Как става ремонта на блок с набиване на ризи ?

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Viso
Мнения: 235
Регистриран на: Пет 21 окт 2005 13:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Viso » Пет 21 апр 2006 12:23


На моя двигател му набиваха ризи и оставиха старите бутала. Става дума за Джета. Оттогава към 30 000 км. не е имало проблеми. След това му правиха още един ремонт, но това беше защото пробвах да карам без масло.




Потребителски аватар
bluefen
Мнения: 886
Регистриран на: Чет 23 сеп 2004 20:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот bluefen » Пет 21 апр 2006 17:33


еми ето ме и мене АБС мотор след като имаше петна по цилиндрите на блока се стигна до набиването на ризи. Та аз какво разбрах от процесурата изрязват се с някви фрези старите защото на бензинов двигател на Фв не се сменят (за дизели незнам) след това се набиват нови ризи които се прават по буталата(при мен бяха абсолутно здрави) шлаифат се с специални камъни. Лошото че това удоволствие е много скъпо и много малко хора могат да го прават . Тези които го правиха казаха че 200 000 км няма да има проблеми. Аз видях резултата за жалост не ги снимах да видите какви са .Бяха страхотни . Причината да не ги шлаифаме на първи ремонт беше че не се знаеше колко са дълбоки петната. Абе ако имаш въпроси питаи стига да мога да ти отговоря


Потребителски аватар
yms
Мнения: 303
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 15:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот yms » Пет 28 апр 2006 23:19


Аз съм с ризи двигателят е г60 тунингован имаше голямо износване и сложихме ризи.До момента няма проблем. :D



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта