Смисълът е, че там където до сега си оставях гърнето вече няма да го оставям
Голф-3 - повдигане - 2.0i - синхро
- mr24
- Мнения: 190
- Регистриран на: Нед 16 ное 2008 23:14
- Автомобил: Golf 3 TDI 110hp
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: ГОЛФ-3 - ПОВДИГАНЕ - 2.0i - СИНХРО
ОК.
Смисълът е, че там където до сега си оставях гърнето вече няма да го оставям
И също така като я натоваря малко повече няма да ми се налага да карам на зигзаг, за да заобикалям издутините по пътя
Смисълът е, че там където до сега си оставях гърнето вече няма да го оставям
Re: ГОЛФ-3 - ПОВДИГАНЕ - 2.0i - СИНХРО
Обикновен Голф,в смисъл само с предно,може да се повдигне,но ще има една сурия преработки по предницата.Не че при 4х4 няма,ама...Чак с такъв лифт...хм...едната полуоска му е по-дълга и мисля че ще упре в магарето...При моделите Синхро двете полуоски са с 1см разлика...Различно е...
Re: ГОЛФ-3 - ПОВДИГАНЕ - 2.0i - СИНХРО
Четох цялата тема и мога да ви кажа поне задницата как дая вдигнете много просто земате си ам задни от обикновен голф с предно те са по дълги аз на моето синхро за
зимата така правя малко тегаво е слагането но става и за предните ще помисля.
зимата така правя малко тегаво е слагането но става и за предните ще помисля.
- ivanotty
- Мнения: 26
- Регистриран на: Съб 23 май 2009 19:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: ГОЛФ-3 - ПОВДИГАНЕ - 2.0i - СИНХРО
Здравей колега,
хареса ми идеята и изпълнението на Голф 3 Синхро, от където ми се породи желание предвид работата която изпълнявам - леко пресечени, понякога кални терени, но най вече заради увеличения клиренс, да се здобия с такова Синхро, респективно да ви го поверя за преработка. Та, въпроса ми е, колко би ми струвало всичко с труд и материали от ваша страна? И друг един въпрос: Възможно ли е това да стане с Голф 4 4Motion? Благодаря!
хареса ми идеята и изпълнението на Голф 3 Синхро, от където ми се породи желание предвид работата която изпълнявам - леко пресечени, понякога кални терени, но най вече заради увеличения клиренс, да се здобия с такова Синхро, респективно да ви го поверя за преработка. Та, въпроса ми е, колко би ми струвало всичко с труд и материали от ваша страна? И друг един въпрос: Възможно ли е това да стане с Голф 4 4Motion? Благодаря!
- Бетончо
- Мнения: 174
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 18:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: karlovo
Re: ГОЛФ-3 - ПОВДИГАНЕ - 2.0i - СИНХРО
Браво пич!Добра работа си свършил,но за мен няма нищо по красиво от кола сляла се с асфалтта,обожавам ниските коли 
- garvan06
- Мнения: 62
- Регистриран на: Съб 24 май 2008 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Голф-3 - повдигане - 2.0i - синхро
Колеги здравейте , незнам с каква цел е засекретен начина на повдигане на тези автомобили и даже малко ме дразни (защото и аз съм човек и на мен ми се иска такъв просвет
) и аз имам синхро но пари да дам за да ми го вдигне някой няма да стане защото LEGO-то си е мое и на друг не ми се дава да си играе с него.
Та колегите които искат да си направят голфчетата по наежени ще кажа - ВЗИМАТЕ СИ КОМПЛЕКТ ПРУЖИНИ ОТ ПАСАТ В3 ПРЕДНИ И ЗАДНИ:
ПРЕДНИТЕ МОНТИРАТЕ ДИРЕКТНО АКО СТЕ С ГОЛФ2 И ГОЛЯМ ТАМПОН , (АКО КОЛАТА Е ГОЛФ3 И МАЛКИЯ ТАМПОНТЕЗИ ПРУЖИНИ НЕСНАВАТ "витката от горна страна се стеснява и няма да легне на чашката" , рещението може би е предни пружни от В4 СЕДАН )
ЗАДНИТЕ НЯМАТ РАЗЛИКА НА ГОЛФ2 ИЛИ 3 ЩЕ БЪДАТ МОНТИРАНИ (стига да са от В3 седан)
НА ГОЛФ2 СЕ РЕЖЕ МЕЖДУ 17 И 19см ОТ ВИТКАТА ОТ ГОРНАТА СТРАНА (стига да отрежите и двете пружини по равно) ЗАЩОТО КОГАТО НЕ СЕ ОТРЕЖАТ ПРИ ПО ГОЛЕМИ ДУПРИ И ПО ОМАЛЕЛИ АМОРТИСЬОРИ ПРУЖИНАТА РАЗПЪВА АМОРТИСЬОРА ДО КРАЙ ,ТЪЙ КАТО Е ПО СИЛНА И СЕ ЧУВА НЕПРИЯТНО ДУМКАНЕ.
