Смяна жило на газта B3

Техническа и сервизна информация за Passat
dodimitrov
Мнения: 11
Регистриран на: Чет 31 авг 2006 17:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Смяна жило на газта B3

Мнениеот dodimitrov » Пет 22 яну 2010 20:09


Моля за съдействие с малко инфо по следния казус :)
Автомобил passat b3 1.8Mi '91 ABS мотор
Жилото за газта му се проби гумената облицовката на ширмовката, влезе вода (конденз може би), пластмасата по самото жило спече и взе да излиза, педала започна да заяда и да не прибира, на няколко пъти заяда в крайно положение и като натисна съединителя само бърза реакция ме спасява да не подмина червения сектор на оборотите - явно жилото е за смяна!
Погъзурчих се днес (при минус няколко градуса) - не можах да откача кукичката при педала, но да кажем с това ще се справя като освободя жилито от моното. Като гледам така (само гледам засега) имам следните въпроси:
1. Какво жило да си закупя и откъде? Пердлагаха ми в еврото за 9лв някакво, което не ми хваща вяра. Да не говорим, че по каталог ми извадиха нещо далеч по различно (вижда се с невъоръжено око) от това, което е на колата. Ако някой има опит с конкретна марка?
2. Как това чудо е захванато за купето и има ли някакъв чалъм за демонтаж и монтаж?
3. След подмяна как да регулирам положението на зегерката, т.е. ограничителя на педала да съвпада или да разминава леко ограничителя на моното?
4. Нещо специфично, което да ти опъне нервите?

Не мисля, че тази работа е за харчене на 30-40 лева по майстори. Ще се пробвам сам.

Предварително благодаря за идеи и съвети!




Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12120
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: Смяна жило на газта B3

Мнениеот К.Одаджийски » Пет 22 яну 2010 21:00


vaskoto1 написа:калине, маймуно ньедна!
как нема да ти се откачи жилото на газта, като си го опнал като лъка на робин худ? :dummy: :beat_butt2
жило не се опъва така! затова се откача-ханс много добре си го е измислил. махни зегерката при моното, някой отвътре да натисне газта и да я държи в пода а ти на ръка опни колкото може и там слагаш зегерката. после проверяваш дали имаш целия ход и ако трябва донастройваш.
НИКОГА НЕ СЕ СЪГЛАСУВАТ НАЧАЛНИТЕ ТОЧКИ НА ХОДА НА ДРОСЕЛА И ПЕДАЛА, А КРАЙНИТЕ! сега, като е закрепено как требе, и го напнеш пак юнашки ше покорубиш дросела вече!
марш да оправяш! :dummy:

Това е написал майстора в една моя тема viewtopic.php?f=6&t=151731&hilit=%D1%81%D0%BC%D1%8F%D0%BD%D0%B0+%D0%BD%D0%B0+%D1%81%D1%8A%D0%B5%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB аз го направих тоя реглаж на жилото и се усети разлика в двигателя, педала омекна също.


dodimitrov
Мнения: 11
Регистриран на: Чет 31 авг 2006 17:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Смяна жило на газта B3

Мнениеот dodimitrov » Пет 22 яну 2010 21:53


По точка 3 - полезен и изчерпателен отговор. Ще го имам впредвид.


dodimitrov
Мнения: 11
Регистриран на: Чет 31 авг 2006 17:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Смяна жило на газта B3

Мнениеот dodimitrov » Съб 23 яну 2010 15:43


Що годе лесна работа се оказа смяната.
Проблема е там, че новото жило не може да се настрои (няма нарези) да съответства на двата ограничителя - на педала и на моното.
Ще измислим нещо да удължим ограничителя на педала да не стане счупване.

Темата е за ключ!



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта