


Както работеше като часовник след 2км със тяхната нафта (ако е нафта ама на това мирише) не работят всички цилиндри.
Колегата Мamaligar беше със мен заредих спряхме да пием по кафе, след кафето паля за да го закарам в тях иииииииии
Въртя около 10сек след което запали но тресеше



А това никога не ми се е случвало до сега



Намерих си някакво що годе логично обяснение (понеже беше нито топла нито студена си помислих че и е липсвал подгрева и затова). Обаче на 80* температура на масло и толкова на антифриза да върти 10сек след които да се тресе мотора и да се налага да подавам газ за да изчисти работата



Веднага смених горивен филтър който няма и 8К км пробег. Нямаше вода поне аз не видях, нито парафин налях Castrol TDA много съм доволен от тази присадка помогна малко претрисането почти изчезна но за жалост го има и трудно пали. И всичко това защото заредих от LUK Oil



НИКОГА ПОВЕЧЕ НЯМА ДА СТЪПЯ В ОБЕКТ НА ТАЗИ ВЕРИГА



Утре ще знам със сигурност къде е проблема за сега на 90% е разпръсквачи и ако се окаже че са те "удоволствието" да заредя на шибания лук ойл ще ми струва 160лв (понеже ще сменя и 4-те независимо колко са за смяна)



Така че колеги избягвайте Лук Ойл



Аааааааааааааааааах защо не сипах на Еко както обикновенно




п.п. ЗА КОЛЕГИТЕ ОТ РУСЕ
става въпрос за LUK Oil-а на Волов до Volkswagen Centrum