_Technics написа:регулира се, т.к. е 4Motion, т.е. с носачи....)
Естествено, че се регулира
Май в бързината отговарях на колегата spartak...
Така, според мен твой майсторда изпълнява по наши идеи не е добре.
В реглажите се гонят даста параметри за да може колата да не износва гуми, да "ходи" направо, да седи върху пътя и т.н и т.н.
На всичкото от горе това не зависи само от настройките, а и от гумите, амортисьорите и пр.
Продължавам да твърдя, че ти трябва майстор, който чете това, което му казва стендът, а не гони само зелените цифри. Освен това прави и реглаж на
задния мост.
Качвам едно файлче с показани, параметри какво е важно за да си ОК.
Някои от параметрите не се настройват, а са производни от настройките на други, в зависимост от модела на колата. Все пак мисля ще разбереш защо ти препъръчвам да не си играеш сам...
Само за пример от моята служебна кола - още от нова дърпаше леко в дясно. След първия стенд ефектът беше нулев, въпреки, че всички параметри бяха в нормите. Естествено не износваше гуми, но ме дразнеше.
При втория друг майстор промени сходимостта на едното колело и резултатът е перфектен. При нея заден мост не се прави.
Познай при кого ще я закарам следващия път
