Дали да сменя моното с карбуратор 2е2 или друг

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Дали да сменя моното с карбуратор 2е2 или друг

Мнениеот policevidin » Сря 20 яну 2010 23:43


Здр колеги, с риск да се изложа ще дискутирам една муха дето ми е влязла в главата.
Така, колата ми е Голф 3 1.6 МОНО-инжекция 75коня. АБУ-мотор та понеже имам проблем с форсирането при топъл двигател който до момента нико не е преудолял, а има бая теми във форума. Реших да попитам има ли смисел да сменям моното с карбуратор Пиербург 2е2 или 2ее и коя от двете горивни системи е по-удачна моно или карборатор.
Благодаря!

Последна промяна от policevidin на Чет 21 яну 2010 11:40, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
fantomasss
Мнения: 317
Регистриран на: Съб 21 мар 2009 20:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Дали да сменя моното с карбуратор 2е2

Мнениеот fantomasss » Сря 20 яну 2010 23:47


Не ти трябва карбуратор, ако не се оправят нещата си вземи друга моноинжекция, а ако пак не стане си сложи газ и перкай на половин цена. АБУ е възможно най лошия мотор на VW. Нищо лично колега, просто факти.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19334
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Дали да сменя моното с карбуратор 2е2

Мнениеот stefan4o » Чет 21 яну 2010 0:21


Моето АБУ работи с 2е3, досега не се е оплакало :Mr Green Fun А колегата над мен как пък го реши това? Така ли не стана ясно, че лош мотор няма, има лошо поддържан :screwy


theultimate
Мнения: 2140
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:20
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFFB
Местоположение: София

Re: Дали да сменя моното с карбуратор 2е2

Мнениеот theultimate » Чет 21 яну 2010 0:41


Разгледай темите, че почти всички с Голф 2 1.6 с въпросните карбуратори се оплакват от всички възможни проблеми, които можеш да си представиш.


Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Re: Дали да сменя моното с карбуратор 2е2

Мнениеот policevidin » Чет 21 яну 2010 0:56


Колеги пробвах с друга инжекция ефект никакъв
Клегата с АБУ-то ти ли си сложил 2е3 или така си е заводско?


Потребителски аватар
Pavcho2
Мнения: 2008
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
Автомобил: Golf Mk4 GTI
Двигател: 1798 Т AGU custom intake
Местоположение: София
Контакти:

Re: Дали да сменя моното с карбуратор 2е2

Мнениеот Pavcho2 » Чет 21 яну 2010 1:28


Колега а какъв е проблемът с форсирането на топъл двигател ?
А тез неща за карбуратора не са баш така години наред карам (над 5) с 2е2 и дори термоампулата още не е казала довиждане разхода ми е мизерен на газ. Ако слагаш карбуратор поне помисли за някой кейхин който е с по-голям дросел за да се храни по-прилично двигателя - да ръчен смукач е но не съм прочел из форума да има недоволен от кейхин.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19718
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Дали да сменя моното с карбуратор 2е2

Мнениеот radotom » Чет 21 яну 2010 2:35


Дали да сменя моното с карбуратор 2е2

Хммм... за тази работа първо попитай zfa
Той направи един такъв неуспешен опит! :lol: :lol: :lol:
Всъщност- имаше огромен резултат!
Според The Machine, Стефан беше първия човек, успял да получи целенасочено детонации в смукателния колектор на моноинжекцион! mhihi mhihi


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19334
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Дали да сменя моното с карбуратор 2е2

Мнениеот stefan4o » Чет 21 яну 2010 8:38


policevidin написа:Колеги пробвах с друга инжекция ефект никакъв
Клегата с АБУ-то ти ли си сложил 2е3 или така си е заводско?

Не е заводско разбира се... с колектора от 1.3 съм, но флексът е играл, за да го нагодят на главата на АБУ-то :screwy Абе... "майстори". Според мен наистина виж някой Кейхин, не се занимавай с глупости. Говорих с познат, който кара Хонда и при тях има също модели Кейхин, но са с автоматичен смукач, така и така ще преправяш прегледай и някой такъв от Хонда 1.3 16В. Моето 2е3 мисля, че горе-долу насмогва да храни мотора, доста добре си движи, предполагам, че и с Кейхина ще е така. :beer


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: Дали да сменя моното с карбуратор 2е2

Мнениеот pas1.8mi » Чет 21 яну 2010 9:29


Колега,според мен си остави Моно-то!За лошата работа на топло огромно значение оказват неподходящи свещи и лоша центровка на запалването!Има и други причини разбира се! :wink: Диагностика правил ли си!

П.П Механичното износване на двигателя също си оказва влияние!


