Ето наблюдението ми след почти 3 години експлоатация на Г2(1988) -
1. Дръжките на вратите - проблемът идва от увисвантето на пантите на вратите, колкото и да сменяте дръжки няма да се оправи.
2.Охладителната система - Един път скапе ли се нещо по добре да се иде в оторизиран сервиз , иначе сичко почва ено по едно.
3.Тропането на пласмаските - ами несъм виждал кола на 15 години без такъв проблем. Моята даже е слънце в сравнение с някои БМВ-та които съм вижал, да не говоря за Орел , Форд и т.н.
4. Скоростите наистина започват да влизат по рудно - проблемъ явно не е в съединителя както си помислих аз и си сложих чисто нов за 270 кинта. Просто регулаж на лоста.
Иначе и други неща ми са се повреждали но то е в следствие от факта че неиздаржам ако съм първа кола на сфетофар и до мне спре някои - без значение марка , година и мощност на колата (аз карам 1.3 карбуратор)
За троиките че говора след три години
))