Някакви идеи от какво друго може да е?! 
Някакви идеи от какво друго може да е?! 


Днес ми ги провериха директно с кабел от + на акумулатора,към свеща и всичките "пукат",демек работят!Това мога да кажа.kiki1 написа:Е предполагам с мултицет колега,че и аз не съм го правил
kiki1 написа:Провери предпазителя(бушона) на свещите и виж дали идва ток до лулите
Наред са.Акумулатора е нов,стартера е ок.Ще я закарам да ги проверят с мултицет.Нафтата не е замръзвала още (слава Богу)!iGolf написа:стартер,акумулатордали са наред?

Dizel_fen написа:Помпата може да има закъснение,все пак е ЛУКАС и е хубаво да я погледнат.Лека центровка е от порядака на 40-50 лева.Аз моето трудно палене го оправих като изкарах температурният датчик(на термостата е закачен) и го напръсках с контактен спрей и почистих.Също почистих и датчика на разширителният съд дето е .След тези интервенции палех с 40 амперов акумолатор на четвърт оборот.Дизеловото поло пали и без подгревни свещи при -12 градуса.Който не вярва да дойде да му покажа,нито една не работи-малко припуква от детонациите в цилиндрите но пали от 1-ят път.Стига с тези подгревни свещи!!!! Има и други причини-липса на компресия,закъснение на помпата,недостатъчно стартов ток на акумулатора,температурен датчик![]()
Служебният бус(Форд) като е без подгревни свещи как пали сутрин при -12 градуса,а е на 1 000 000 километра-компресия му е майката

),че в моя чакам във фоайето и много се дразня
как пали на батко "палача" 1,4D с 5 сек. подгряване,без да дърпам предв. на аналоговата
помпа...Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 71 госта