НА ГОЛФ3 МОЯТ СЪВЕТ Е ДА НЕ ГИ РЕЖЕТЕ ТЪИ КАТО КАРАМ ГОЛФ2 И НАБЛЮДЕНИЯТА МИ СА ВЪРХУ НЕГО , А ТРОЙКИТЕ СА ПО ТЕЖКИ И РЯЗАНЕТО МОЖЕ ДА ОСЛАБИ ЕФЕКТА А СЛЕД ТОВА ВИНАГИ МОГАТ ДА СЕ ОТРЕЖАТ ДО ЖЕЛАНИЯ ЕФЕКГ.
Извинявам се на модераторите за едрия шрифт но умишлено съм го направил по този начин че който го интересува да не го пропусне,ЗАЩОТО МОЖЕ БИ ТОВА Е НАЙ-ТЕНИЧЕСКОТО ОБЯСНЕНИЕ ПО ТЕМАТА В ТАЗИ ТЕМА !
Моля колегите който правяг интервенцията на ГОЛФ3 да споделят как и с какво са заменили предните пружини в случай на малак тампон "върти ми се из главата че от толедо ще станат но това са догадки" ВСИЧКО ОСТАНАЛО Е ДОСТОВЕРНО И ИЗПРОБВАНО!
Та колегите които искат да си направят голфчетата по наежени ще кажа - ВЗИМАТЕ СИ КОМПЛЕКТ ПРУЖИНИ ОТ ПАСАТ В3 ПРЕДНИ И ЗАДНИ:
ПРЕДНИТЕ МОНТИРАТЕ ДИРЕКТНО АКО СТЕ С ГОЛФ2 И ГОЛЯМ ТАМПОН , (АКО КОЛАТА Е ГОЛФ3 И МАЛКИЯ ТАМПОНТЕЗИ ПРУЖИНИ НЕСНАВАТ "витката от горна страна се стеснява и няма да легне на чашката" , рещението може би е предни пружни от В4 СЕДАН )
ЗАДНИТЕ НЯМАТ РАЗЛИКА НА ГОЛФ2 ИЛИ 3 ЩЕ БЪДАТ МОНТИРАНИ (стига да са от В3 седан)
НА ГОЛФ2 СЕ РЕЖЕ МЕЖДУ 17 И 19см ОТ ВИТКАТА ОТ ГОРНАТА СТРАНА (стига да отрежите и двете пружини по равно) ЗАЩОТО КОГАТО НЕ СЕ ОТРЕЖАТ ПРИ ПО ГОЛЕМИ ДУПРИ И ПО ОМАЛЕЛИ АМОРТИСЬОРИ ПРУЖИНАТА РАЗПЪВА АМОРТИСЬОРА ДО КРАЙ ,ТЪЙ КАТО Е ПО СИЛНА И СЕ ЧУВА НЕПРИЯТНО ДУМКАНЕ.
НА ГОЛФ3 МОЯТ СЪВЕТ Е ДА НЕ ГИ РЕЖЕТЕ ТЪИ КАТО КАРАМ ГОЛФ2 И НАБЛЮДЕНИЯТА МИ СА ВЪРХУ НЕГО , А ТРОЙКИТЕ СА ПО ТЕЖКИ И РЯЗАНЕТО МОЖЕ ДА ОСЛАБИ ЕФЕКТА А СЛЕД ТОВА ВИНАГИ МОГАТ ДА СЕ ОТРЕЖАТ ДО ЖЕЛАНИЯ ЕФЕКГ.
Извинявам се на модераторите за едрия шрифт но умишлено съм го направил по този начин че който го интересува да не го пропусне,ЗАЩОТО МОЖЕ БИ ТОВА Е НАЙ-ТЕНИЧЕСКОТО ОБЯСНЕНИЕ ПО ТЕМАТА В ТАЗИ ТЕМА !
Моля колегите който правяг интервенцията на ГОЛФ3 да споделят как и с какво са заменили предните пружини в случай на малак тампон "върти ми се из главата че от толедо ще станат но това са догадки" ВСИЧКО ОСТАНАЛО Е ДОСТОВЕРНО И ИЗПРОБВАНО!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 100 госта
