Какво се прави когато горивото свърши при TDI?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Re: Re:

Мнениеот niks76 » Вто 05 яну 2010 0:04


Vasseto написа:
Ventoman написа: ......После системата си се обезжъздушава сама .



Имаш свястен акумулатор не смучиш.
Нямаш - смучиш.


Така ли да разбирам?

то4но така-другия вариянт е да не оставяш без нафта 8)




Потребителски аватар
Kung_Fu_Panda
Мнения: 398
Регистриран на: Пет 17 апр 2009 8:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: софия

Re: Какво се прави когато горивото свърши при TDI?

Мнениеот Kung_Fu_Panda » Вто 05 яну 2010 13:38


Ventoman написа:Що празни прикаски се изписаха тука !

Исках WasteLand да го напише ма аиде аз ще съм . Макар че тази кола може да е запалила вече . Слагаш зареден акумолатор , наливаш нафта в резервоара , караш някой да седи зад волана с готовност да пали . Дърпаш маркуча за връщателната нафта който отива от помпата обикновенно в 4'та дюза (каде ли не съм виждал да отива) . Вадиш го от към дюзата и слагаш пръст на дупката . Лапваш паркуча и почваш да смучеш докато не стигне нафта до края на маркуча . Вадиш си го от устата и го запушваш с пръст, здраво . Караш човека зад волана да запали . Изчакваш да поработи 30 секунди и гасите . Завираш маркуча пак в дюзата и си готов .

Моля без излишни коментари по написаното от мен , имайте си го като инфо . Методът е изпробван доста пъти вече и е доказан !


ако може да разясниш малко, че нещо не я връзвам цялата процедура, обратната нафта нали се връща да пълни филтъра, и от там в резервоара ? каква помпа ?

а честно казано, на мен само веднъж ми е свършвала, ама след това много лесно запали, сигурно не повече от 5 секунди въртене



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта