След като жената взе книжка искаше да кара колата,но голфа нямаше хидравлика,започна се търсенето на цял комплект хидравлика от г2,но явно вече се намират много рядко и дочух от тук-там че рейката от г3 е същата,с изключение на вътрешните накрайници и се започна търсене на хидравлика,по случайност купих хидравлика ZF мисля че се води,на която рейката е по-различна от тази на г2,с едно приятелче се хванахме да слагаме хидравликата,качихме колата на канал,вдигнахме предницата на трупчета и започнахме демонтирането на механичната рейка,свалихме гумите,развихме болтовете на външните накрайници с лула 19,с малко груба работа с чука(нямахме скоби под ръка)освободихме накрайниците,след това откачихме лостовата система за скоростите,която се държи на два болта в задната и един в предната си част с ключ 13,развихме болтовете на който се държи рейката към магарето-4 броя с ключ 13 като се държи контра защото са с гайки отгоре пак с ключ 13,развихме и карето за кормилния прът в ключ 13 и извадихме рейката от лявата страна,като излезе без проблем.Понеже имаше недостиг на финанси а накрайниците бяха в добро състояние решихме че ще ги скъсяваме,резнахме вътрешните накрайници с около 0.5см,външните скъсихме с около 0.3см и наложихме вече свалената механична рейка до хидравличната,на око видяхме че дължината на двете рейки е що-годе еднаква и започнахме сглобяването,(дължината е важна за да може после да се направи реглаж на предницата)видяхме че маншоните бяха скъсани и купихме за вътрешните и външните за всеки случей и ги сменихме и тях,по първоначални сведения рейката трябваше да влезе както е излязла старата но беше по-дебела и нямаше как да влезе от там,решихме че ако развием магарето от лявата страна ще е най-лесно но не успяхме да развием болтовете и започнахме да мислим от каде ще влезе,решихме че зад магарето ще се получи и се започна едно 4-часово слагане на рейката,извадихме лостовата система на скоростите,развихме външните накрайници,в последствие се разбра че най-лесно ще е ако се свалят и вътрешните,но поради либса на хубави инструменти тях не можахме да свалим,вкарахме 1-во дясната страна на рейката и започнахме да наместваме за да влезе и от лявата,наложи се и повдигане на тръбата на аспуха,след доста усилия накрая рейката влезна на мястото си,сменихме каретата на кормилния прът и започнахме да сглобяваме всичко по обратен ред,след като сглобихме предницата започна закачане на помпата и маркучите,след като и те бяха закачени успешно се захванахме със слагането на шайбата за хидравликата на коляновия вал(шайбата е от голф 3 1.8 ABS и върти само хидравличната помпа),сложихме малко по-дълги болтове,наляхме хидравлично масло за автоматична ск кутия,побра около 1.2л масло,запалихме колата и започнахме да обезвъздушаваме,след това смъкнахме колата на колела и просто нямаше такъв кеф,волана се въртеше леко,дори и с един пръст,извинявам се че нямам снимков материал но просто нямаше кой да снима а двамата бяхме доста мръсни,ето снимки помпата,рейката и рейката(да ме извинят колегите че имползвам снимките)
п.с. като вземате помпата да не забравите да вземете и стойката за нея за заркепяне към двигателя
Хидравлика от г3 на г2
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
-
- Мнения: 100
- Регистриран на: Чет 10 дек 2009 17:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Тутракан
Re: Хидравлика от г3 на г2
Браво, колега
Хубаво нещо е хидравликата. А може ли да споделиш колко ти излезе всичко? Защото и моята няма хидравлика и съм се замислял за това, ама зависи и колко пари е де.

- PuShE_
- Мнения: 1350
- Регистриран на: Пон 15 дек 2008 23:58
- Автомобил: Passat 3b5
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Хидравлика от г3 на г2
всичко около 250лв,без да сменям накрайниците защото вътрешните и въмншите надхвърляха 100лв(който нямах в момента),но много зависи на какви пари ще намериш рейката и помпата,аз ги взех за 150лв 

-
- Мнения: 100
- Регистриран на: Чет 10 дек 2009 17:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Тутракан
Re: Хидравлика от г3 на г2
Мерси, колега 

- Don_Castelano
- Мнения: 368
- Регистриран на: Съб 08 апр 2006 9:49
- Автомобил: seat cordoba
- Двигател: ABD 94
- Местоположение: Русе
Re: Хидравлика от г3 на г2
Е, приятелю, ся кефиш ли се на волана
Аз също се радвам, че си се омазал до кости и си постигнал едно удобство 



- PuShE_
- Мнения: 1350
- Регистриран на: Пон 15 дек 2008 23:58
- Автомобил: Passat 3b5
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Хидравлика от г3 на г2
Don_Castelano написа:Е, приятелю, ся кефиш ли се на волана![]()
Аз също се радвам, че си се омазал до кости и си постигнал едно удобство
няма такъв кеф просто,имам чуството че колата е постоянно вдигната на трупчета


- dr_hous
- Мнения: 68
- Регистриран на: Съб 08 дек 2007 22:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Re: Хидравлика от г3 на г2
аз направих това отдавна и изобщо не съжалявам за парите, които дадох. разликата е огромна
- PuShE_
- Мнения: 1350
- Регистриран на: Пон 15 дек 2008 23:58
- Автомобил: Passat 3b5
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Хидравлика от г3 на г2
ами колега,за парите не ме е яд,беше ме яд че 2 дена беше яко блускане,но след като сложих маслото ме беше яд че не съм го направил по-рано,а трябваше... 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта