Само дето нещо нищо не стана ясно...
Да поясня:
Дойде колегата- поглеждаме- да, наистина от съседния предпазител, за мигачите, където има постоянен + след контакт има пуснат мост към предпазителя на помпата.
Съответно- предпазителя на помпата го няма.
Вадим релето, слагам го на мойта кола- БРЪМмммм... запали! Значи релето бачка!
Закачам едно светодиодче към управляващите клеми на релето (през резистор, разбира се!) -> контакт!
Както си му е реда по дебелите книжки- светодиода светна за кратко и угасна (момента на подкачването на помпата при контакт).
Махнахме моста, сложихме един 20А предпазител в гнездото за помпата, завъртяхме стартера... колата запали перфектно!
И никакви признаци, че може да са необходими каквито и да са интервенции извън заводските ...
А защо, дявол го взел, е било сложено това мостче там?!?
  + 
  = 
			   
 така поне две минути омръзна ми да я чакам и врътнах ключа. Когато обърне на газ не се чува значи е спряна , на бензин си върви не се задъхва - евентуално ако не бачка да не вдига налягане достатъчно  . Та мисълта ми е нещо друго ли е прецакано по веригата ?
 открих релето за което става въпроса в темата 
 ме съмнява да не съм объркал нещо 
  Съмнявам се.