предаде.Оказва се,че зеления антифриз е по-гъст от синия,и ако не е промивана системата скоро,всичкото боклук почва да циркулира и запушва радиатора наполовина(случая е при моя колега).
И двамата сменихме оригиналните термостати
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта