Поздрави.


.Аз лично на задна като карам гледам страничните огледала и аспуха ми бие долу в земята,не е направо! Може и от нафтата да е ,щом пуши черно е добре-да не е бяло и синкаво.На служебният бус се появи едно пропушване доста голямо и се оказа нацепен маркуч след въздушният филтър.Нещо компа се е побърквал от количеството въздух в двигателя и пращал повече нафта.Така обясниха в сервиза.Буса е Мерцедес Спринтер 313 CDI,ако има значение 

Kuncavia написа:Братко мой, от турбо смисъл няма, аз съм с турбина от 150 коня G4, но като нямам чип компютъра си ми я управлява като нормалната за модела и съм си 110 коня...

В събота ще я закарам в бокса да видя какво може да измислят
Пак се разминах май, утре ще ми кажат какво е с точност

Kuncavia написа:Така добудахме го до сервиза или някое уплътнение на клапаните е сдало багажа или не му достига въздух на турботоПак се разминах май, утре ще ми кажат какво е с точност
![]()
![]()
P.S. както казах... щом пуши е проблем
Обясни ми, че при 90% от печките е така, просо изпуска по малко (не се усеща като някакъв разход на масло). Обясни ми че са чистили колектори, турбо пътища, маркучи и т.н. и пак след 1-2 месеца просълзява масло.
Кофти работа, единствения варянт е основен ремонт, но пак не е сигурно... 

Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: kiko26 и 75 госта