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7857
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Дали да сменя моното с карбуратор 2е2

Мнениеот hooligan_sk » Чет 21 яну 2010 11:12


stefan4o написа:
policevidin написа:Колеги пробвах с друга инжекция ефект никакъв
Клегата с АБУ-то ти ли си сложил 2е3 или така си е заводско?

Не е заводско разбира се... с колектора от 1.3 съм, но флексът е играл, за да го нагодят на главата на АБУ-то :screwy Абе... "майстори". Според мен наистина виж някой Кейхин, не се занимавай с глупости. Говорих с познат, който кара Хонда и при тях има също модели Кейхин, но са с автоматичен смукач, така и така ще преправяш прегледай и някой такъв от Хонда 1.3 16В. Моето 2е3 мисля, че горе-долу насмогва да храни мотора, доста добре си движи, предполагам, че и с Кейхина ще е така. :beer


Аз бях с такава карбураторна Хонда, по-голямо наказание от карбуратор няма, толкова нерви съм потрошил, никога не прави тая грешка!!! Твоя проблем е стъпковия мотор и контролирането му, с чистене се оправя в повечето случай, инжекцията ти няма проблем.


Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Re: Дали да сменя моното с карбуратор 2е2

Мнениеот policevidin » Чет 21 яну 2010 11:40


Сменил съм всичко по запалителната система без делкото.По горичната всичко без бензиновата помпа като почнах с
-горив. филтър
-ТПЦ
-после взех цяло МОНО
-темпвратурен датчик
-кабели
-свещи (БЕРУ)
-бубина
-ламбда сонда
-сигурно има и друго което съм сменил ама сеа не се сещам
Работата е там че когато смених моноин.... лятото 3/4 дена нямах проблем и всичко беше ОК! даже и писах в темите които са във форума за "затъване заглухване на АБУ когато е топъл" но после нещо и стана от самосебеси и пак се прецака. Нямам нерви вече ще я полея с бензин и ще я запаля :banghead: :banghead:


Потребителски аватар
venll-vr
Мнения: 469
Регистриран на: Пон 01 май 2006 12:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, Враца

Re: Дали да сменя моното с карбуратор 2е2 или друг

Мнениеот venll-vr » Чет 21 яну 2010 20:08


Остава ти да смениш само ЕКУ-то и да пробваш. Ако имаш познат със същия мотор може да си сменяте частите и така да установши проблема. Другия вариант е с ВАГ КОМ да видиш какви грешки ти дава. Изключи акумулатора да изтрие грешките. Така на сляпо да купуваш ще се вкараш само в излишни разходи. Напълно е възможно проблема ти да е в ТПС, това че си го сменил с друг не означава, че другия е читав.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Дали да сменя моното с карбуратор 2е2 или друг

Мнениеот zfa159 » Чет 21 яну 2010 21:07


Правих смяната на моното с карбуратор на моя Пасат 1.8 моно..няма никаъв смисъл.Аз го правих не заради проблем азаради разни теории ама....няма смисъл.
По-добре да се разреши проблема на моното отколкото да се минава на карбуратор.Иначе 2е2 е добър ама....си е карбуратор.


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2046
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Re: Дали да сменя моното с карбуратор 2е2

Мнениеот Glove » Чет 21 яну 2010 23:25


policevidin написа:....



До тук добре.
Първо питане колата има ли газ.
Второ питане, моторчето за празен ход поглеждал ли го е някой за проблем, споменавам него защото е различно от останалите модели, това е с шест крака и в него има микро ключета за крайна позиция. Ако е здало фронта така прави с оборотите. Ако е здраво дали системата го управлява коректно.

Ако има газ на колата, и не е настроена правилно, компютъра си прави адаптации за 5мин. и после ефекта е подобен, сама се форсира и т.н.


Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Re: Дали да сменя моното с карбуратор 2е2 или друг

Мнениеот policevidin » Пет 22 яну 2010 6:54


[quote]

"venll-vr"ТПЦ-а е в отлично състояние сам съм се уверил когато го сменях, замервал съм го според мнения от форума на VW и други форуми в нета и е ОК.За ВАГ-КОМ няма смисел не показва никаква грешка карал съм колата доста време с лаптоп на седалката на дълги разтояния грешка няма,последно преди 2 седмици тествах с ВАГ-Ком пак нищо. :banghead:

"Glove" Колата ми няма газ не е и имала, а за стъпковото моторче 3 съм сменил до сега и при 3-те симптомите на колата са едни и същи без никакво изменение в работата. Моторчетата си работят понече са пробвани на друга кола. Иначе да с 6-пина са имат една платчица вътре незнаино закво.

"zfa159" ........

мерси!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта