кратко, точно и ясно....
и аз напрвих нешто подобно, т.е газаджията. просто извади накрайника на студения въздуховод от калника и го подпря в страни, за да няма директна въздушна струя към филтъра. аз бях против, но той ми демонстрира за какво става въпрос - на запален и загрял двигател просто духна в тръбата и колата изгасна. чувал съм и за други варианти - слагане на марля и т.н, но при мен това работи.
Гасне по инерция
- maistora_1
- Мнения: 1325
- Регистриран на: Пон 01 авг 2005 2:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- emils
- Мнения: 283
- Регистриран на: Чет 19 май 2005 9:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
няма нужда от лепенки, газта иска студен въздух - така по принцип би трябвало да върви по-добре. иначе това с гасненето по инерция е решимо по много прост начин.
виж тази тема
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... ht=#170451
виж тази тема
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... ht=#170451
- golfer
- The Мaster of PERNIK TUNING performancе
- Мнения: 7369
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
- Автомобил: Gandalf the Grey
- Двигател: 368kw LPG
- Местоположение: oberbayern
- Контакти:
Immortal написа:Обясни по-подробно защо така мислишИ на бензин ли се отнася същото?
ами помисли и ти.прочети темата,за която е дал линк.
жокер
golfer написа:газаджиите го правят с цел презастраховане,обаче колата върви по-малко и харчи повечко.
термодинамика на флуиди ли е ? ти ще кажеш нали си Даскал
ама аз знам,че студеният въздух е по-свит и през даден отвор минава по-голямо количество отколкото топъл.
евентуално ти гасне по инерция нали?
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта