ionko написа: Казаха ми че на GOLF3 им били прецакани люковете и правили проблеми някои има ли мнение по въпроса?
колкото и да мразя този извод..
Ами да болка са им тези шибидаци... и ремонта после и той е болка...
Ама... кво пък...
Задължително мери..:
налягане на маслото, компресия, вижте за грешки в компира..
прегледай за лоши удари.. да не те подгони ръждата...
Виж дали са нормално меки маркучите на охл. система на загряла и работила кола...
Включвай наред всички джаджи, за да видиш работят ли ...
Ел стъкла.. всичките дали работят...
Скоростна кутия .. да включва трета втора без много зор и хъркане и без междинна газ от 50 примерно.. или ряз на първа и после бърза втора.. не трябва да хърка... не че е проблем ама много дразни..
Обърни внимание на съединителя... как е къде отделя..
Хиравличната рейка.. да няма луфтове във волана.. тропания и прочее..
Каретата да работят без да чукат 100 на кинта е едното..
Амортисьори ще смениш по всяка вероятност много бързо, щото ако им е останало малко живот, нашите пътища ще го вземат много бързо...
Просто за да се предпазиш в последствие от скъпи ремонти
И трябва да ти е кеф да я гледаш!!!!
Но .. имай предвид. че колкото и да ти е кеф да я гледаш.. ако и нямаш доверие заради някой проблем.. се разваля удоволствието от шофирането и пътуването.. все трепериш...
АААА и си приготви поне едно 500 кинта за дооправяне на работи по нея..
спирачки - дискове, накладки, масла, ангренаж, охл. система, термостат, ако имаш климатик фреон, някоя заележка по окачването
евентуално - свещи , капачка, кабели
и после още поне 1000 за:
Газова, музика, амортисьори...тампони....
Успех.. ся колегите да не наскачат да викат егати кви са тези песимистични прогнози..
