
Маркуч за топлия въздух
Маркуч за топлия въздух
Да ви питам,този маркуч дет излиза от двигателя и влиза в кутията на въздушния филтър за какво служи?На мен са ми блокирали клапата на кутията с винтче поне съм на газ,обаче бяха рЕгнали баш там маркуча на затворената клапа.Има един golfer,незнам дали го знаете ми рЕгна маркуча в една дупка под тази с клапата.Обаче в последно време почна да гасне колицата на газ.Чух че като карам на газ е добре да си влиза студен въздух,а не топъл през въздушния филтър.Дали да го махна напълно този маркуч?Но остава една дупка на двигателя която дали мога да я затапя?И друго нещо,когато си сложа ръката(запуша) дупката на филтъра оборотите се вдигат,а не трябвали да гасне?Та това са ми въпросите 

- golfer
- The Мaster of PERNIK TUNING performancе
- Мнения: 7369
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
- Автомобил: Gandalf the Grey
- Двигател: 368kw LPG
- Местоположение: oberbayern
- Контакти:
Re: Маркуч за топлия въздух
Даскала написа:...Има един golfer,незнам дали го знаете..
знаеме го

обяснявам проблемацията:
При студен двигател клапана е затворен и във въздушният филтър влиза топъл въздух.
когато позагрее клапана отваря и започва да влиза студен въздух.
това е в случай,че всички вакуми,маркучи и клапан са работещи.
в твоя случай тръбата от към генерацията /демек за топлия въздух/ беше сложена в клапана там от където трябва да смуче студен.
газаджиите го правят с цел презастраховане,обаче колата върви по-малко и харчи повечко.
термодинамика на флуиди ли е ? ти ще кажеш нали си Даскал

ама аз знам,че студеният въздух е по-свит и през даден отвор минава по-голямо количество отколкото топъл.
евентуално ти гасне по инерция нали?
Re: Маркуч за топлия въздух
golfer написа:ама аз знам,че студеният въздух е по-свит и през даден отвор минава по-голямо количество отколкото топъл.
евентуално ти гасне по инерция нали?
А аз искам да знам дали да га мУнем или не

Гасне ми като спра рЕзко

- Kashon
- Мнения: 135
- Регистриран на: Чет 13 апр 2006 9:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Маркуч за топлия въздух
golfer написа:
обяснявам проблемацията:
При студен двигател клапана е затворен и във въздушният филтър влиза топъл въздух.
когато позагрее клапана отваря и започва да влиза студен въздух.
това е в случай,че всички вакуми,маркучи и клапан са работещи.
газаджиите го правят с цел презастраховане,обаче колата върви по-малко и харчи повечко.
kris11 написа:Газта винаги си иска студен въздух.
това може ли да е обяснение защо при мен сутрин като запаля на бензин си работи перфектно като мина на газ колата прекъсва като е на празен ход, чак след като позагрее и влезе в работен режим почва да работи нормално на газ? съответно и разхода ми е мноооого висок засега (18-21/100км)
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13541
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Маркуч за топлия въздух
kris11 написа:Газта винаги си иска студен въздух.
Това го пише в кигите за АГУ та. Има 2 издания, ако вече не е излязло ново 3 то. Не си го измислям аз.
- Immortal
- Мнения: 435
- Регистриран на: Съб 08 апр 2006 21:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Маркуч за топлия въздух
Даскала написа: Чух че като карам на газ е добре да си влиза студен въздух,а не топъл през въздушния филтър.
Може ли някой да обясни по-подробно студен или топъл въздух е нужен за по-добро изгаряне и работа на двигателя,респективно и по-добра мощност и икономичност.Еднакво ли е и при газ и при бензин?
kris11 написа: Това го пише в кигите за АГУ та.
Надявам се си запознат с проблема и все пак си прочел поне едно от изданията.Можеш ли да обясниш защо газта си иска студен въздух?
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13541
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
При бензин трябва топъл въздух, но не горещ. При температури около нулата и малко над нея бензина започва да прави ледена копричка по дифузора на карбураторните, предполагам и за инжекциите е така, точно където е стеснението.
За газта съм чел , че от топлият въздух се влошава качеството на сместта / газ въздух/ и оттам загуба на мощност.
Сега не ми се роеи в книгата ама хайде :
"АГДвигатели "доц.ктн Т.Анчев и ктн Ангел Димитровна :
"цтр. 34 Загубата на мощност може да се компенсира ......по 1 от сл.начини:
-разделяне на пълнителният от изпускателнит колектор, както и изключване на подгряването на пълнителният тракт.
-охлаждане на сместта
-повишаване на степента на сгъстяване,"
.. "стр.99 Изюисквания при монтаж на газова апаратура Най-напред трябва дасе започне с някои изменения по двигателя . С цел подобряване на напълването на цилиндрите с газо-въздушна смес е необходимо да се изолира подгряването на карбуратора, да се постави смукателната част на филтъра в положение на лятна експлоатация, а освен това филтърът да се разположитака, че въздухътда не навлиза под налягане. Ако това не се спази , възможно е нарушение на работата на ред.изпарителя особено при динамични режими на движение на автомобила."
Това е от по-старото изданние. Новото не мога да открия.
Хората са кандидати на техн. науки, в книгата има и формули ,който иска да чете .
Затова и на малолитражката на Даскала е била блокирана клапата на въздуха в режим студен въздух още от Италианските газаджии.
Също така , ако се поставя спортен конусен филтър на K&N в комплекта има маркуч , който се извежда напред за да смучи студен въздух.
За газта съм чел , че от топлият въздух се влошава качеството на сместта / газ въздух/ и оттам загуба на мощност.
Сега не ми се роеи в книгата ама хайде :
"АГДвигатели "доц.ктн Т.Анчев и ктн Ангел Димитровна :
"цтр. 34 Загубата на мощност може да се компенсира ......по 1 от сл.начини:
-разделяне на пълнителният от изпускателнит колектор, както и изключване на подгряването на пълнителният тракт.
-охлаждане на сместта
-повишаване на степента на сгъстяване,"
.. "стр.99 Изюисквания при монтаж на газова апаратура Най-напред трябва дасе започне с някои изменения по двигателя . С цел подобряване на напълването на цилиндрите с газо-въздушна смес е необходимо да се изолира подгряването на карбуратора, да се постави смукателната част на филтъра в положение на лятна експлоатация, а освен това филтърът да се разположитака, че въздухътда не навлиза под налягане. Ако това не се спази , възможно е нарушение на работата на ред.изпарителя особено при динамични режими на движение на автомобила."
Това е от по-старото изданние. Новото не мога да открия.
Хората са кандидати на техн. науки, в книгата има и формули ,който иска да чете .
Затова и на малолитражката на Даскала е била блокирана клапата на въздуха в режим студен въздух още от Италианските газаджии.
Също така , ако се поставя спортен конусен филтър на K&N в комплекта има маркуч , който се извежда напред за да смучи студен въздух.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 101 госта