За да може да се добие малко по-ясна представа как стават така джантите с пресен опит и наблюдение на целият процес искам да споделя с колегите от форума! С колегата drwaco даже се засекохме докато днес Мамата правеше джантите на мой приятел (бившите мой джанти) за корса Б(последните 3 снимки в темата). 1-во най-важното е, че изнасянето на джантата или ЕТ-то остава абсолютно същото(лагери не се разбиват), защото се реже само външния борд на джантата, след което се заварява метална планка широка в зависимост от това колко искаш да е широка джантата 8ж или 9ж и т.н., след което на тази планка отново се заварява стария борд за да завърши джантата. 2-ро от 1 джанта става една джанта и баланса се прави без никакъв проблем даже става по-добре след правенето на джантата в този вид

и цената е около 55лв. (за джанта) до състояние заварена без шлайфане и пръскане. За Мамата- думи нямам душа човек разбира много от работата си занимава се с тъй нареченото "обръщане на джанти" от 83-та година някъде така, че не се притеснявайте дали е надеждно! И в крайна сметка, които е решил да го направи няма да сгреши ефекта и усмивката на лицето ви са гарантирани!