Г-4 ТДИ - странен шум при студен двигател

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
the_tupan
Мнения: 882
Регистриран на: Вто 13 окт 2009 13:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Г-4 ТДИ - странен шум при студен двигател

Мнениеот the_tupan » Нед 13 дек 2009 23:29


rapo_vd написа:
vboranov написа:Колеги, дайте съвет, как най - лесно да сваля пистовия ремък.

Отвиваш оптегача на динамото :D поне аз така мисля. А може и да греша?

За самата ролка ли говориш или за цялото рамо, че и аз искам да си сваля ремъка.




Потребителски аватар
rapo_vd
Мнения: 370
Регистриран на: Пон 10 дек 2007 19:47
Автомобил: VW PASSAT
Двигател: AVF 2002
Местоположение: Видин

Re: Г-4 ТДИ - странен шум при студен двигател

Мнениеот rapo_vd » Нед 13 дек 2009 23:59


the_tupan написа:
rapo_vd написа:
vboranov написа:Колеги, дайте съвет, как най - лесно да сваля пистовия ремък.

Отвиваш оптегача на динамото :D поне аз така мисля. А може и да греша?

За самата ролка ли говориш или за цялото рамо, че и аз искам да си сваля ремъка.

Рамото не се ли държи на 1 болт ? Би трябвало това да е най-лесния начин.


Потребителски аватар
Kicho
Мнения: 74
Регистриран на: Пон 11 авг 2008 14:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Г-4 ТДИ - странен шум при студен двигател

Мнениеот Kicho » Пон 21 дек 2009 23:06


Колега откри ли проблема ? :roll:


vboranov
Мнения: 39
Регистриран на: Нед 01 мар 2009 9:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: VW Golf ІV 1.9 TDI 90hp ALH, Силистра

Re: Г-4 ТДИ - странен шум при студен двигател

Мнениеот vboranov » Съб 09 яну 2010 8:54


Колеги, последното становище на един от многото майстори е, че шумът при студен двигател се дължи на циркулацията на горивото през термоклапана и горивния филтър /Аз също се убедих, че като сложа ухо на маркучите след филтъра, шума се чува съвсем ясно/. След като загрее колата /когато беше доста студено, дори и след това продължаваше да се чува за кратко време и след това отново спира. Когато е по-топло, шумът спира преди температурата на охладителната течност да е достигнала 90 градуса/, тремоклапана е насочвал връщащото се гориво директно към резервоара, без да минава през филтъра. Така че, според майстора това е нормален шум, дължащ се на движението на нафтата. Между другото забелязах, че понякога при студен двигател се виждат мехурчета въздух на постъпващата към помпата нафта, след филтъра.
Майстора ми предложи,ако искам да не чувам този шум, да сменя филтъра с обикновен, само с вход и изход, от Голф-2, а връщащата се нафта да отива директно към резервоара. Така е било възможно да имам проблеми при много студено време, тъй като първоначалната циркулация през филтъра е била с цел затопляне на постъпващото гориво.
Тъй като скоро ми предстои смяна на масло и филтри, мисля да сложа нормален филтър за Голф-4 и да сменя клапана. Ако няма промяна, на по-късен етап може да пробвам с двупосочен филтър.
Моля, ако някой е забелязал или има подобни проблеми да коментира.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], mironski, railfan, vanesto и 58 госта