Лампата за маслото на таблото пиука и свети

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Пон 24 апр 2006 19:27


за зумера има писани теми. не се шашкай.
обикновенно на колегите им пищи по баирите/тунелите на витиня.

антифризите G12 и G11 НЕ трябва да се смесват.
писано е по въпроса.

Всяка година сменям антифриз по следната процедура:
махам термостата източвам течността и после набивам маркуча от чешмата с НИСКО налягане.
промивам докато потече бистра вода.
слагам термостата и наливам концентрат антифриз колкото поеме.

п.с. Винаги ми е било чудна тази "градска легенда" какво по-точно смазва антифриза на водната помпа?
лагерите? mhihi mhihi mhihi




Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

Мнениеот landwarrior » Пон 24 апр 2006 19:42


по повод на Темпо във младост мога да порвърдя думите на нико1 за съжаление.преди време работеха едни пичове(бяха 4 ма човека) и много ги разбираха нещата -няколко коли съм карал и със по сериозни интервенций се справят без проблем.Но не бях ходил от 6-7 месеца там ,като купих Астрата преди месец викам си ще отида там -отидох и гледам некви нови тиквеници -ония пичове напуснали и си отворили собствен сервиз някаде във района на Централна гара ама ония не искаха да ми кажат повече :глупав -още на пръв поглед ми изглеждаха некви некадърници а първото впечатление не лъже .

П.П Нико ти що не отиде при ваското бе ?


Потребителски аватар
w_smith
Мнения: 2303
Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот w_smith » Пон 24 апр 2006 20:42


Можеше и при Никси да идеш. Мамка му без пари щях да ти сменя антифриза по същия начин. Да не казвам че така и сам ще си го смениш.


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Пон 24 апр 2006 20:57


Нико мойте съболезнования за проблемитети :!: :!: :!:
Според мене не е чак толкоз голям проблема че са ти смесили антифриз Г12 с Г11 - в този случай не печелиш мищо от Г12, просто все едно си взел супер обикновен и си го сложил. Г12 губи свойствата си (LONG LIVE) като се смеси с друг.
По отношение на сипване на концентрат в системата е голяма глупост - първо се натоварва водната помпа, после охладителнисте свойства са по зле, и като последно доста често при сипване на концентрат отнякъде протича охл. система.
За зумера както някой беше писал по-нагоре ходи да ти измерят налягането. Има голяма вероятност датчика да се ебава.
Аз бях писал някъде как ми пищеше и на мене зумера веднага след като си купих колицата.Бях се шашнал че съм налапъл голямата въдица.После като попрочетох тук таме, разбрах че при дълъг престой без движение маслата губят свойствата си и може да има проблема със зумера.
Някъде аз и Доктора бяхме писали надълго и широко как се сменя най-лесно антифриза.
В твоя случай имаш две възможности:
1. да отлееш от концентрата и да долееш вода - няма да копуваш пак антифриз
2. да изхвърлиш "стария" да направиш промивка и да налееш нов в съотношение каквото пише на опаковката на антифриза - пак ще даваш пари за антифриз.


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Пон 24 апр 2006 22:47


ANNIHILATOR написа:1. да отлееш от концентрата и да долееш вода - няма да копуваш пак антифриз
2. да изхвърлиш "стария" да направиш промивка и да налееш нов в съотношение каквото пише на опаковката на антифриза - пак ще даваш пари за антифриз.


w_smith написа:Можеше и при Никси да идеш. Мамка му без пари щях да ти сменя антифриза по същия начин. Да не казвам че така и сам ще си го смениш.

landwarrior написа:П.П Нико ти що не отиде при ваското бе ?


Ми понеже решихме да пътуваме изведнъж и нямах време да пиша на Ваското или Никси пък и това са някакви дейности дето не се иска да си някакъв разбирач за да ги извършиш реших да отида в някой квартален сервиз да ми сменят антифриза и маслото набързо и отидох при тия симпатяги.
Благодаря ви за бързите отговори

:evil:

Утре съм при Ваското да види какво е положението


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Вто 25 апр 2006 22:49


Нико.. съдейки по описанието.. проблема е с натрупване..
1. Много вероятно не работи първа степен на перката... трябва да включва на около 91-93 градуса... /или е грешно показанието на таблото/
2. КАто си сипал по-концентриран антифриз, си влошил топлоотдаването на охл. течност, и колата ти е вдигнала температурния режим на работа
3. Комбинация зор, по-висока температура карат маслото да става по-рядко.. и започва да не държи достатъчно налягане и ти сработва системата за ранно предизвестяване..

така или иначе в въпрос на време било да светно.. щото явно си бил на границата...

А и Г11 и Г12 ако ги омешаш, няма толкова бързо да се прояви.. ефекта...

Ако питаш мен.. слагай чиста дестилирана вода, със съвсем малко антифриз в нея, колкото да не корозира системата... можещ да пробваш да сипеш преди това някаква течност за почистване /ама само да не шурне после вода.../ и д аслагаш вода...
Можеш да махнеш и термостата.. но това няма много да спаси положението с маслото...

Най-железният метод за "справяне" с проблема, е смяна на датчика на високото налягане на маслото с такъв който сработва на 0.9 бар...


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Вто 25 апр 2006 22:53


Абсолютно съм съгласен с теб, дано да не съм прецакал моторетката, утре чичо доктор ще каже какво е положението :(


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Вто 25 апр 2006 23:46


Айде.. и :lock:
щото наистина не си ползвал търсачка..
кодова дума ЗУМЕР.. ;)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 114 госта