Сменен Н75 с Н18?!

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
ulpredator
Мнения: 24
Регистриран на: Нед 02 мар 2008 9:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Сменен Н75 с Н18?!

Мнениеот ulpredator » Съб 09 яну 2010 11:16


Здравейте, и честита да ни е новата 2010 г.
От скоро съм във форума и ми направи впечатление,че ми е сменен Н75 с Н18.
Преди някой да каже :търсачкаа ще кажа, че съм я ползвал и излизат теми като:
- Да мн си приличат и може да се замени; дотук!
Моят въпрос е следния:
Тази размяна влияе ли на динамичните характеристики на колата?(варвене,старт,надуване на турбината)
В един форум пишеше,че от тази смяна му влизала колата в лимп мод.
Някой компенентен да си изкаже мнението.За да реша дали да им разменям местата.
Благодаря предварително!




Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Сменен Н75 с Н18?!

Мнениеот Dobromirski » Съб 09 яну 2010 19:13


Различават се единствено в дебита на изходната тръбичка. По принцип това е проблем, но не е проблем да размениш чашките отдолу :)
viewtopic.php?f=24&t=92783&hilit=%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D1%80%D0%B5%D1%81%D0%BE%D1%80

viewtopic.php?f=24&t=112072&hilit=%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D1%80%D0%B5%D1%81%D0%BE%D1%80


Потребителски аватар
ulpredator
Мнения: 24
Регистриран на: Нед 02 мар 2008 9:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Сменен Н75 с Н18?!

Мнениеот ulpredator » Съб 09 яну 2010 21:01


Колега, мерси за отговора.Макар,че не ми отговаряш на въпроса.
Тези линкове които си дал,сам ги преглеждал.Там споменават,че си приличат и единственната разлика е била в дебита.
Мен ме интересува,как тази размяна влияе на динамичните характеристика на колата ( дали влияе изобщо ).
Защото,кадето и да съм гледал на този вапрос отговор не сам намерил.
Някой компетентен да се изкаже, моля!!!


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Сменен Н75 с Н18?!

Мнениеот Dobromirski » Съб 09 яну 2010 21:37


Наистина ли ме питаш, дали като си сложиш по тесен чучур на чешмата, ще можеш да си пълниш ваната по същият начин ? :shock

По-тясната тръбичка е към маркуча , който отива към вакума на турбината = по-малък дебит = по-дълго време за реакция. Ако плавно изменяш процесите в двигателят, няма да имаш проблем, но едно рязко натоварване/разтоварване е предпоставка за закъсняла реакция на турбината и разлика по-голяма от 200mbar между исканите и актулните стойности на MAF-а, следователно - влизаш в матрицата :)


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Сменен Н75 с Н18?!

Мнениеот Andonov » Съб 09 яну 2010 23:15


Dobromirski написа:Наистина ли ме питаш, дали като си сложиш по тесен чучур на чешмата, ще можеш да си пълниш ваната по същият начин ? :shock

По-тясната тръбичка е към маркуча , който отива към вакума на турбината = по-малък дебит = по-дълго време за реакция. Ако плавно изменяш процесите в двигателят, няма да имаш проблем, но едно рязко натоварване/разтоварване е предпоставка за закъсняла реакция на турбината и разлика по-голяма от 200mbar между исканите и актулните стойности на MAF-а, следователно - влизаш в матрицата :)

:да:

Абсолютно. Тествал съм го и е точно така. С Н18 турбината прави значително по-голям пик.

п.с. това важи при изправни клапани


Потребителски аватар
Ludiq
Мнения: 733
Регистриран на: Съб 20 май 2006 19:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Сменен Н75 с Н18?!

Мнениеот Ludiq » Нед 10 яну 2010 2:31


При мен бяха разменени.След като ги оправихме имаше разлика.


Потребителски аватар
ulpredator
Мнения: 24
Регистриран на: Нед 02 мар 2008 9:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Сменен Н75 с Н18?!

Мнениеот ulpredator » Нед 10 яну 2010 10:25


Благодаря колега, този отговор вече ме удоволетворява.
Да се надявам, че размяната не е направена поради дефектирал Н75.
Ще им разменя местата да видим каква разлика ще има.
Ако е дефектирал,ще трябва да го сменям.Хубавото е, че е от евтиният вариант.
ГОЛФ 4 АХФ - 1J0 906627 A :да:


Потребителски аватар
Ludiq
Мнения: 733
Регистриран на: Съб 20 май 2006 19:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Сменен Н75 с Н18?!

Мнениеот Ludiq » Нед 10 яну 2010 12:57


СЛед като ги разменихме осетих,че колата реагира доста по остро в ниските и като цяло се развърта някак си по леко.Но есега пак стана както преди.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Сменен Н75 с Н18?!

Мнениеот Andonov » Нед 10 яну 2010 14:42


ulpredator написа:Благодаря колега, този отговор вече ме удоволетворява.
Да се надявам, че размяната не е направена поради дефектирал Н75.
Ще им разменя местата да видим каква разлика ще има.
Ако е дефектирал,ще трябва да го сменям.Хубавото е, че е от евтиният вариант.
ГОЛФ 4 АХФ - 1J0 906627 A :да:


Няма друго за какво да е направена освен не работещ, както трябва Н75.


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Сменен Н75 с Н18?!

Мнениеот morfei1 » Нед 10 яну 2010 14:46


И да не е от евтиният вариант, с една букса за 13лв. става :)



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: tyhrh и 55 госта