проблем с паленето голф 4 грешка 1570 имобилайзер

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
rey
Мнения: 144
Регистриран на: Нед 09 авг 2009 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: варна

проблем с паленето голф 4 грешка 1570 имобилайзер

Мнениеот rey » Пон 11 яну 2010 22:36


колата е голф 4 1.6 16v запалва след 5-6 опита и по-лесно сутрин,когато веднъж запали и я загася и опитам веднага втори път пали веднага понякога обортомера пада на 0 и светвая лампата за маслото.на елкона показва грешка p1570 блокирало запалване на двигателя от имобилайзера.презапояваха таблото изолираха имобилайзера,но проблемите останаха.включихме отново имобилайзера.поне проблема с обортомера не се е появявал 2седмици.мерих налягане на маслена помпа и е добре,налягането на бензиновата също 4.5bar и го задържа,смених свещи,кабели,масло,бензинов филтър,почистена и адаптирана дроселова клапа.показва ми и бедна горивна смес,но не намерих от никаде да дърпа въздух, :banghead: дайте съвет за добър елкон в варна или софия .в автотреейд варна вдигнаха ръце както и елконаджията в аспарухово




Потребителски аватар
meen
Мнения: 64
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 12:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: проблем с паленето голф 4 грешка 1570 имобилайзер

Мнениеот meen » Пон 11 яну 2010 23:22


Колега мисля че шалтера на контакния ключ ти е заминал, на 2 коли този проблем с имобито сум го оправял със смяна на шалтера, пробваи и при теб не е скъп 15 лева е има и по скъпи но не ти препоръчвам успех.


rey
Мнения: 144
Регистриран на: Нед 09 авг 2009 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: варна

Re: проблем с паленето голф 4 грешка 1570 имобилайзер

Мнениеот rey » Чет 21 яну 2010 23:40


колега къде се намира този шалтер


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2046
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Re: проблем с паленето голф 4 грешка 1570 имобилайзер

Мнениеот Glove » Пет 22 яну 2010 0:03


Колега разглоби си кутията около волана, на патрона на запалването има една пластмасова гривна в която влиза една букса, не става дума за клемореда. Почисти буксата и гнездото където се включва. Това е индукционната бобина на имобилайзера на колата.


rey
Мнения: 144
Регистриран на: Нед 09 авг 2009 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: варна

Re: проблем с паленето голф 4 грешка 1570 имобилайзер

Мнениеот rey » Пет 22 яну 2010 11:59


разглобих всичко около волана и почистих с електроклин включително и буксата.пробвах и да залепя чипа от ключа директно на гривната около патроника ,но няма ефект


rey
Мнения: 144
Регистриран на: Нед 09 авг 2009 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: варна

Re: проблем с паленето голф 4 грешка 1570 имобилайзер

Мнениеот rey » Пет 22 яну 2010 12:18


.стартера може да върти и 5 минути ,но не запалва а се налага да направя 5-6кратки завъртания и затова си мисля че или някой датчик не работи или няккъде има слаба връзка на елкона ми казаха че не е бoбина


Потребителски аватар
meen
Мнения: 64
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 12:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: проблем с паленето голф 4 грешка 1570 имобилайзер

Мнениеот meen » Пет 22 яну 2010 15:23


смени клемореда,(шалтера) на контакния ключ


rey
Мнения: 144
Регистриран на: Нед 09 авг 2009 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: варна

Re: проблем с паленето голф 4 грешка 1570 имобилайзер

Мнениеот rey » Чет 11 фев 2010 16:33


ако проблема е в шалтера на контактния киюч няма ли вобще да не върти стартера


Потребителски аватар
vw_golf_4_tdi
Мнения: 1647
Регистриран на: Чет 09 юли 2009 23:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna
Контакти:

Re: проблем с паленето голф 4 грешка 1570 имобилайзер

Мнениеот vw_golf_4_tdi » Чет 11 фев 2010 16:49


rey написа:ако проблема е в шалтера на контактния киюч няма ли вобще да не върти стартера


пиши на ifidik, мисля, че ще може да ти помогне


rey
Мнения: 144
Регистриран на: Нед 09 авг 2009 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: варна

Re: проблем с паленето голф 4 грешка 1570 имобилайзер

Мнениеот rey » Пон 22 фев 2010 22:18


смених клемореда,но няма ефект.понякога пали и за 2-3 секунди държи ниски обороти,който след това се вдигат сами,някой имал ли е подобен проблем


Потребителски аватар
meen
Мнения: 64
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 12:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: проблем с паленето голф 4 грешка 1570 имобилайзер

