Пасата ми пуши AVF-131 и притриса като е студен

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
pepinokc
Мнения: 47
Регистриран на: Сря 02 дек 2009 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Става ли турбото от Б6 на Б5.5

Мнениеот pepinokc » Пет 01 яну 2010 21:06


Колеги дали турбото от Passat В6 2.0TDI 140 коня ще стане на Passat B5.5 1.9TDI 131 и дали ще има нужда от нови настройки на софтоера и дали ще вдигне мощността повече отколкото с оригиналното турбо




KirilGeorgiev
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 2709
Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Става ли турбото от Б6 на Б5.5

Мнениеот KirilGeorgiev » Пет 01 яну 2010 21:11


До колкото знам са еднакви.Мощността едва ли ще се двигне.


pepinokc
Мнения: 47
Регистриран на: Сря 02 дек 2009 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Става ли турбото от Б6 на Б5.5

Мнениеот pepinokc » Пет 01 яну 2010 21:14


То и аз знам така колега ама да попитам :да: То турбините са еднакви на всички TDI двигатели нали така


KirilGeorgiev
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 2709
Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Става ли турбото от Б6 на Б5.5

Мнениеот KirilGeorgiev » Пет 01 яну 2010 21:30


А хич не са еднакви на всички ТДИ-та.Мен ако питаш отиди при някой който ги разбира тези мотори после търси турбо защото това пушене може да е и от друго.


pepinokc
Мнения: 47
Регистриран на: Сря 02 дек 2009 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Става ли турбото от Б6 на Б5.5

Мнениеот pepinokc » Пет 01 яну 2010 22:45


Ами то колата я прави човек които разбира, компресията на четирите цилиндри е по 18, като я дават излизащи от завода по 19. То просто нема друго от кво да е проблема при положение че двигателчето е ок (да се надяваме :bowdown )


Потребителски аватар
vw_golf_4_tdi
Мнения: 1647
Регистриран на: Чет 09 юли 2009 23:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna
Контакти:

Re: Става ли турбото от Б6 на Б5.5

Мнениеот vw_golf_4_tdi » Пет 01 яну 2010 22:46


да дадеш 1000+лв за част която може и да не ти е проблемна :bowdown


pepinokc
Мнения: 47
Регистриран на: Сря 02 дек 2009 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Става ли турбото от Б6 на Б5.5

Мнениеот pepinokc » Пет 01 яну 2010 23:08


Ами то първо ще го занеса на едно приятелче в турбос хют да го погледне за да реша дали да се рециклира или не, ама както цялото беше в прясно масло и с този луфт то просто няма от друго какво да е, тъи като и семеринга на турбото си е ок а то гори маслото през този луфт. Колега имаи и на предвид, че е с пълна синтетика и е лесно за изгаряне през турбото


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Re: Става ли турбото от Б6 на Б5.5

Мнениеот niks76 » Съб 02 яну 2010 0:24


pepinokc написа:Колеги дали турбото от Passat В6 2.0TDI 140 коня ще стане на Passat B5.5 1.9TDI 131 и дали ще има нужда от нови настройки на софтоера и дали ще вдигне мощността повече отколкото с оригиналното турбо

абсолютно са съвсем разли4ни и не стават да се заменят :!:


pepinokc
Мнения: 47
Регистриран на: Сря 02 дек 2009 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Става ли турбото от Б6 на Б5.5

Мнениеот pepinokc » Съб 02 яну 2010 0:44


Е това е качествен отговор, а колега от 90 и 110 коня не помпа дюза стават ли?


Потребителски аватар
kiki1
Мнения: 467
Регистриран на: Нед 19 окт 2008 16:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Пасата ми пуши AVF-131 и притриса като е студен

Мнениеот kiki1 » Съб 02 яну 2010 9:14


pepinokc написа:Ами колега да ти кажа луфта е осезаем, чука като на стара бабичка ченето :mrgreen: А някои да знае от каде мога да си намера и лагера на силиконовата перка, че и тои е лека нощт а ме оплашрха, че се продавал заедно с алумуниевото ухо и бил цифра пари?

Около 300 лева е колега ,но трябва да се смени за лятото :beer


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Става ли турбото от Б6 на Б5.5

Мнениеот dobrin » Съб 02 яну 2010 9:36


Все ми се струва, че компресия 18 не е съвсем в норма :roll:


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Re: Става ли турбото от Б6 на Б5.5

Мнениеот niks76 » Съб 02 яну 2010 10:04


турбината на пасат е GT1749va,като става само от пасат и ауди А4 и А6.без колекторите е и геометрията е на другата страна на охлюва :idea:


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Става ли турбото от Б6 на Б5.5

Мнениеот °niksi° » Съб 02 яну 2010 11:23


dobrin написа:Все ми се струва, че компресия 18 не е съвсем в норма :roll:

И на мен така.
Плюс това ако погледнем 100 турбини които си бачкат безпроблемно, то най-много 5 от тях няма да са омаслени, а за луфта - трябва да има луфтче.


pepinokc
Мнения: 47
Регистриран на: Сря 02 дек 2009 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Става ли турбото от Б6 на Б5.5

Мнениеот pepinokc » Съб 02 яну 2010 12:47


Да де ама и на четирите цилиндъра компресията е еднаква, то ако двигателя беше лека нощ трети и четвърти цилиндър щяха да са различни и при положение че от завода излизат с 19 компресия , 18 на двигател на по 180000км си е ок. Ще съм благодарен ако колегата никси даде малко яснота по въпроса!


Потребителски аватар
kiki1
Мнения: 467
Регистриран на: Нед 19 окт 2008 16:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Става ли турбото от Б6 на Б5.5

Мнениеот kiki1 » Съб 02 яну 2010 12:57


Колега,това да не би да е степен на сгъстяване?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: iwan33 и 35 госта