мк1- PATRIK ( )

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
mk1
Мнения: 498
Регистриран на: Пон 26 май 2008 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: патрик -мк1 + Два броя WEBER 45 DCOE 9, номер 8 L

Мнениеот mk1 » Сря 30 дек 2009 13:59


leonardo_vd написа:
sashobas написа:А защо от Дигифанта искаш да се върнеш в първи клас с тези карбове?Какво не му достигна на дигифанта че пак се захвана с горивната система?Иначе успех в всяко начинание и евала са ентусиазма.

Щот е зима и си няма работа. death

дигифанта е много надежден,прост за монтаж и наи важното няма багове..... една електроника смятана от инжинери .
но тоя дебитомер :drinking: ... нещо не ме кефи .като го видя всеки пат и си представям малкото квадратно отворче през което минава целия въздушен поток.
пак и зкочиха карбовете ,а преди като ги тарсих никаде ги нямаше ,де**ба и веберите 45мм.




Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: патрик -мк1 + Два броя WEBER 45 DCOE 9, номер 8 L

Мнениеот Stenly » Сря 30 дек 2009 14:08


Ами намери дебитомер от Фронтера или Бмв 535 и ще виждаш голямото квадратно отворче :) Шегата настрана тези дебитомери сработват с дигифант.


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4294
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: патрик -мк1 + Два броя WEBER 45 DCOE 9, номер 8 L

Мнениеот bbboiko2004 » Сря 30 дек 2009 15:02


ОТ каква фронтера ? И има ли нужда от някакво преправяне или само plug and play ?


misho_GTI
Мнения: 1989
Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 11:29
Автомобил: 1990 Golf GTI + 1991 Country
Двигател: PB 112 + 1P 98
Местоположение: София

Re: патрик -мк1 + Два броя WEBER 45 DCOE 9, номер 8 L

Мнениеот misho_GTI » Сря 30 дек 2009 15:13


bbboiko2004 написа:ОТ каква фронтера ? И има ли нужда от някакво преправяне или само plug and play ?

K_power на неговия голф си е сложил от Фронтера C24NE.
viewtopic.php?p=1011530#p1011530


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: патрик -мк1 + Два броя WEBER 45 DCOE 9, номер 8 L

Мнениеот Stenly » Сря 30 дек 2009 15:47


Точно Крисо визирах :) колата му върви учудващо добре с този дебитомер от С24НЕ самия той спомена че от БМВ дебитомерите са голям кът.


Потребителски аватар
mk1
Мнения: 498
Регистриран на: Пон 26 май 2008 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: патрик -мк1 + Два броя WEBER 45 DCOE 9, номер 8 L

Мнениеот mk1 » Сря 30 дек 2009 17:16


не сам казал че с дебитомер голфа не варви добре ... просто за под 15 сек е трудно с дебитомер .
пак и на пб е доста голям дебитомер,ня снимките от споменатите там коли като гледам входа е еднакав с на пб. :wink:
вдруго са си 4-ри дросела :да:


Потребителски аватар
Dwarf
Мнения: 49
Регистриран на: Съб 08 мар 2008 18:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: патрик -мк1 + Два броя WEBER 45 DCOE 9, номер 8 L

Мнениеот Dwarf » Сря 30 дек 2009 18:42


А звукЪ :screwy mhihi


Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: мк1

Мнениеот Kozunak » Нед 03 яну 2010 12:55


mk1 написа:
leonardo_vd написа:Що не пробваш да видиш колко е лесно :roll:

ти сложи друг мотор,кото изисква доста преправяне.
щеше да ти е по лесно кр-ра да турбинираш.знаеш как върви,камо ли като го надуеш :wink:
аз съм предобеден към турбото,но не и към нос-чето.
важно е да знаеш какво искаш,и дали наистина имаш нужда от това което искаш. :wink:
успех!


Слагането на нов турбо мотор е по-лесно от турбинирането на атмосферния стар така ли? И защо си предубеден към турбото, но не и към азота, при положение, че принципа е един и същ...само дето едното е по-сигурно като система и е за многократна употреба и не трябва да го пълниш... :lol:


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: мк1

Мнениеот leonardo_vd » Нед 03 яну 2010 15:19


Kozunak написа:
mk1 написа:
leonardo_vd написа:Що не пробваш да видиш колко е лесно :roll:

ти сложи друг мотор,кото изисква доста преправяне.
щеше да ти е по лесно кр-ра да турбинираш.знаеш как върви,камо ли като го надуеш :wink:
аз съм предобеден към турбото,но не и към нос-чето.
важно е да знаеш какво искаш,и дали наистина имаш нужда от това което искаш. :wink:
успех!


