дайте съвет за добър елкон в варна или софия .в автотреейд варна вдигнаха ръце както и елконаджията в аспаруховопроблем с паленето голф 4 грешка 1570 имобилайзер
проблем с паленето голф 4 грешка 1570 имобилайзер
колата е голф 4 1.6 16v запалва след 5-6 опита и по-лесно сутрин,когато веднъж запали и я загася и опитам веднага втори път пали веднага понякога обортомера пада на 0 и светвая лампата за маслото.на елкона показва грешка p1570 блокирало запалване на двигателя от имобилайзера.презапояваха таблото изолираха имобилайзера,но проблемите останаха.включихме отново имобилайзера.поне проблема с обортомера не се е появявал 2седмици.мерих налягане на маслена помпа и е добре,налягането на бензиновата също 4.5bar и го задържа,смених свещи,кабели,масло,бензинов филтър,почистена и адаптирана дроселова клапа.показва ми и бедна горивна смес,но не намерих от никаде да дърпа въздух,
дайте съвет за добър елкон в варна или софия .в автотреейд варна вдигнаха ръце както и елконаджията в аспарухово
дайте съвет за добър елкон в варна или софия .в автотреейд варна вдигнаха ръце както и елконаджията в аспаруховоRe: проблем с паленето голф 4 грешка 1570 имобилайзер
Колега мисля че шалтера на контакния ключ ти е заминал, на 2 коли този проблем с имобито сум го оправял със смяна на шалтера, пробваи и при теб не е скъп 15 лева е има и по скъпи но не ти препоръчвам успех.
- Glove
- Мнения: 2046
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
Re: проблем с паленето голф 4 грешка 1570 имобилайзер
Колега разглоби си кутията около волана, на патрона на запалването има една пластмасова гривна в която влиза една букса, не става дума за клемореда. Почисти буксата и гнездото където се включва. Това е индукционната бобина на имобилайзера на колата.
Re: проблем с паленето голф 4 грешка 1570 имобилайзер
разглобих всичко около волана и почистих с електроклин включително и буксата.пробвах и да залепя чипа от ключа директно на гривната около патроника ,но няма ефект
Re: проблем с паленето голф 4 грешка 1570 имобилайзер
.стартера може да върти и 5 минути ,но не запалва а се налага да направя 5-6кратки завъртания и затова си мисля че или някой датчик не работи или няккъде има слаба връзка на елкона ми казаха че не е бoбина
Re: проблем с паленето голф 4 грешка 1570 имобилайзер
ако проблема е в шалтера на контактния киюч няма ли вобще да не върти стартера
- vw_golf_4_tdi
- Мнения: 1647
- Регистриран на: Чет 09 юли 2009 23:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
- Контакти:
Re: проблем с паленето голф 4 грешка 1570 имобилайзер
rey написа:ако проблема е в шалтера на контактния киюч няма ли вобще да не върти стартера
пиши на ifidik, мисля, че ще може да ти помогне
Re: проблем с паленето голф 4 грешка 1570 имобилайзер
смених клемореда,но няма ефект.понякога пали и за 2-3 секунди държи ниски обороти,който след това се вдигат сами,някой имал ли е подобен проблем
Re: проблем с паленето голф 4 грешка 1570 имобилайзер
лампата на имобилаизера светва ли,грешка дава ли пак?
Re: проблем с паленето голф 4 грешка 1570 имобилайзер
Колега -rey,проблема съм го срещал на Г3 AFT 97г.Симптомите бяха същите със паленето и гасненето в движение- обаче обороти, не са играли.Проблeма го прослeдявах близо 30 дни, защото ту се появяваше -ту изчезваше! Като отхвърлих датчик на Хол, бубина ,комутатор ,кабели ,б.помпа стигнах до компа и имобил-ра. Започнах да търся от къде се захранват и достигнах до едно общо реле, което за AFT е номер 3- означено е "engin control mod" (при тебе номера може да е друг)При отварянето вътре има монтажна платка ,а релето е по тежко и от вибрациите спойкитe се напукват и правят временни прекъсвания-било в движение или покой.Сухата спойка сравнително трудно се локализира така ,че се налага цялостно презапояване -не е много!След ремонта проблеми не е имало!Пробата е лесна и ако имаш поялик -безплатна!Не е изключен проблем в гнездото на релето и свързващите кабели! Ако желаеш пробвай и пиши за резултата-проблема се среща вече ,но в сервизите, не го усещат!
Re: проблем с паленето голф 4 грешка 1570 имобилайзер
лампата на имобилайзера си изгасва както и преди.за грешката незнам дали ще излезе пак.пробвал съм с ключ без чип но тогава пали и гасне след секунди,а примене не иска да запали
Re: проблем с паленето голф 4 грешка 1570 имобилайзер
mi6un4o написа:Колега -rey,проблема съм го срещал на Г3 AFT 97г.Симптомите бяха същите със паленето и гасненето в движение- обаче обороти, не са играли.Проблeма го прослeдявах близо 30 дни, защото ту се появяваше -ту изчезваше! Като отхвърлих датчик на Хол, бубина ,комутатор ,кабели ,б.помпа стигнах до компа и имобил-ра. Започнах да търся от къде се захранват и достигнах до едно общо реле, което за AFT е номер 3- означено е "engin control mod" (при тебе номера може да е друг)При отварянето вътре има монтажна платка ,а релето е по тежко и от вибрациите спойкитe се напукват и правят временни прекъсвания-било в движение или покой.Сухата спойка сравнително трудно се локализира така ,че се налага цялостно презапояване -не е много!След ремонта проблеми не е имало!Пробата е лесна и ако имаш поялик -безплатна!Не е изключен проблем в гнездото на релето и свързващите кабели! Ако желаеш пробвай и пиши за резултата-проблема се среща вече ,но в сервизите, не го усещат!
зллатни ти уста и ръка!
е за това е форума! 
- 6669
- Мнения: 3133
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
- Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Асеновград
Re: проблем с паленето голф 4 грешка 1570 имобилайзер
rudoni написа:mi6un4o написа:Колега -rey,проблема съм го срещал на Г3 AFT 97г.Симптомите бяха същите със паленето и гасненето в движение- обаче обороти, не са играли.Проблeма го прослeдявах близо 30 дни, защото ту се появяваше -ту изчезваше! Като отхвърлих датчик на Хол, бубина ,комутатор ,кабели ,б.помпа стигнах до компа и имобил-ра. Започнах да търся от къде се захранват и достигнах до едно общо реле, което за AFT е номер 3- означено е "engin control mod" (при тебе номера може да е друг)При отварянето вътре има монтажна платка ,а релето е по тежко и от вибрациите спойкитe се напукват и правят временни прекъсвания-било в движение или покой.Сухата спойка сравнително трудно се локализира така ,че се налага цялостно презапояване -не е много!След ремонта проблеми не е имало!Пробата е лесна и ако имаш поялик -безплатна!Не е изключен проблем в гнездото на релето и свързващите кабели! Ако желаеш пробвай и пиши за резултата-проблема се среща вече ,но в сервизите, не го усещат!
зллатни ти уста и ръка!![]()
![]()
е за това е форума!
това ли беше проблема ?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 126 госта