



проблем с Пасат B3
проблем с Пасат B3
Здравейте.Имам следният проблем-става въпрос за Пасат Б3 1,8ми ABS мотор.Когато карам през мокро и след като спра и изгася колата след това не иска да запали,а върти.Като дам контакт на таблото ми светва само лампата за акомулатора,но не и за маслото и за водата и ми изчезва часовника.Дори днес кам 15,30 като се прибрах в снега и като пробвах да я заклю4а от централното,не можах-и то не иска да работи.Като извадя ключа от таблото,лампата за акомулатора остава да свети съвсвм леко и изгасва след 10-15 сек.Явно проблема е някаде по токовете,но къде точно.
ПОМАГАЙТЕ.

- sweetlulu
- Мнения: 135
- Регистриран на: Съб 14 фев 2009 21:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Голфсбург
Re: проблем с Пасат B3
Прилича ми на разпадащ се клеморед 

-
- Мнения: 29
- Регистриран на: Вто 17 мар 2009 21:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: nova zagora
Re: проблем с Пасат B3
Колегата е прав с клемореда,но си провери и масите на двигателя.Ако ги няма или се съмняваш в някоя маса си пусни нова-продават ги универсални с обувки на размер 30,40,50,70см.и са на добра цена-от 3 до 8-10 лв.А за клемореда внимавай че има много фалшиви,аз за 1 година смених 2. Сега реших проблема с корав пусков бутон , монтиран под волана към яко реле.Давам контакт и натискам бутона.И така вече 2 години без проблеми.За смяната на клемореда има хитрост как се прави,ако решиш да го правиш пиши да подсказвам , ако не си го направил вече сам.
Re: проблем с Пасат B3
Благодаря за съветите:drunk. Проблема е решен-наистина беше от масата,която е варзана на купето-разхлабила се и от там прави всички тия номера с токовете.Сега колата си пали нормално и си работи вси4ко по светлини,централно и т.н.Смятам че темата може да се заключи.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 64 госта