Мнениеот meen » Вто 23 фев 2010 11:38


лампата на имобилаизера светва ли,грешка дава ли пак?


mi6un4o
Мнения: 92
Регистриран на: Пет 20 фев 2009 8:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: lovech

Re: проблем с паленето голф 4 грешка 1570 имобилайзер

Мнениеот mi6un4o » Вто 23 фев 2010 13:52


Колега -rey,проблема съм го срещал на Г3 AFT 97г.Симптомите бяха същите със паленето и гасненето в движение- обаче обороти, не са играли.Проблeма го прослeдявах близо 30 дни, защото ту се появяваше -ту изчезваше! Като отхвърлих датчик на Хол, бубина ,комутатор ,кабели ,б.помпа стигнах до компа и имобил-ра. Започнах да търся от къде се захранват и достигнах до едно общо реле, което за AFT е номер 3- означено е "engin control mod" (при тебе номера може да е друг)При отварянето вътре има монтажна платка ,а релето е по тежко и от вибрациите спойкитe се напукват и правят временни прекъсвания-било в движение или покой.Сухата спойка сравнително трудно се локализира така ,че се налага цялостно презапояване -не е много!След ремонта проблеми не е имало!Пробата е лесна и ако имаш поялик -безплатна!Не е изключен проблем в гнездото на релето и свързващите кабели! Ако желаеш пробвай и пиши за резултата-проблема се среща вече ,но в сервизите, не го усещат!


rey
Мнения: 144
Регистриран на: Нед 09 авг 2009 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: варна

Re: проблем с паленето голф 4 грешка 1570 имобилайзер

Мнениеот rey » Вто 23 фев 2010 16:14


лампата на имобилайзера си изгасва както и преди.за грешката незнам дали ще излезе пак.пробвал съм с ключ без чип но тогава пали и гасне след секунди,а примене не иска да запали


rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: проблем с паленето голф 4 грешка 1570 имобилайзер

Мнениеот rudoni » Сря 24 фев 2010 18:59


mi6un4o написа:Колега -rey,проблема съм го срещал на Г3 AFT 97г.Симптомите бяха същите със паленето и гасненето в движение- обаче обороти, не са играли.Проблeма го прослeдявах близо 30 дни, защото ту се появяваше -ту изчезваше! Като отхвърлих датчик на Хол, бубина ,комутатор ,кабели ,б.помпа стигнах до компа и имобил-ра. Започнах да търся от къде се захранват и достигнах до едно общо реле, което за AFT е номер 3- означено е "engin control mod" (при тебе номера може да е друг)При отварянето вътре има монтажна платка ,а релето е по тежко и от вибрациите спойкитe се напукват и правят временни прекъсвания-било в движение или покой.Сухата спойка сравнително трудно се локализира така ,че се налага цялостно презапояване -не е много!След ремонта проблеми не е имало!Пробата е лесна и ако имаш поялик -безплатна!Не е изключен проблем в гнездото на релето и свързващите кабели! Ако желаеш пробвай и пиши за резултата-проблема се среща вече ,но в сервизите, не го усещат!


зллатни ти уста и ръка! :да: :обичам ви :kissy: е за това е форума! :да:


Потребителски аватар
6669
Мнения: 3133
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Асеновград

Re: проблем с паленето голф 4 грешка 1570 имобилайзер

Мнениеот 6669 » Сря 24 фев 2010 19:04


rudoni написа:
mi6un4o написа:Колега -rey,проблема съм го срещал на Г3 AFT 97г.Симптомите бяха същите със паленето и гасненето в движение- обаче обороти, не са играли.Проблeма го прослeдявах близо 30 дни, защото ту се появяваше -ту изчезваше! Като отхвърлих датчик на Хол, бубина ,комутатор ,кабели ,б.помпа стигнах до компа и имобил-ра. Започнах да търся от къде се захранват и достигнах до едно общо реле, което за AFT е номер 3- означено е "engin control mod" (при тебе номера може да е друг)При отварянето вътре има монтажна платка ,а релето е по тежко и от вибрациите спойкитe се напукват и правят временни прекъсвания-било в движение или покой.Сухата спойка сравнително трудно се локализира така ,че се налага цялостно презапояване -не е много!След ремонта проблеми не е имало!Пробата е лесна и ако имаш поялик -безплатна!Не е изключен проблем в гнездото на релето и свързващите кабели! Ако желаеш пробвай и пиши за резултата-проблема се среща вече ,но в сервизите, не го усещат!


зллатни ти уста и ръка! :да: :обичам ви :kissy: е за това е форума! :да:

това ли беше проблема ?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 126 госта