Голфчето е на мой приятел 1,9 TDI 110 p.s AHF /ако не се лъжа е кода на мотора/. Лампата /реотанчето/ на таблото му при подаване на контакт свети доста дълго преди да угасне. До колкото съм запознат трябва да изгасне след 2-3 сек. и палиш. При него свети докато не запалиш, тогава си изгасва.
Ходил днеска и я закачили на ВАГ КОМ и му казали че е температурен датчик.
Иначе колата му си пали безпроблемно, върви си безпроблемно и гори нормално, но него го дразни тва и иска да го оправя.
Тука чета из форума за някви съпротивления, смяна на комютъра и т.н. страшна работа. Ако някой е имал подобен проблем оправил ли се е след смяна на датчика.
п.п
Нали става въпрос за този температурен датчик който стои на "тройника"???



Лампата за подгряване на таблото не гасне - Голф 4 1,9 TDI
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Re: Лампата за подгряване на таблото не гасне - Голф 4 1,9 TDI
то4но за него дат4ик става въпрос
-
- Мнения: 632
- Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pamplona Ispaniq
Re: Лампата за подгряване на таблото не гасне - Голф 4 1,9 TDI
да колега тои е проблема.на моя голф само 4е PD бе6е са6тото гасне6е 4ак като запаля и от време на време като паля се самофорцира6е до кам 2000 оборота.така 4е смняите и гас.успех ви желая
- driver
- Мнения: 2033
- Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
- Автомобил: diesel
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Лампата за подгряване на таблото не гасне - Голф 4 1,9 TDI
Сменихме датчика, но работата си остана същатата, обаче забелязахме, че са резнали двете кабелчета на буската /кафяв и син/ и са ги свъзали с някакъв друг датчик който много прилича на този който сменихме и са го захванали с една миша опашка към купето - просто така си стои без да е вкаран някъде тоя датчик.
Махнахме кабелчетата от него и ги свързахме към новия датчик както трябва да си е заводско, лампичката на таблото се оправи, изгасва си след 1-2 сек., но колата все да пали много трудно - голямо въртене голямо чудо докато запали. Това ме навежда на мисълта, че тва което са го сложили играе ролята на съпротивление и така лъжат компа на колата за студения старт /може би/.
Свързахме му кабелчетата отново към онзи допълнителния датчик както беше "побългарено" или "поиталианчено" и взе да си пали без проблем но проблема с лампата си остана същия.
Махнахме кабелчетата от него и ги свързахме към новия датчик както трябва да си е заводско, лампичката на таблото се оправи, изгасва си след 1-2 сек., но колата все да пали много трудно - голямо въртене голямо чудо докато запали. Това ме навежда на мисълта, че тва което са го сложили играе ролята на съпротивление и така лъжат компа на колата за студения старт /може би/.
Свързахме му кабелчетата отново към онзи допълнителния датчик както беше "побългарено" или "поиталианчено" и взе да си пали без проблем но проблема с лампата си остана същия.
- Dorian
- Мнения: 1344
- Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
- Автомобил: Golf 4 TDI
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: Лампата за подгряване на таблото не гасне - Голф 4 1,9 TDI
Колата на приятеля ти има известния проблем с топлото палене и това нещо което са сложили лъже компа че колата е студена и хем подава повече гориво при запалването хем и потгрева работи повечко време.Това нещо ти помага само като е студено времето иначе през другото време е излишно да работи толкова време потгрева,особено лятото
Проблема се оправя най-лесно софтуерно от Brezel или с кодиране на автоматик

Проблема се оправя най-лесно софтуерно от Brezel или с кодиране на автоматик
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта