Какво се случи от тогава....
След подменяне на всичко по мотора и почти завършения вид на голфа (така както го исках), реших че няма да е това колата която ми се кара. Затова и си свалих мотора, махнах купето и започнах да се оглеждам за купе от 2ф. Та един ден го и намерих във Враца. След успешна първа регистрация в КАТ и с корозирал номер на мотора

Колата се използва за градски условия, но за съжаление сток PY мотора е малко бавен, дори и перфектно сервизиран. Наложи се да сложим една 65мм шайба и чип за нея. Сложих и 8р кутия, която е с по-дълги скорости но с по-къс диф и като цяло колата става по рязка. Добавен е един маслен кулер заради жегите лятото с термостат на 86 градуса. Колата е с нов съединител, денсо иридиеви свещи, предно монтиран кулер и K&N 57i kit. Като цяло се получи приятна градска кола.

Нямам много от снимките по процеса, но вече ще гледам да дакументирам повече.
Започнахме първо с отстраняване на мъртвеца.
Новия мотор.
Коша.
Вече с ново окачване 60/40 ТА Техникс
Тук едни мигачи.
Последва и решетка без емблема.
Нови 14-ки.
Предстои още много, много работа. Хубавото, че изобщо не я карам зимата и може да се работи спокойно.

Скоро снимки на новите неща.