Vasseto написа:Ventoman написа: ......После системата си се обезжъздушава сама .
Имаш свястен акумулатор не смучиш.
Нямаш - смучиш.
Така ли да разбирам?
то4но така-другия вариянт е да не оставяш без нафта

Vasseto написа:Ventoman написа: ......После системата си се обезжъздушава сама .
Имаш свястен акумулатор не смучиш.
Нямаш - смучиш.
Така ли да разбирам?
Ventoman написа:Що празни прикаски се изписаха тука !
Исках WasteLand да го напише ма аиде аз ще съм . Макар че тази кола може да е запалила вече . Слагаш зареден акумолатор , наливаш нафта в резервоара , караш някой да седи зад волана с готовност да пали . Дърпаш маркуча за връщателната нафта който отива от помпата обикновенно в 4'та дюза (каде ли не съм виждал да отива) . Вадиш го от към дюзата и слагаш пръст на дупката . Лапваш паркуча и почваш да смучеш докато не стигне нафта до края на маркуча . Вадиш си го от устата и го запушваш с пръст, здраво . Караш човека зад волана да запали . Изчакваш да поработи 30 секунди и гасите . Завираш маркуча пак в дюзата и си готов .
Моля без излишни коментари по написаното от мен , имайте си го като инфо . Методът е изпробван доста пъти вече и е доказан !
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта