Здравейте
Честита Нова година, и за много години !
Аз отчасти също имам VW Polo McPolo (2F трябва да е)- 1043 куб., 45 к.с. моноинжекция от 1993 г., което се ползва предимно от родителите ми (извънградско и градско).
За да не става подвеждане (аз лично нямам почти никаква информация относно VW автомобилите като модели и оборудване) мисля, че трябва да се направят някои разграничения: например Полото, което "имам" и съм шофирал малко, няма серво на волана- тегавичко се управлява; няма хидравлика на съединителя- и от тази гледна точка и скоростите не са му на ниво като превключване (а и е с 4 скорости); разхода е сравним с по- големи двигатели, както и на автомобили от по- висок клас (средно 7-8 литра/100 км); нестабилно е при по- големите скорости; побира някакъв багаж, но си е тесничко вътре (на предните седалки за 2 човека); разположението на педалите е все едно са точно в средата на колата (и са много близко един до друг)- не са никак удобни.
Гореспоменатите недостатъци обаче не означават, че това Поло не става за дълъг път, напротив: може да се ползва както за дълъг път, така и за градски условия, но може би шофирането си е по- уморително.
Новите модели вече със сигурност имат хидравлики на волан, съединител, други екстри и т.н., така, че от тази гледна точка за жена по- новите модели са по- добре отколкото по- старите, без значение от мощността на двигателите.
Успех с покупката !
Поздрави
VW Polo 1.0 става ли за дълъг път ?
- JoroHondata
- Мнения: 134
- Регистриран на: Пон 09 мар 2009 13:56
- Автомобил: Honda Legend KB1 V6
- Двигател: J35A8 от 2007
- Местоположение: Сердика
- Контакти:
- M_POLO
- Мнения: 495
- Регистриран на: Сря 23 юли 2008 21:14
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: CBAB
- Местоположение: София
Re: VW Polo 1.0 става ли за дълъг път ?
Аз пък съм напълно съгласен с колегата lrlmodo всичко е въпрос на привикване вече 2 години карам мойта 2 фка 1.0 моно не съм имал проблем с тирове и такива препиятствия, а също така както каза колегата lrlmodo крал съм я и с 90-110 и с 140-160 и ако се кара с качествен бенизн няма проблеми
ПС: МНОГО СЪМ ДОВОЛЕН ПЕРФЕКТЕН АВТОМОБИЛ (въпрос на вкус лично мое мнение)
!!!
ПС: МНОГО СЪМ ДОВОЛЕН ПЕРФЕКТЕН АВТОМОБИЛ (въпрос на вкус лично мое мнение)

- kojuharov
- Мнения: 161
- Регистриран на: Пон 23 мар 2009 14:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Варна, Polo 1.3i 1995
Re: VW Polo 1.0 става ли за дълъг път ?
Както казах по-рано и колегата го потвърждава - Всичко е въпрос на вкус, поддръжка на автомобила и навик на шофиране. Дали двигателят под капака е 1.0, 2.0 или 5.0 ако си лош шофьор като мен си караш спокойно и плавно не поемаш рисковани маневри и изпреварвания и автомобилът си работи супер без да чуваш ръмжене.
- santyago
- Мнения: 14
- Регистриран на: Съб 20 дек 2008 16:26
- Автомобил: VW Sharan
- Двигател: CFF
- Местоположение: Софи-я
Re: VW Polo 1.0 става ли за дълъг път ?
Честита Нова година на всички!!
Някои от колегите тука ми припомниха факта, че наистина AER двигателя загрява доста и доста лесно. Даже сега зимата по светофарите и при по-дълги изчаквания, считайте 2-3 мин, двигателя стига 90 градуса, не прегрява обаче определено като е загрял повечко губи мощност. Като потеглям се зори, като се поохлади в движение се пооправя, което от своя страна оправя нещата донякъде, ама лятото по баирите наистина е като спънато магаре в големите жеги. Един познат ми развиваше теория, че е от темепературното разширение на блока, блабла, не мога да кажа дали е така, но определено жегата му взима здравето на тоя двигател.
А, абе кво толкова аз мога да изпия повече от литър на екс бира, кво говорим за еднолитров двигател
Някои от колегите тука ми припомниха факта, че наистина AER двигателя загрява доста и доста лесно. Даже сега зимата по светофарите и при по-дълги изчаквания, считайте 2-3 мин, двигателя стига 90 градуса, не прегрява обаче определено като е загрял повечко губи мощност. Като потеглям се зори, като се поохлади в движение се пооправя, което от своя страна оправя нещата донякъде, ама лятото по баирите наистина е като спънато магаре в големите жеги. Един познат ми развиваше теория, че е от темепературното разширение на блока, блабла, не мога да кажа дали е така, но определено жегата му взима здравето на тоя двигател.
А, абе кво толкова аз мога да изпия повече от литър на екс бира, кво говорим за еднолитров двигател

- Pathfinder
- Мнения: 37
- Регистриран на: Нед 28 дек 2008 14:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: VW Polo 1.0 става ли за дълъг път ?
1.0 си е малък мотор, за дълъг път ще е бавно, но славно, аз съм с 1.4i 16V, това са 100 к.с. и на дълъг път си е 6+ при средна скорост 100-120 км/ч,
е може и повече, но се отразява на резервоара
. Лятото от Шумен, като тръгна за Банско и си поддържам 100км/ч (без да бързам естествено), а това са 900км отиване и връщане...разхода го смъквам на 5,5/100км. Успех с избора 



- apa6o
- Мнения: 1101
- Регистриран на: Пон 27 ное 2006 9:56
- Автомобил: Skoda Octavia 1Z
- Двигател: BKD
- Местоположение: Перник
Re: VW Polo 1.0 става ли за дълъг път ?
Тая тема одавна се е изчерпала - за едни чашата винаги ще е наполовина празна, за други - наполовина пълна... Май и е време за катинара 

- winstrol
- Мнения: 102
- Регистриран на: Чет 20 сеп 2007 16:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: VW Polo 1.0 става ли за дълъг път ?
santyago написа:Честита Нова година на всички!!
Някои от колегите тука ми припомниха факта, че наистина AER двигателя загрява доста и доста лесно. Даже сега зимата по светофарите и при по-дълги изчаквания, считайте 2-3 мин, двигателя стига 90 градуса, не прегрява обаче определено като е загрял повечко губи мощност.
Чудя се като чета подобни мнения като това за загряването на AER , като при мен е точно обратното ! В жегите никога не ми е надминавало 90гр. даже мн рядко пуска перка, а сега в студа мн трудно загрявам, да не говорим че при спиране и загасяне на колата за 10 мин от 90гр колата веднага изтива което ми е мн странно ..... термостата съм го сменял преди 3 месеца и все тва си е ,трудно вдига 90гр и бързо изтива... ако някой знае ква е причината да пише

- JoroHondata
- Мнения: 134
- Регистриран на: Пон 09 мар 2009 13:56
- Автомобил: Honda Legend KB1 V6
- Двигател: J35A8 от 2007
- Местоположение: Сердика
- Контакти:
Re: VW Polo 1.0 става ли за дълъг път ?
Здрасти
Ако използваш 100 % концентриран антифриз- той не е топлопроводен, и изстива и загрява много по- бавно колата, отколкото ако ползваш вода.
Колкото по- разреден е антифриза по принцип- толкова по- топлопроводен става охаждащия флуид.
Поздрави
Ако използваш 100 % концентриран антифриз- той не е топлопроводен, и изстива и загрява много по- бавно колата, отколкото ако ползваш вода.
Колкото по- разреден е антифриза по принцип- толкова по- топлопроводен става охаждащия флуид.
Поздрави
Re: VW Polo 1.0 става ли за дълъг път ?
A achopopov имаш предвид че моито поло загрява? и и не даде разход 6 с повече багаж и човек повече. Хммм и мисля че стигнах с 15 мин по рано и с изпреварванията нямах проблем за разлика от теб
Ако ще е дизел да е поне Турбодизел
Бензина е по непретенциозен двигател и по евтин за подържане
Това е моето мнение 




- apa6o
- Мнения: 1101
- Регистриран на: Пон 27 ное 2006 9:56
- Автомобил: Skoda Octavia 1Z
- Двигател: BKD
- Местоположение: Перник
Re: VW Polo 1.0 става ли за дълъг път ?
Още един път приканвам админите да заключат темата, защото одавна се е изчерпала и е напълно безсмислена...



