мк1- PATRIK ( )

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
mk1
Мнения: 498
Регистриран на: Пон 26 май 2008 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: патрик -мк1 + Два броя WEBER 45 DCOE 9, номер 8 L

Мнениеот mk1 » Вто 05 яну 2010 8:06


Kozunak написа:
mk1 написа:трябва ми инфо за лостовата с-ма и за с-мата за смукача.мисля че на някои единчки с карбуратор от ляво доло на таблото трябва да имат смукач.до сега не сам се возил в единичка с карб и не знам как е точно.


кажи за смукача кво те интересува, мойта е със смукач.

смукача ти представлява жило , не е с лостова с-ма.
веберите имат задвижване на смукача от жило в задната част на карба.
Изображение
при този мотор не е сварзан смукача
Изображение
ето от това имам нужда.
Изображение
с-мата с жилата.

мисля че ще ми трябва и делко от 1,3 мотор с вакумрегулатор




Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: патрик -мк1 + Два броя WEBER 45 DCOE 9, номер 8 L

Мнениеот paco » Пет 08 яну 2010 14:35


Можеш да минеш и без тази система за жила :wink: Ей тъй се прави...стойката за жило при капака на главата май я пазя някъде за подарък :idea:

Изображение

РАСО


Потребителски аватар
Dj_Tiesto
Мнения: 328
Регистриран на: Вто 20 яну 2009 13:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр. Пловдив и там до Писта Дракон.

Re: патрик -мк1 + Два броя WEBER 45 DCOE 9, номер 8 L

Мнениеот Dj_Tiesto » Пет 08 яну 2010 14:44


А Господине тоя голф като го разходиш до митницата и има 2-3 надути японки колко разход ти дава ?


П.П. щеше да ме намираш в скайп.
ППППП За много години.

Киро


Потребителски аватар
Dwarf
Мнения: 49
Регистриран на: Съб 08 мар 2008 18:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: патрик -мк1 + Два броя WEBER 45 DCOE 9, номер 8 L

Мнениеот Dwarf » Пет 08 яну 2010 23:45


Dj_Tiesto написа:А Господине тоя голф като го разходиш до митницата и има 2-3 надути японки колко разход ти дава ?


П.П. щеше да ме намираш в скайп.
ППППП За много години.

Киро

Който слага 45-ци не мисли за разхода heavy metal zork


Потребителски аватар
petroffbg
Мнения: 162
Регистриран на: Пон 05 яну 2009 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: патрик -мк1 + Два броя WEBER 45 DCOE 9, номер 8 L

Мнениеот petroffbg » Пон 11 яну 2010 23:34


Не съм виждал ползван Вебер с работещ смукач!?По принцип всички са изкормени,защото правят невъзможни проблеми.Расо ти показва DELORTO,които не са толкова капризни,но при него не е свързан смукача!?Или проблемът е в управлението на дроселовата клапа,за там идеи колкото искаш.Най елементарно става с жило,проблемът е когато хода на педала е по-малък от хода на дросела.За целта погледни някоя Лада(ъгловата система за газта която стои на един щифт на капака)и ще се сетиш как да процедираш нататък.Делко може да ползваш от Ситроен ВХ1,6,пасва точно,но трябва да го вземеш с цялата инсталация-комутатор,делко,бобина.Те това нещо ти осигурява аванс до 42-45гр който е оптимален за мотора ти.До началото на сезон 2009 карах с комбинация DELORTO и палене Ситроен,нямах никакви ядове макар,че мразя минетчии и спагетаджии.


Потребителски аватар
mk1
Мнения: 498
Регистриран на: Пон 26 май 2008 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: патрик -мк1 + Два броя WEBER 45 DCOE 9, номер 8 L

Мнениеот mk1 » Вто 12 яну 2010 21:14


Не съм виждал ползван Вебер с работещ смукач!?По принцип всички са изкормени,защото правят невъзможни проблеми.Расо ти показва DELORTO,които не са толкова капризни,но при него не е свързан смукача!?Или проблемът е в управлението на дроселовата клапа,за там идеи колкото искаш.Най елементарно става с жило,проблемът е когато хода на педала е по-малък от хода на дросела.За целта погледни някоя Лада(ъгловата система за газта която стои на един щифт на капака)и ще се сетиш как да процедираш нататък.Делко може да ползваш от Ситроен ВХ1,6,пасва точно,но трябва да го вземеш с цялата инсталация-комутатор,делко,бобина.Те това нещо ти осигурява аванс до 42-45гр който е оптимален за мотора ти.До началото на сезон 2009 карах с комбинация DELORTO и палене Ситроен,нямах никакви ядове макар,че мразя минетчии и спагетаджии.

