Лампата за маслото на таблото пиука и свети

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Лампата за маслото на таблото пиука и свети

Мнениеот niikoo_1 » Пон 24 апр 2006 16:59


Значи историята е следната:

Като пътувах за Пловдив на отиване преди два дена ми пиуна и присветна лампата за маслото два пъти и това беше. Като второто пуикане беше на наравното и при 100км/ч.

Днеска на връщане на големия байр засвири яко :shock и качи 100градуса, спрях пуснах една вода бащата пуши една цигара на бичих парното на макс и до София нямах проблем само един път качи до 97градуса. Значи става въпрос за лампата дето е отдоло където е реда с лампите и се намира почти в средата.

Преди да пътувам си смених антифриза с G12 немски по 14кинта бутилката, самоче тъпаците в сервиза успяха да източат само 3-4литра от стария антифриз и доляха от новия (G12 лилав на цвят) без да го разреждат и ми викат, че всичко било наред.
Аз им викам бе момчета май G11 антифриз не трябва да се смесва с G12 а те ми казаха няма такова нещо карай си спокойно, дори е по-хубаво да не се разрежда.

Отначало колата доста трудно пое на новия антифриз и не знам тези тъпаци дали са я обезвуздушили както трябва и зато да не ми прави проблеми.
А в колата пътувахме 3ма човека + малко багаж по-баирите няма никакъв проблем катери ги на 5та без да се замисли през повечето време карах с 110-120км/ч като на два пъти я засилих до 170-180км, но съвсем за малко.


Попринцип и преди това ми загравяше колата и на няколко места я карам и ми викам нищо и няма ама на колата и има нещо и никой не казва какво и не им занимава.
Чудя се дали, ако се промие радиатора ще се оправи положението или не. Термостата отваря когато трябва като ми сменяха антифриза така казаха.

Моля ви дайте акъл, защото другата седмица пак трябва да пътувам.
Преди два месеца перката не включи на един светофар и тогава малко загря колата, но един майстор ми каза, че е наред и след това си включваше перката към 97градуса.

Каде могат да ми решат проблема, защото тука в моя квартал има чувството, че в повечето са пълни олигофрени и не им се занимава.
Кажете и читав сервиз в района на Младост, Дървеница, Студ град, Дружба, Изток искам като ми се наложи да знам къде да отида и, защо тая лампа свети :(




Потребителски аватар
zemon_C4455XP
Мнения: 1171
Регистриран на: Вто 23 авг 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот zemon_C4455XP » Пон 24 апр 2006 17:09


маслото ти се е пресекло и си прегрял мотора,но няма страшно смени си маското и някъкво хубаво


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Пон 24 апр 2006 17:24


zemon_CA9977AA написа:маслото ти се е пресекло и си прегрял мотора,но няма страшно смени си маското и някъкво хубаво


Ми Земоне мойто масло е Кастол за 70кинта Магнатек 10В 40, от това по-убаво за мойта кола не знам сменемо е преди 5хил км.:(

Преди два месеца както бях писал ми отказа перката и загря бая, може ли и това да е оказало влияние :?:


А това за пресичането на маслото сигурно ли е и как може да се разбере, и какво разбираш под прегряване, защото в града редовно ми качва температури от почти 100градуса, перката ми се включва на 97градуса, знам, че си със същия мотор като моя може да споделиш какви са температурите при тебе.

И попринцип си гледам колата и не слагам евтини консумативи по нея


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Пон 24 апр 2006 17:35


Пресеченото масло е кафяво на цвят.(буквално като боза).

Бих ти препоръчал да идеш да ти измерят налягането на маслото с манометър в сервиз.Може датчик да си прави гаври с теб.

За антифриза лично аз бих го източил до капка от темостата или от мъркуча на термостата.Промивка и нов антифриз 50/50 с дестилирана вода.


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Пон 24 апр 2006 17:39


bobcho написа:Пресеченото масло е кафяво на цвят.(буквално като боза).

Бих ти препоръчал да идеш да ти измерят налягането на маслото с манометър в сервиз.Може датчик да си прави гаври с теб.

За антифриза лично аз бих го източил до капка от темостата или от мъркуча на термостата.Промивка и нов антифриз 50/50 с дестилирана вода.


Тъпаците в тоя сервиз ми казаха, че не може да излезне всичкия антифриз, смесиха мовия G12 със стария G11 без разреждане и ми казаха, че мога да долея всякаква вода, а ги попитах не трябвали само дестилирана. Източиха само 3литра, мале ебати олигофрените са тия ще на пиша по натък, кой са и да не ходи там никой.
И най ме е яд че дадох пари за скъп антивриз и сега явно ще трябва на ново да се сменя.

Мъка, мъка в повечето сервизи работят олигофрени.


Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Мнениеот SMEL » Пон 24 апр 2006 17:41


А включва ли ти перката на радиатора ???


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Пон 24 апр 2006 17:52


SMEL написа:А включва ли ти перката на радиатора ???


Включва, но съвсем малко преди 100градуса, обаче някой път ме съмнява, че може и да не включила тъй като един път ми направи тая мизерия, а ония в сервиза в Младост ми вика наред е перката, включва и си карай спокойно. А мойта кола от 3000 до 4000об/мин шуми малко повече и не мога да чуя дали бачка перката когато карам на дълъг път.

А на отиване към Пловдив малко повече я настъпих колата, някой като тръгнеше да ме изпреварва и аз газ и така няколко пъти до почти 180 ама точно тогава всичко си беше наред и си мисля, че съм а тормозил в рамките на допустимото и съвесем за малко, един път на лек баир чукнах 160-170км/ч и друто време само със 110км/ч :( това мисля, че е нормално за тоя мотор някой които кара АБС да сподели. А пък сега на връщане карах леко и нормално.


Потребителски аватар
maistora_1
Мнения: 1325
Регистриран на: Пон 01 авг 2005 2:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот maistora_1 » Пон 24 апр 2006 17:58


zemon_CA9977AA написа:маслото ти се е пресекло и си прегрял мотора,но няма страшно смени си маското и някъкво хубаво

е как се пресича масло преди да си прегрял двигателя...че нещо не ми е ясно???


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Пон 24 апр 2006 18:09


niikoo_1 написа:...... някой които кара АБС да сподели. А пък сега на връщане карах леко и нормално.


Аз съм с такъв мотор и няма проблеми по магистралата.Карал съм Ботевград - София в диапазона 120 - 180 км/ч. и стрелака си стои на 90 градуса.

За антифриза - тия са ......., точно през термостата изтича всичкия антифриз от двигателя.


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Пон 24 апр 2006 18:19


Добре чудя се как може такива хора да работят в сервиз е*и му м@*ката и самознванци, някой може ли да сподели дали може да се смесва антифриз G11 с G12 и дали не е вредно да се кара само с концентрат както ми го направиха тези хубоснитци.
После ще пусна една тема за тоя сервиз, да не се минава някой да ходи там


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пон 24 апр 2006 18:24


Я виж тук


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Пон 24 апр 2006 18:50


С концетрат само също не е полезно.Трябва да си е 50/50 с дестилирана вода.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пон 24 апр 2006 18:58


Да с концентрата трябва да се внимава също.
Тази зима в студовете се улях с концентрата на двойката и помпата след седмица се обади.


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Пон 24 апр 2006 19:15


bobcho написа:С концетрат само също не е полезно.Трябва да си е 50/50 с дестилирана вода.


Аз на тоя в сервиза му казах, че знам, че не е хубаво да се кара само с концентрат, а той ми каза
- напротив по-хубаво, защото имало смазочни свойства и водната помпа се чувствала по-добре.
А преди това като го питах нали трябва да се разрежда сам с дистилирана вода той каза,
- няма такова нещо може и с нормална вода и може да се мешат секъв вид антифриз не можело само антифриз и масло да се мешат

Това са думите на двама "майстори" от "сервиз ТЕМПО" в Младост3 до Била.

Смениха ми и трансмисионното масло там (подобрение спрямо преди има) и един от тия тиквеници ми вика:
- тая кола колко литра масло събира
Аз му отговорих 1.9литра, според Аутодата, а тоя вика
- Коя аутодата
Аз му викам ми тая в нас

Та източиха ми маслото и с мъка трансмисията побра към 1.6литра. И тия там ми разправя бе момче то му няма нищо на старото масло и не трябва да се сменя това масло, но явно и от това не им отбира главата, защото сега скоростите ми влизат като по масло, дори при изгасен вдигател мога да ги сменям без да натискам съединител, а преди не можеше.

А също така да попитам на АБС мотор от къде трябва да се източи антифриза, защо единия от тия в ТЕМПО отвори скобата на един от маркучите на радиатора (тоя от дясно най-отдолу на радиатора) и после доля от разширителния съд новия антифриз. И после едвам затегна скобата на маркуча и дори ме караше да си взема нова щото тая трудно се затягала.

Не ходете в сервиз ТЕМПО в Младост, мога само да кажа, щом не могат антифриз и трансмисионно масло да сменят си представя нещо по-сложно, ако трябва да направят за какво иде реч.


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Пон 24 апр 2006 19:17


L&R написа:Да с концентрата трябва да се внимава също.
Тази зима в студовете се улях с концентрата на двойката и помпата след седмица се обади.


Мен ми каза единия, че като се карало само с концентрат Г12 помпата се смазвала по-добре и затова и на мен ми го направи по този начин :(

Утре ще ходя и ще се разправям с тях и ще се оплача, на които трябва в ТЕМПО :?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], TheEx0rcist и 151 госта