Re: VW Polo 1.0 става ли за дълъг път ?
един глас и от мен да не си копуваш 1000 кубика, макар и да карам такъв автомобил втора година, вече си мечтая за новото му сърце 1,6 SR от голф4 а защо не и голф4 1.6 SR
П. П. Ако си спокоен човек и не си от бързаците тази кола върши работа, но да возиш само двама човека по равен път и с не повече от 90 км.
За олегнали хора стаааава
П. П. Ако си спокоен човек и не си от бързаците тази кола върши работа, но да возиш само двама човека по равен път и с не повече от 90 км.
За олегнали хора стаааава

Re: VW Polo 1.0 става ли за дълъг път ?
колеги, аз карам поло 1.0 98 година и съм много доволен- не изморява на дълъг път,разхода на бензин е приемлив( градско- 7, извънградско-4,5л.), нямам климатик, а дори и да имах нямаше да го ползвам , защото не съм фен на климатика.




- PzKpfW
- Мнения: 239
- Регистриран на: Нед 02 ное 2008 3:48
- Автомобил: Golf 6
- Двигател: CAYC
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VW Polo 1.0 става ли за дълъг път ?
Аз също карам 1.0AER, имам го повече от две години. Когато я купих внос от Италия колата беше тотално занемарена, маслото в двигателя се беше превърнало в нещо като грес, беше под минимума, а в скоростите имаше около 1л масло с цвят на каша. Оттогава съм минал над 40000км и на път не ме е оставила. Всяка седмица пътувам София-Кулата и трябва да отбележа, че с двама човека скоростта по баирите не пада под 110км/ч. При скорости до 120 колата се държи съвсем прилично, над 120 вече оборотите и стават 4200 и отгоре и почва да харчи много, ускорението оттам нагоре е слабо. При каране 80-90 на извънградско разхода пада под 5, на градско е около 7. Трябва да отбележа, че полагам грижи за колата, усетя ли нередност я отстранявам възможно най-бързо, купувам оригинални части или висококачествени заместители, гледам да не пестя от поддръжка. За това време съм сменил амортисьори, шарнири, феродов диск, задни накладки и лагери, ангренажен ремък+ролка и водна помпа, радиатор и термостат. Въпреки, че ми излезе доста пари за такъв клас кола, мога да кажа, че не съжалявам (засега
за избора си 


-
- Мнения: 72
- Регистриран на: Пон 15 дек 2008 16:14
- Автомобил: VW PASSAT
- Двигател: 2.0 TDI
- Местоположение: Велинград
Re: VW Polo 1.0 става ли за дълъг път ?
И аз съм с 1.0 и съм доволен, пловдив, пазарджик, софия навсякаде много съм доволен. Климатик си има а бе кво да кажа ядва се!
- Христов
- Мнения: 60
- Регистриран на: Вто 15 май 2007 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен/София
- Контакти:
Re: VW Polo 1.0 става ли за дълъг път ?
Направо съм удивен от пълните глупости и идиотщини изписани в тази тема.
Всяка кола щом може да ускорява и поддържа без проблеми скорости 90-130км/ч става за извънградско.
Полото в семейството го имам от 9месеца, като сега зимата основно с него пътувам. Наистина малка кола, но си е достатъчно повратлива и с достатъчен хъс и упоритост. Двигателя е 1.05 HZ на газ и много малко хора успяват да ми издържат на темпото на шофиране, за съжаление има изключително много флегматични и неспособни "шофьори", които не знаят какво трябва да се прави в определени ситуации. Поло-верчето дава всичко от себе си и не се оплаква. Незнам за вашите, но при 90км/ч е по-неустойчиво и шумно отколкото при 120-30км/ч
Приканвам тези, които ги е страх, да си карат градско с 50км/ч, а ако им се наложи излизане извънградско постоянно да си гледат в огледалата за обратно виждане.
Наканил съм се отдавна и ще взема скоро да я реализирам идеята си, а именно да напиша на задното стъкло един провокативен текст
Всяка кола щом може да ускорява и поддържа без проблеми скорости 90-130км/ч става за извънградско.
Полото в семейството го имам от 9месеца, като сега зимата основно с него пътувам. Наистина малка кола, но си е достатъчно повратлива и с достатъчен хъс и упоритост. Двигателя е 1.05 HZ на газ и много малко хора успяват да ми издържат на темпото на шофиране, за съжаление има изключително много флегматични и неспособни "шофьори", които не знаят какво трябва да се прави в определени ситуации. Поло-верчето дава всичко от себе си и не се оплаква. Незнам за вашите, но при 90км/ч е по-неустойчиво и шумно отколкото при 120-30км/ч

Приканвам тези, които ги е страх, да си карат градско с 50км/ч, а ако им се наложи излизане извънградско постоянно да си гледат в огледалата за обратно виждане.

Наканил съм се отдавна и ще взема скоро да я реализирам идеята си, а именно да напиша на задното стъкло един провокативен текст
