Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T,total refresh SOON

Мнениеот leonardo_vd » Вто 05 яну 2010 14:38


Ето малко снимки от днес.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Изображение




Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T,total refresh SOON

Мнениеот leonardo_vd » Вто 05 яну 2010 14:46



Последна промяна от leonardo_vd на Вто 05 яну 2010 15:15, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T,total refresh SOON

Мнениеот paco » Вто 05 яну 2010 15:01


Ха..ма и тебе ич те не слуша главата :mrgreen: Щи замръзне камерата вее :lol:
Добра работа :да:

РАСО


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T,total refresh SOON

Мнениеот leonardo_vd » Вто 05 яну 2010 15:18


paco написа:Ха..ма и тебе ич те не слуша главата :mrgreen: Щи замръзне камерата вее :lol:
Добра работа :да:

РАСО

Аз само за малко. :drinking: Иначе бая студ има сега при нас. Сутринта като излязох всичко беше сухо, а кат се прибирах :shock
Спря ме полиция и ме питаха къде съм тръгнал с тия валяци вместо гуми. Ама направиха компромис и ме пуснаха. :Mr Green Fun
Пацо още веднъж ти благодаря че ме посъветва да обърна внимание на спирачките. На клипа в края идеята ми беше да покажа че колата не е мръднала и спирачния път е в права линия, което преди го нямаше.


ioshi_s_golf
Мнения: 73
Регистриран на: Чет 02 юли 2009 2:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: vidin

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T,total refresh SOON

Мнениеот ioshi_s_golf » Пет 05 фев 2010 1:20


ето малко нови снимки :)


Потребителски аватар
moncho8920
Мнения: 291
Регистриран на: Сря 20 фев 2008 1:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T,total refresh SOON

Мнениеот moncho8920 » Пет 05 фев 2010 5:04


Е те тука акъла ми взе с тия снимки :Mr Green Fun
Са как да разбирам аз таа игра с шенкелите, на мене левия шенкел ми е от пасат G60, да разбирам ли, че след смяната лявото таркале е по-навънка от другото? Щото нещо с такова впечатление останах след вашите дискусии :?


Потребителски аватар
wierdo
Мнения: 644
Регистриран на: Съб 13 яну 2007 19:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T,total refresh SOON

Мнениеот wierdo » Пет 05 фев 2010 11:16


Джантите са супер!


golfmk1
Low rider
Мнения: 5568
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T,total refresh SOON

Мнениеот golfmk1 » Пет 05 фев 2010 12:33


а отпред снимка след като го смъкна


Потребителски аватар
Pironski
Мнения: 2210
Регистриран на: Чет 22 юни 2006 17:59
Автомобил: VW Golf II GTI 8V
Двигател: PB
Местоположение: EU
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T,total refresh SOON

Мнениеот Pironski » Пет 05 фев 2010 12:59


Много ниско ва :shock тфа на рапатрак ли ше се придвижва само? :)
Ванка,а с капачката на резервоара няма ли да се заиграеш нещо?
Изображение
Даже мисля,че и двамата знаем от кой можеш да си набавиш такава :)


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T,total refresh SOON

Мнениеот radi_nrj » Пет 05 фев 2010 13:11


pironski написа:Ванка,а с капачката на резервоара няма ли да се заиграеш нещо?


Тя старата така и така е счупена mhihi


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T,total refresh SOON

Мнениеот leonardo_vd » Съб 06 фев 2010 12:47


И друга капачка ще има, ама сега на дневен ред са предните калници, защото тези не са кат хората раздути. Днес купувам 2 калника и почвам да ги правя. Снимки ще има естествено и приемам идеи за това как да ги раздуя че да стоят добре.


golfmk1
Low rider
Мнения: 5568
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T,total refresh SOON

Мнениеот golfmk1 » Съб 06 фев 2010 13:05


отзад на тази височина ли мислиш да я оставиш?


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T,total refresh SOON

Мнениеот alpine » Съб 06 фев 2010 13:36


ioshi_s_golf написа:ето малко нови снимки :)

на първата снимка арката седи някак странно криво . Ясно е какво си се опитал да направиш ама не е гот според мен така .

Leonardo , за предните вежди , ако ги правиш както предния път ,да срежеш веждата и да я изкараш, но този път повече няма да се получи хубаво защото арката става като елипса .
Срежи веждата (в средата) от край до край изкарай/нагласи си я колкото искаш , фиксирай с няколко арматурки и след това попълни с ламарина . Да се получат нещо като г60 вежди но от ламарина . Другия ти варянт е да си купиш ремонтен комплект задни за мк1 и да си ги присъдиш отпред .


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T,total refresh SOON

Мнениеот leonardo_vd » Съб 06 фев 2010 14:18


Еми дайте некой линк със снимки който го е правил. Иначе за задните, ДА съгласен съм, но и те ще се корегират.


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T,total refresh SOON

Мнениеот alpine » Съб 06 фев 2010 14:25


leonardo_vd написа:Еми дайте некой линк със снимки който го е правил. Иначе за задните, ДА съгласен съм, но и те ще се корегират.


Това не ти ли стига аз мислих че вече си в гаража флекса и Со-то :lol:
alpine написа:Срежи веждата (в средата) от край до край изкарай/нагласи си я колкото искаш , фиксирай с няколко арматурки и след това попълни с ламарина . Да се получат нещо като г60 вежди но от ламарина . Другия ти варянт е да си купиш ремонтен комплект задни за мк1 и да си ги присъдиш отпред .



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта