Гасне по инерция

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
Paco73
Мнения: 10
Регистриран на: Пон 17 апр 2006 15:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Paco73 » Чет 20 апр 2006 9:34


кратко, точно и ясно....
и аз напрвих нешто подобно, т.е газаджията. просто извади накрайника на студения въздуховод от калника и го подпря в страни, за да няма директна въздушна струя към филтъра. аз бях против, но той ми демонстрира за какво става въпрос - на запален и загрял двигател просто духна в тръбата и колата изгасна. чувал съм и за други варианти - слагане на марля и т.н, но при мен това работи.




Потребителски аватар
maistora_1
Мнения: 1325
Регистриран на: Пон 01 авг 2005 2:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот maistora_1 » Чет 20 апр 2006 17:53


много е играчка да се нагоди въздушната струя! иначе там е истината!
някой лепят лепенки ... и т.н.
дори зимата и лятото също трябва да се регулира...


Потребителски аватар
emils
Мнения: 283
Регистриран на: Чет 19 май 2005 9:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот emils » Пет 21 апр 2006 9:17


няма нужда от лепенки, газта иска студен въздух - така по принцип би трябвало да върви по-добре. иначе това с гасненето по инерция е решимо по много прост начин.
виж тази тема
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... ht=#170451


Потребителски аватар
Immortal
Мнения: 435
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 21:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Immortal » Пет 21 апр 2006 18:11


emils написа: газта иска студен въздух - така по принцип би трябвало да върви по-добре.

Обясни по-подробно защо така мислиш :roll: И на бензин ли се отнася същото?


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Пет 21 апр 2006 19:45


Immortal написа:Обясни по-подробно защо така мислиш :roll: И на бензин ли се отнася същото?

ами помисли и ти.прочети темата,за която е дал линк.

жокер
golfer написа:газаджиите го правят с цел презастраховане,обаче колата върви по-малко и харчи повечко.
термодинамика на флуиди ли е ? ти ще кажеш нали си Даскал
ама аз знам,че студеният въздух е по-свит и през даден отвор минава по-голямо количество отколкото топъл.
евентуално ти гасне по инерция нали?


Потребителски аватар
Immortal
Мнения: 435
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 21:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Immortal » Съб 22 апр 2006 9:14


golfer написа:евентуално ти гасне по инерция нали?

Нещо не те разбирам.Мен ме интересува не дали гасне по инерция и следователно причините за това,а какъв въздух е нужен за по-добро изгаряне студен или топъл,на газ и на бензин?


Потребителски аватар
tosho_k_
Мнения: 6
Регистриран на: Чет 04 май 2006 11:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот tosho_k_ » Пет 05 май 2006 16:16


Направи това което е писал Paco 73 и ще си решиш проблема 8) , като пуснеш по инерция влиза повече въдух ако въздуховода е насочен точно срещу струята въздух, а газта която влиза в цилиндрите не е достатъчна и колата гасне или оборотите ти падат и са променливи. Просто насочи въздуховода настрани



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта