


znainainai написа:Със електромагнитен плъзгач H4 hi/lo moving
znainainai написа:Абе аз за "БГ Ксенон" не съм чувал ама виж "БИ Ксенон" е друга бира.
Би ксенонът е: Къси и дълги като вариантите ти са 3
1. със електромагнитен плъзгач
2. двойна крушка и два баласта ( ама ако ти гаси късите а ги гаси при Н4 какво ще виждаш докато нагрее втората лампа)
Има и друг вариант
Ксенон на късите и крушка за дългите което си е таш@к пак поради същата причина като в горната точка както е светило като ден и изведнъж да минеш на халогенна крушка и то когато ти трябва светлина
Има и вариант само ксенон за късите ама тогава се лишаваш от лампата на дългите. Което също е таш@к.
има предвид колегата при едносекционите фарове където една крушка ти е за къси и дълги а ти си земеш ксенон само къси демек нямаш дълги,обаче има приятели с двусекционни фарове късите са ксенон а дългите обикновените крушки ми то няма разлика като пусне дългиIv0o0o0 написа:защо да се лишаваш от дълги при ксенон само на късите?
znainainai написа:Със електромагнитен плъзгач H4 hi/lo moving
andpei написа:Какво да си сложа ксенон или бг ксенон,и каква е разликато освем в цената.На голф3 1993г.с крушка Н4.И дали си струва.
![]()
_NqKoI_ написа:Да използвам и аз темата за голф2 H4 крушка да имам на късите и на дългите какъф ксенон да си взема
какво означава това,и по нагоре съм качил 2 линка някой нещо мнение да изкажеznainainai написа:със електромагнитен плъзгач
zdravko_jett написа:какво означава това,и по нагоре съм качил 2 линка някой нещо мнение да изкажеznainainai написа:със електромагнитен плъзгач
batko_miro написа:Добре ве. Я да питам, че се замислих и едно не ми е ясно. С тоз би-ксенон "мувинг" на H4 едносекционен фар, караш извън града през деня на къси. Решаваш да предупредиш насрещнодвижещия се, че има полицаи примерно и му присветкаш. В началото на присветкането(аз така го разбирам) си на къси, цъкаш дълги със светкавицата и... Ако е с нормална крушка H4 ще продължи да си свети и жичката за късите и ще светне и тази на дългите. Питането ми е, как аджеба тоз "мувинг" разбира на кое да лизне-къси или дълги, при положение че се подава ток и към двата управляващи кабела?Разговарях с човек, който продава доста видове ксенони(не е от форума) и не можа да ми обясни...
![]()
![]()
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 61 госта