Слагането на нов турбо мотор е по-лесно от турбинирането на атмосферния стар така ли? И защо си предубеден към турбото, но не и към азота, при положение, че принципа е един и същ...само дето едното е по-сигурно като система и е за многократна употреба и не трябва да го пълниш... :lol:

Баце от къде го изкопа тоя цитат? Остави го ще дойде време и ще турбинира Обещавам Ти! Още не е усетил тръпката на турбото /...нема такъв кеф при атмосферна кола.../


Потребителски аватар
mk1
Мнения: 498
Регистриран на: Пон 26 май 2008 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: патрик -мк1 + Два броя WEBER 45 DCOE 9, номер 8 L

Мнениеот mk1 » Нед 03 яну 2010 16:59


порачах си 4 гумени фланеца за карбовете към колектора.
трябва ми смукателен колектор ... като разгледах колекторите които се продават ,се опасявам че ще трябва да се преправя главата.
Изображение
това е задната част на колектора ... маиче ще трябва да се запушват каналите за дюзите и а се направи такъв отвор.
относно турбо проектите
leonardo_vd написа:
Kozunak написа:
mk1 написа:
leonardo_vd написа:Що не пробваш да видиш колко е лесно :roll:

ти сложи друг мотор,кото изисква доста преправяне.
щеше да ти е по лесно кр-ра да турбинираш.знаеш как върви,камо ли като го надуеш :wink:
аз съм предобеден към турбото,но не и към нос-чето.
важно е да знаеш какво искаш,и дали наистина имаш нужда от това което искаш. :wink:
успех!


Слагането на нов турбо мотор е по-лесно от турбинирането на атмосферния стар така ли? И защо си предубеден към турбото, но не и към азота, при положение, че принципа е един и същ...само дето едното е по-сигурно като система и е за многократна употреба и не трябва да го пълниш... :lol:

Баце от къде го изкопа тоя цитат? Остави го ще дойде време и ще турбинира Обещавам Ти! Още не е усетил тръпката на турбото /...нема такъв кеф при атмосферна кола.../

кво да ви кажа ,нещо не ме кефи фаш фаш тунинга .
трябва ми инфо за лостовата с-ма и за с-мата за смукача.мисля че на някои единчки с карбуратор от ляво доло на таблото трябва да имат смукач.до сега не сам се возил в единичка с карб и не знам как е точно.


Потребителски аватар
Caleb_meat
Мнения: 164
Регистриран на: Нед 19 мар 2006 0:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: патрик -мк1 + Два броя WEBER 45 DCOE 9, номер 8 L

Мнениеот Caleb_meat » Нед 03 яну 2010 18:11


Абе брат много ме радва ентусиазма ти поне за първи път виждам такъв към атмосферен проект. Иначе просто както казаха и колегите кефа от турбото е ... аз натам съм се запътил и до месец ще съскам. Ама иначе досега чувам само че никой неможел да настройва такива карбове. Стискам ти палци и като е готова бегачката искам кръгче :)


Потребителски аватар
tubotipo
Мнения: 55
Регистриран на: Сря 21 яну 2009 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: седемте хълма

Re: патрик -мк1 + Два броя WEBER 45 DCOE 9, номер 8 L

Мнениеот tubotipo » Нед 03 яну 2010 23:44


всеки минава по трудния път с атмосферния тунинг
докато не се усети за ко стаа въпрос...
емо ся като се разсъскам с тъпото почвам да те зарибявам нали се сещаш :beer :kissy:


Потребителски аватар
mk1
Мнения: 498
Регистриран на: Пон 26 май 2008 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: патрик -мк1 + Два броя WEBER 45 DCOE 9, номер 8 L

Мнениеот mk1 » Пон 04 яну 2010 6:21


ша зема няква евридеика ... пак ако ми е кеф и има сухо и нея ще надуем.
живот и здраве само се иска !


Потребителски аватар
Caleb_meat
Мнения: 164
Регистриран на: Нед 19 мар 2006 0:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: патрик -мк1 + Два броя WEBER 45 DCOE 9, номер 8 L

Мнениеот Caleb_meat » Пон 04 яну 2010 9:37


Верно как викаш живот и здраве... само време и пара да има :)


Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: патрик -мк1 + Два броя WEBER 45 DCOE 9, номер 8 L

Мнениеот Kozunak » Пон 04 яну 2010 17:14


mk1 написа:трябва ми инфо за лостовата с-ма и за с-мата за смукача.мисля че на някои единчки с карбуратор от ляво доло на таблото трябва да имат смукач.до сега не сам се возил в единичка с карб и не знам как е точно.


кажи за смукача кво те интересува, мойта е със смукач.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта