
Golf MKIII GT 8V, 2.0 - AGG - K&N ?
- alpine
- wheels dealer
- Мнения: 3020
- Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
- Автомобил: L-Es
- Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Golf MKIII ,,Aligator GT" - зима - време за пазар.
Като пазаруваш само истински работи резултатите не закъсняват 

- Дашо
- Пернишки бек
- Мнения: 6104
- Регистриран на: Чет 22 фев 2007 12:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Градът на мечтите - Перник, щата Мошингтън
Re: Golf MKIII ,,Aligator GT" - зима - време за пазар.
arni 74 написа:Поздрави и от мен за придобивките,и особено за последната
,уникална джанта.
Джантите наистина са много яки!

Колата на колегата се получава доста добре!
Успех и от мен!
-
- Мнения: 258
- Регистриран на: Пон 07 дек 2009 17:09
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf MKIII ,,Aligator GT" - зима - време за пазар.
Калата е много яка а джантите са уникални.....
П.П. Колеги без да ми се карате какъв е двигателят на този голф......?
П.П. Колеги без да ми се карате какъв е двигателят на този голф......?
Re: Golf MKIII ,,Aligator GT" - зима - време за пазар.
Passko_1.8mi написа:П.П... какъв е двигателят на този голф...?
2.0 8V 115hp.
- zdravko_dimitrov1986
- Мнения: 1769
- Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
Re: Golf MKIII ,,Aligator GT" - зима - време за пазар.
Колегата Блиндер правилно ти е казал.
Двигателчето е АГГ 115кс.
Въртящ момент при доста ниски обороти - за момента са ми достатъчни. Бях се замислил за АБФ или ВР6, но нещо кризата ме тресна сериозно.
Едвам се сдобих и с описаните по горе части.
Кириле Февруари пак съм на софия на очни и този път няма къде да се скриеш.
поздрави.
Двигателчето е АГГ 115кс.
Въртящ момент при доста ниски обороти - за момента са ми достатъчни. Бях се замислил за АБФ или ВР6, но нещо кризата ме тресна сериозно.
Едвам се сдобих и с описаните по горе части.
Кириле Февруари пак съм на софия на очни и този път няма къде да се скриеш.


поздрави.

Re: Golf MKIII ,,Aligator GT" - зима - време за пазар.
zdravko_dimitrov1986 написа:Кириле Февруари пак съм на софия на очни и този път няма къде да се скриеш.![]()
![]()
Елате ми повече

Здравко, ще ми се да видя колата с ОЗто, ама сигурно по София, февруари ще има сняг на огромни Фъндъци


- zdravko_dimitrov1986
- Мнения: 1769
- Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
Re: Golf MKIII ,,Aligator GT" - зима - време за пазар.
Сега друга тъпа мисъл ми е влезла в главата. Този път няма да съм в Дружба, а в Гео Милев. Та се чудя дали да не я оставя там на едни момченца са 5-6 дни да пипнат малко салончето.
Но ще видим, че нещо кинтите много път.
Много ги хвалят тези тапицери там пък ще видим.
Ако не целият салон то поне предните седалки.
Поздрави.
Но ще видим, че нещо кинтите много път.
Много ги хвалят тези тапицери там пък ще видим.
Ако не целият салон то поне предните седалки.
Поздрави.
- zdravko_dimitrov1986
- Мнения: 1769
- Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
Re: Golf MKIII ,,Aligator GT" - зима - време за пазар.
Малко снимков материал от след едно пастиране тази зима.
Снимките са ми от телефончето.
1.
2.
3.
4.
5.
Това е за сега. Пастирането ми излезе 50лв с миене отвън и от вътре. Според мен е добре.
Скоро и снимки от монтажа на новозакупените чаркове.
Поздрави.
Снимките са ми от телефончето.
1.
2.
3.
4.
5.
Това е за сега. Пастирането ми излезе 50лв с миене отвън и от вътре. Според мен е добре.
Скоро и снимки от монтажа на новозакупените чаркове.
Поздрави.
- vinixxx
- Мнения: 1820
- Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
- Автомобил: Seat Altea
- Двигател: BJB
- Местоположение: Смолян
Re: Golf MKIII ,,Aligator GT" - зима - време за пазар.
Малко си закачил ножчето
ПП,Иначе добре се е получило пастирането,има блясък боята

ПП,Иначе добре се е получило пастирането,има блясък боята

- RoadRunner
- Мнения: 4117
- Регистриран на: Сря 26 ное 2008 19:32
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: ASZ 2003
- Местоположение: София
Re: Golf MKIII ,,Aligator GT" - зима - време за пазар.
Колега колата ти е станала много хубава 

- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Golf MKIII ,,Aligator GT" - зима - време за пазар.
Eкстра е стнала
Др.път ако ти се занимава взимаш си от универсалната паста на 3М за 5 лв.и си е правиш сам,даже може да ти и остане паста
Аз чат пат си е пастирам така и всеки път резултата е
огледало



- yoan4o
- магистрален бандит
- Мнения: 4765
- Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
- Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
- Двигател: Много газ и всичко ток
- Местоположение: София
Re: Golf MKIII ,,Aligator GT" - зима - време за пазар.
Браво Здравко!
Движиш се целенасочено и знаеш как и какво да вземеш. Пожелавам ти успех занапред и с нетърпение чакам да видя окачването и джантите на колата!
ПП:Много е странна тая твойта кола - ГТ изпълнение с мотор 2.0 115к.с., пък 4х100.
Интересно с какви спирачки си - 256 вент. предполагам?!
Движиш се целенасочено и знаеш как и какво да вземеш. Пожелавам ти успех занапред и с нетърпение чакам да видя окачването и джантите на колата!
ПП:Много е странна тая твойта кола - ГТ изпълнение с мотор 2.0 115к.с., пък 4х100.
Интересно с какви спирачки си - 256 вент. предполагам?!
- zdravko_dimitrov1986
- Мнения: 1769
- Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
Re: Golf MKIII ,,Aligator GT" - REMUS - 1 опит
Здравейте колеги. Ето, че започна да се разпролетява и дойде време за монтажа на чарковете малко по малко.
Още в началото на темата специални благодарности на колегите SPEEDY 86 и SPEEDLINE1, които свършиха работата на 95%. Моето участие беше да подавам по някои интсрумент да задържа някъде малко и естествено снимковият материал. Благодарности и на АЛПИН.
Та сега . вчера решихме да монтираме ремусчето. Захванахме се към обяд - към 12 и нещо.
По реда на операциите. Първо дърпа се ръчната и колата на скорост. После се вдига колата с крика.
1.
После се установи, че достигнатата височина не е достатъчна за да подмушнем под колата едно трупче и да я подпрем на него. С трупчето е по сигурно. Последва слагане на гумата, смъкване на колата, подлагане на една летва под крика и после същата операция на обратно. След като колата опря на трупчето, майсторите се заеха със същността на занятието за деня.
2.
Колата на трупче
След това майсторите се мушнаха под колата и се захванаха на работа.
3.
Започна да откача гърнето от тампоните, като за целта се развъртат болтове - мисля с ключ №13.
4.
След това се изважда гърнето от гумените ластици.
5.
6.
След като гърнето се откачи от двата тампона дойде и по голямият проблем. Не искаше да излезе от наставката с другото гърне. Бяха удряне с чукове - малък и голям, ръгане с отверка в скобата, но не ставаше. Можеше още в началото да се пробва с флекс, но мястото е тясно и имаше опасност да се закачат маркучите за задните спирачки и за ръчната спирачка. Но се стигна и до това. Обаче флекс имаме, но подходяж диск йок. Хайде с колегата и неговияат бесен голфда купуваме диск.
След това всичко стана относително лесно. Рязане с флекса и малко огъване и въртене на гърнето, и падна - разгеле.
7.
8.
тук още малко му остава.
9.
Разгеле най после старата пущиня е на земята.
След това майсторите се заеха да направат цепки на новият ремус за да се свърже с старият.
10.
След това се оказа, че тръбата от новото гърне е извита и разположена така, че няма как да се свърже с останалата част от изпускателната система. Последва обикаляне и търсене на човек, който може да я изреже и завари по начина подходящ за нас. Съответният човек бе намерен и до като ние сгънахме по една пица работата бе свършена.
После се върнахме обратно на бойното поле където алигатора ни чакаше на трупче и майсторите се заеха за работа. След малко се оказа обаче, че без заварка няма да стане нищо. А ние нямам аргонец. Колегата SPEEDY 86 звънна на едни негови хора и веднага сглобифме алигатора и заминахме натам.
Последва допълнително заваряване на пръчка железце.
11.
После последва заваряване за останалото гърне, сглобяване и монтаж на тампоните и поставянето на гърненцето.
Обаче се оказа сакатлък - гърненцето прекалено широко и опира в един ламаринен предпазител на резервоара и в окачването. От вънка стои леко криво и при движение дрънчи доста. След съвещание с колегата Алпин проблема ще бъде разрешен, като гърнето ще бъде заменено за друго. За което безкрайно му благодаря за разбирането.
Денят се оказа леко изгубен. Ще има и втора част при монтажа на другото гърне, защото това просто не е за моят автомобил.
Денят премина в работа, смях, закачки, ебавки и постоянни закани към моята любов, че ще и се случат разни неща, които и в кама сутра ги няма.
Прекарахме си екстра, поне аз де. Надявам се и за колегите SPEEDLINE1 и SPEEDY 86 да е било така.
Скоро ще има монтажен ден и на спортното окачване, отново придружен с много снимки.
бЛАГОДАРЯ НА АЛПИН ЗА КОРЕКТНАТА И ЧОВЕШКА ПОСТЪПКА И ОТНОШЕНИЕ.
БЛАГОДАРЯ ОЩЕ ВЕДНЪЖ НА БАРОНА И КНЯЗА.
Това беше от мен - ГРАФ МОНТЕ ДЖАНТИ.
Още в началото на темата специални благодарности на колегите SPEEDY 86 и SPEEDLINE1, които свършиха работата на 95%. Моето участие беше да подавам по някои интсрумент да задържа някъде малко и естествено снимковият материал. Благодарности и на АЛПИН.
Та сега . вчера решихме да монтираме ремусчето. Захванахме се към обяд - към 12 и нещо.
По реда на операциите. Първо дърпа се ръчната и колата на скорост. После се вдига колата с крика.
1.
После се установи, че достигнатата височина не е достатъчна за да подмушнем под колата едно трупче и да я подпрем на него. С трупчето е по сигурно. Последва слагане на гумата, смъкване на колата, подлагане на една летва под крика и после същата операция на обратно. След като колата опря на трупчето, майсторите се заеха със същността на занятието за деня.
2.
Колата на трупче

След това майсторите се мушнаха под колата и се захванаха на работа.
3.
Започна да откача гърнето от тампоните, като за целта се развъртат болтове - мисля с ключ №13.
4.
След това се изважда гърнето от гумените ластици.
5.
6.
След като гърнето се откачи от двата тампона дойде и по голямият проблем. Не искаше да излезе от наставката с другото гърне. Бяха удряне с чукове - малък и голям, ръгане с отверка в скобата, но не ставаше. Можеше още в началото да се пробва с флекс, но мястото е тясно и имаше опасност да се закачат маркучите за задните спирачки и за ръчната спирачка. Но се стигна и до това. Обаче флекс имаме, но подходяж диск йок. Хайде с колегата и неговияат бесен голфда купуваме диск.
След това всичко стана относително лесно. Рязане с флекса и малко огъване и въртене на гърнето, и падна - разгеле.
7.
8.
тук още малко му остава.
9.
Разгеле най после старата пущиня е на земята.
След това майсторите се заеха да направат цепки на новият ремус за да се свърже с старият.
10.
След това се оказа, че тръбата от новото гърне е извита и разположена така, че няма как да се свърже с останалата част от изпускателната система. Последва обикаляне и търсене на човек, който може да я изреже и завари по начина подходящ за нас. Съответният човек бе намерен и до като ние сгънахме по една пица работата бе свършена.
После се върнахме обратно на бойното поле където алигатора ни чакаше на трупче и майсторите се заеха за работа. След малко се оказа обаче, че без заварка няма да стане нищо. А ние нямам аргонец. Колегата SPEEDY 86 звънна на едни негови хора и веднага сглобифме алигатора и заминахме натам.
Последва допълнително заваряване на пръчка железце.
11.
После последва заваряване за останалото гърне, сглобяване и монтаж на тампоните и поставянето на гърненцето.
Обаче се оказа сакатлък - гърненцето прекалено широко и опира в един ламаринен предпазител на резервоара и в окачването. От вънка стои леко криво и при движение дрънчи доста. След съвещание с колегата Алпин проблема ще бъде разрешен, като гърнето ще бъде заменено за друго. За което безкрайно му благодаря за разбирането.
Денят се оказа леко изгубен. Ще има и втора част при монтажа на другото гърне, защото това просто не е за моят автомобил.
Денят премина в работа, смях, закачки, ебавки и постоянни закани към моята любов, че ще и се случат разни неща, които и в кама сутра ги няма.
Прекарахме си екстра, поне аз де. Надявам се и за колегите SPEEDLINE1 и SPEEDY 86 да е било така.
Скоро ще има монтажен ден и на спортното окачване, отново придружен с много снимки.
бЛАГОДАРЯ НА АЛПИН ЗА КОРЕКТНАТА И ЧОВЕШКА ПОСТЪПКА И ОТНОШЕНИЕ.
БЛАГОДАРЯ ОЩЕ ВЕДНЪЖ НА БАРОНА И КНЯЗА.
Това беше от мен - ГРАФ МОНТЕ ДЖАНТИ.
- Speedy86
- Мнения: 1606
- Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 20:05
- Автомобил: Audi A4 1.8 20V
- Двигател: ADR 1996
- Местоположение: samokov
Re: Golf MKIII ,,Aligator GT" - REMUS - 1 опит
Здравко евала и мерси за похвалните думи
,винаги със Станислав сме готови да помогнеме,обаче това за твоята любов си е верно 


- SpeeDLine
- Мнения: 916
- Регистриран на: Съб 01 юли 2006 14:27
- Автомобил: Audi A3 1.8T
- Двигател: AGU 1998
- Местоположение: Самоков
Re: Golf MKIII ,,Aligator GT" - REMUS - 1 опит
Е Здравко винаги ще помогнем с каквото можем
Сега чакаме да стане неделя и да монтираме окачването, и да смъкнем ремуса може би.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта