Странен проблем при Пасат Б4, 1.9 тди код на двг. 1Z ?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
sinanmetin
Мнения: 220
Регистриран на: Съб 14 апр 2007 22:08
Автомобил: Passat B6 2 tdi CR
Двигател: CBAB
Местоположение: Варна
Контакти:

Странен проблем при Пасат Б4, 1.9 тди код на двг. 1Z ?

Мнениеот sinanmetin » Пет 08 яну 2010 16:38


Здравейте колеги. От вчера насам съм се сблъскал със странен проблем по двигателя на мойта кола ще помоля по компетентните да изкажат своето мнение и също така тези които са имали подобен проблем. Търсих из форума нещо като моето но не можай да намеря:
1. При студен двигател пали значително по трудно около 15-20 секунди въртене.
2. При топъл двигател пали по добре но първите 2 секунди претриса нещо в двигателя.
3. Шума на двигателя значително се влоши. Също така има някакво чукане при 1500-2500 оборота.
4. При скорост от 120 на 5 скорост или да речем с 50 на 3-та когато пусна газта и колата върви на инерция и на съответната предавка след като реша да набера отново отзаде се появяват едни страшни кълбета от сив пушек. Изклю
чвам от скорост да паднат обортите до 800 ръгам на скорост и пак потегля сякаш нищо не е било. и Всичко това се повтаря едно и също.
Става въпрос за двигател 1.9 ТДИ 90 К.С. код 1Z
Ще помоля да се обосоновавате по съответния проблем без гадания за свещи и т.н.
Всички консумативи на колата свещи ремъци шайба на вала са сменени маслото ми е на 400 км. след смяна. дюзите не "пикаят" имам само добавка на Кастол ТДА в горивото което съм сипал от Лукойл.
Благодаря на всички отзовали се.

Последна промяна от sinanmetin на Съб 09 яну 2010 20:33, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4709
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Странен проблем ?!

Мнениеот tdi fen » Пет 08 яну 2010 16:52


центровката как е ? май не добре,може и помпата да е за чистене


the_tupan
Мнения: 882
Регистриран на: Вто 13 окт 2009 13:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Странен проблем ?!

Мнениеот the_tupan » Пет 08 яну 2010 16:55


Скоро един приятел имаше подобен проблем и при него се оказаха клапани. Премери си компресията на мотора. :idea:


gogovaseev
Мнения: 632
Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pamplona Ispaniq

Re: Странен проблем ?!

Мнениеот gogovaseev » Пет 08 яну 2010 19:38


колега да не си я палил на бутане и да е преско4ил заб на ремака 4е така както си го описал на центровка ми прили4а 4ука пу6и не варви.ина4е и да не сте я бутали пак е вазможно да преско4и ако е хлабав ремака.просто провери не6тата и успех ти желая.


Потребителски аватар
sinanmetin
Мнения: 220
Регистриран на: Съб 14 апр 2007 22:08
Автомобил: Passat B6 2 tdi CR
Двигател: CBAB
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Странен проблем ?!

Мнениеот sinanmetin » Пет 08 яну 2010 19:53


Не не е бутана колата ... не е прескочила зъб проверихме го ...


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4709
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Странен проблем ?!

Мнениеот tdi fen » Пет 08 яну 2010 19:55


а центровката как е ? гледахте ли я с ваг-ком


Потребителски аватар
Ventci_abf
Мнения: 149
Регистриран на: Пет 09 май 2008 19:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Странен проблем ?!

Мнениеот Ventci_abf » Пет 08 яну 2010 20:10


до какви обороти я караш по принцип защото ако я караш до сравнително малки обороти без да включва турбото то се затлачва


Потребителски аватар
sinanmetin
Мнения: 220
Регистриран на: Съб 14 апр 2007 22:08
Автомобил: Passat B6 2 tdi CR
Двигател: CBAB
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Странен проблем ?!

Мнениеот sinanmetin » Пет 08 яну 2010 20:34


е турбото е след 2200-2500 оборота редовно си ги минавам тез обороти. Центровката е добре. а ВАГКОМ незнам какво е ?


SACHO7803
Мнения: 434
Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Странен проблем ?!

Мнениеот SACHO7803 » Пет 08 яну 2010 22:05


колега от варна си.квото и да си пишим и да си говорим...то се вижда че явно при теб проблема е комплексен или ....незнам но...съвета който ще ти дам е да пишиш на колегата ифидик и да се разберете кога ще те приеме и....ще разбереш къде ти е проблема или проблемите. :да:


Потребителски аватар
niki_68
Мнения: 159
Регистриран на: Съб 11 апр 2009 11:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Странен проблем ?!

Мнениеот niki_68 » Пет 08 яну 2010 22:53


при ifidik той ги ликува за там си колега


Потребителски аватар
sinanmetin
Мнения: 220
Регистриран на: Съб 14 апр 2007 22:08
Автомобил: Passat B6 2 tdi CR
Двигател: CBAB
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Странен проблем при Пасат 3, 1.9 тди код на двг. 1Z ?

Мнениеот sinanmetin » Съб 09 яну 2010 20:41


Проблема е решен преди малко. Бях готов да дам най малко 500 лв. за ремонт на двигател :) е разбира се не във Варна. Изкара компресия съответно 1-2-3-4 цлиндър 32 32 30 31 бара. Появи се друг не по малък обчае проблем. Оказа се че центровката наистина е избягала но не с 1 или 2 зъба а само с половин. Ще кажете как така с половин. Шайбата на коляновия вал или по точно самия вал е износен. и дори и нова шайба каквато сложихме тази вечер има луфт около 1-2 мм. но я затегнахме яко с голямата тръба :twisted: Заедно с майстора който я правехме се надяваме да изкара така. Сега вече пали върви си и не пуши така. Ако все пак се появи същия дефект ще се наложи да се сваля коляновия вал. Ако някой е правил тази процедура да каже как става най-лесно и какви пари излиза цялата работа.


Потребителски аватар
TDIIDT
Мнения: 25
Регистриран на: Нед 20 дек 2009 0:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ruse Golf 4 TDI ASZ

Re: Странен проблем при Пасат 3, 1.9 тди код на двг. 1Z ?

Мнениеот TDIIDT » Нед 10 яну 2010 1:27


Не просто нямам думи тва са коли за мазохисти УЖАС аз май нямам нерви за такива неща :banghead: :banghead: :banghead:
Всички които познавам с ТДИ-та са в някъФ филм и приключения егаси все едно караме АЛФА РОМЕО ама те май са по добре :screwy
Забива , не върви , турбини ,дебитметри ,клапанчета ,Н75 ,Н76 , Н на майка му пу....а ебаси аз искам да карам неискам да разбирам от коли!


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Странен проблем при Пасат 3, 1.9 тди код на двг. 1Z ?

Мнениеот milmar » Нед 10 яну 2010 10:09


TDIIDT написа:...
Забива , не върви , турбини ,дебитметри ,клапанчета ,Н75 ,Н76 , Н на майка му пу....а ебаси аз искам да карам неискам да разбирам от коли!


Тъй - тъй mhihi , ама като искаме да караме "нови" коли на по 10-15 години - това е положението . От друга страна коли на 20-25 години не ни се карат :wink: . Изхода е един - чисто нова кола :mrgreen: или обществения транспорт .


Потребителски аватар
vladitdrv
Мнения: 265
Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Странен проблем при Пасат 3, 1.9 тди код на двг. 1Z ?

Мнениеот vladitdrv » Нед 10 яну 2010 18:24


TDIIDT написа:Не просто нямам думи тва са коли за мазохисти УЖАС аз май нямам нерви за такива неща :banghead: :banghead: :banghead:
Всички които познавам с ТДИ-та са в някъФ филм и приключения егаси все едно караме АЛФА РОМЕО ама те май са по добре :screwy
Забива , не върви , турбини ,дебитметри ,клапанчета ,Н75 ,Н76 , Н на майка му пу....а ебаси аз искам да карам неискам да разбирам от коли!


По-добре това от колкото да събираш бутала по улицата от някоя АЛФА! :lol:


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Странен проблем при Пасат 3, 1.9 тди код на двг. 1Z ?

Мнениеот fox_vt » Пон 11 яну 2010 12:47


sinanmetin написа:Проблема е решен преди малко. Бях готов да дам най малко 500 лв. за ремонт на двигател :) е разбира се не във Варна. Изкара компресия съответно 1-2-3-4 цлиндър 32 32 30 31 бара. Появи се друг не по малък обчае проблем. Оказа се че центровката наистина е избягала но не с 1 или 2 зъба а само с половин. Ще кажете как така с половин. Шайбата на коляновия вал или по точно самия вал е износен. и дори и нова шайба каквато сложихме тази вечер има луфт около 1-2 мм. но я затегнахме яко с голямата тръба :twisted: Заедно с майстора който я правехме се надяваме да изкара така. Сега вече пали върви си и не пуши така. Ако все пак се появи същия дефект ще се наложи да се сваля коляновия вал. Ако някой е правил тази процедура да каже как става най-лесно и какви пари излиза цялата работа.


Това яко затягане дано да не ти направи някой номер и наистина да направиш основен ремонт.Иначе и мойта го имаше тоя луфт и майстора ми го решил с уплътняване на разбитото(шпонката)с течен метал и лепило на болта.Аз лично не съм гледал колко е луфта но беше стигнало до момент в който шпонката се скъса за щастие без поражения.Пък после някой да ми каже че болта държал цялата работа :screwy :screwy таратанци без шпонка болта лека полека отърва.
пп карам така вече 2 години да чукна на дърво няма проблеми.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: iwan33, vladob3 и 63 госта