:да:
:bowdown


Потребителски аватар
tubotipo
Мнения: 55
Регистриран на: Сря 21 яну 2009 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: седемте хълма

Re: патрик -мк1 + Два броя WEBER 45 DCOE 9, номер 8 L

Мнениеот tubotipo » Пон 01 фев 2010 12:18


бмв килър имаш ли напредък с голфа ?
нещо да се помага ?


Потребителски аватар
mk1
Мнения: 498
Регистриран на: Пон 26 май 2008 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: патрик -мк1 + Два броя WEBER 45 DCOE 9, номер 8 L

Мнениеот mk1 » Съб 06 фев 2010 14:55


за сега няма напредак !трябва да оправя бмв-то дето овартях.
вартят ми се някакви идеи .мисля да намеря долнище от 9а и 20 в. глава .


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: патрик -мк1 + Два броя WEBER 45 DCOE 9, номер 8 L

Мнениеот leonardo_vd » Съб 06 фев 2010 18:30


mk1 написа:за сега няма напредак !трябва да оправя бмв-то дето овартях.
вартят ми се някакви идеи .мисля да намеря долнище от 9а и 20 в. глава .

И каква е целта, че не ми е ясно :|


Потребителски аватар
mk1
Мнения: 498
Регистриран на: Пон 26 май 2008 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: патрик -мк1 + Два броя WEBER 45 DCOE 9, номер 8 L

Мнениеот mk1 » Нед 07 фев 2010 7:57


leonardo_vd написа:
mk1 написа:за сега няма напредак !трябва да оправя бмв-то дето овартях.
вартят ми се някакви идеи .мисля да намеря долнище от 9а и 20 в. глава .

И каква е целта, че не ми е ясно :|

средни или ниски "14" - КИ на 400 м ! :wink:


Потребителски аватар
sin orel C20XE
Мнения: 944
Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: патрик -мк1 + Два броя WEBER 45 DCOE 9, номер 8 L

Мнениеот sin orel C20XE » Нед 07 фев 2010 14:11


За тези времена, не се занимавай да събираш мотори, а си сложи азот и си ти, мой личен съвет да не боли главата!


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: патрик -мк1 + Два броя WEBER 45 DCOE 9, номер 8 L

Мнениеот Bobby_ » Пет 12 фев 2010 10:23


sin orel C20XE написа:За тези времена, не се занимавай да събираш мотори, а си сложи азот и си ти, мой личен съвет да не боли главата!

за азота пак ще трябва да разрежда.... (по спомени)


Потребителски аватар
sin orel C20XE
Мнения: 944
Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: патрик -мк1 + Два броя WEBER 45 DCOE 9, номер 8 L

Мнениеот sin orel C20XE » Пет 12 фев 2010 11:09


Нищо не трябва да разрежда, не съм гледал цялата тема и не знам дали колата е сгъстявана :??? но ако е на фабричната с.г. става без никви ядове и още едно виждам-искаш да имаш бърза кола, но така като го правиш само си даваш парите-в атмосферния туниг са много пари и нещата стават много бавно!


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Re: патрик -мк1 + Два броя WEBER 45 DCOE 9, номер 8 L

Мнениеот kav4o » Пет 12 фев 2010 14:55


Той колегата си има азот :D ..но го продава
За степента на сгъстяване - ако използва 50 шота може да мине без разреждане(ако не е сгъстявал,както казвате), при 75 шота е под въпрос, някои мазди :lol: с 9:1 също минават без разреждане :)


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: патрик -мк1 + Два броя WEBER 45 DCOE 9, номер 8 L

Мнениеот Bobby_ » Пон 15 фев 2010 12:27


sin orel C20XE написа:Нищо не трябва да разрежда, .......


значи спомените са ми наполовина верни :) явно преди време съм се интересувал за 75+ шота и затова съм останал с това впечатление....

Моля да бъда извинен ! :oops:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта