Понеже ми е направило впечатление , че при много Голф 2-ки няма осветление на жабката - тъй де , или няма плафончето , или го има но ги няма кабелите ...
Така , странното при мен е , че от както имаме колата , тя нямаше осветление във жабката ... Един ден като си преглеждах снимките и какво ли видях , имаше два кабела които бяха прекъснати ??? Веднага се сетих че може да са тези от жабката и всичко започна от там :
Светлината я взех от буксата за парното , и вече жабката се осветява , но проблемът е там , че искам да си вържа този плафон към оригиналните му кабели ( би трябвало да има такива

) и жабката да си свети с неините си кабели , а не с донори . Така , като сменвах таблото , видях два срязани кабела ( кафяв и червен ако несе лъжа

) горе доле на нивото на отвора на плафона ( този в жабката нали .. ) така .. вчера реших да пробвам една раУта и свалих конзолата която държи копчетата , конзолата за парното и касетофона в колата да имам по-добра видимост и улеснение по време на работа . Свалих конзолата и после издърпах двата кабела ( кафяв и червен ) . Придърпах леко и двата кабела , за да съм сигурен че не съм хванал други ( понеже са по два - два кафяви , два червени ... ) и така стигнах до оголените кабели . Свързах кабелите към тези които съм слагал на плафона и тои не светна . Пробвах като дам колата на контакт , но пак провал ( и при двата случая бях палнал габаритите-ключа на второ положение) Сега тези кабели които мисля , че са от жабката са на този сноп които е точно над жабката и мисля че тои (снопът) отива към вентилаторчето на парното , искам да разбера , дали това са тези кабели които са за плафона или играят друга роля . Колата е 84' год. и при оригиналното табло си има отвор за плафон . Немисе вярва пройзводителите да са направили дупката , а да неса сложили плафон или инсталация да свети въобще ?!
На вуйчо ми на колата му (Г2) махнах плафона от жабката и видях че кабелите са като моито които бяха прекъснати . Просто почвам да се чудя , дали тези кабели неса прекъснати някъде другаде и за това да недават ток когато ги свържа към плафона ? Как точно работи осветлението на жабката ( при вуйчо ми като е запалена колата и плафонът свети постоянно , трябва да се спира и пусна от крачето му ) така ли работи по принцип по оригинални настройки осветлението на жабката или по друг начин .
Ако някои не е разбрал точно обяснението ми , ще кажа пак , но вече е изчерпена информацията която знам , така че да се надявам че някои може да ми помогне и да намеря проблемът .
Поздрави
