Пали трудно при студено време

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
stivenj
Мнения: 568
Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D

Re: Пали трудно при студено време

Мнениеот stivenj » Пет 22 яну 2010 12:02


Колеги ,да пусна едно питане в този форум и аз ,че много беди ме налегнаха.Колата е също поло1.9-д.Оправих въздуха след филтъра ,смених всички маркучета от филтъра и самия филтър,подгревните работят нов акумулатор и ремонт на стартера и няма палене,Затоплих с гореща вода филтъра да не би да е сгъстена нафтата и след мноооого мъки пална с пушеци.Вече се съмнявам в нафтата не виждам какво друго да е .Веднъж запали ли после часове наред от раз пали .Някой има ли обяснение на това положение.




Потребителски аватар
rmk
Мнения: 740
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 19:37
Автомобил: KIA Sportage 3
Двигател: 1.6 GDI
Местоположение: София

Re: Пали трудно при студено време

Мнениеот rmk » Пет 22 яну 2010 12:30


Компресия мерил ли си ?


stivenj
Мнения: 568
Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D

Re: Пали трудно при студено време

Мнениеот stivenj » Пет 22 яну 2010 12:42


rmk написа:Компресия мерил ли си ?

Не съм колега ,но миналата година не ми е правил такова нещо палеше от раз.Нафтата ме съмнява ,но не съм сигурен напълно.Сложих добавка кастрол-тда и да видим утре сутрин как ще е .


Потребителски аватар
rmk
Мнения: 740
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 19:37
Автомобил: KIA Sportage 3
Двигател: 1.6 GDI
Местоположение: София

Re: Пали трудно при студено време

Мнениеот rmk » Пет 22 яну 2010 15:45


Ако се съмняваш в нафтата аз наливам вътре газ за осветление/горене.
Повечето добавки съдържат предмно точно това.


Потребителски аватар
Pirogov
Мнения: 671
Регистриран на: Сря 09 дек 2009 20:40
Автомобил:
Двигател:

Re: Пали трудно при студено време

Мнениеот Pirogov » Пет 22 яну 2010 20:42


mitkodpd написа:Pirogov, би ли споделил какво е новото масло - с какъв вискозитет е и каква марка е
5/40 Мотул Полусинтетика.Понеже нямам време да я водя на доктор,днес след работа пак същия проблем,въпреки че смених горивен филтър- на 4етвърто превъртане пали.Чудя се дали да давам 75 лева за нови свещи :|


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Пали трудно при студено време

Мнениеот fox_vt » Пет 22 яну 2010 22:17


Щом старите си бачкат няма смисъл да се набутваш.Сабахлямта извади буксата на датчика за темп на антифриза и дай на контакт,ще видиш лампата на свещите да свети доста дълго време.След като угасне пали ако пак не ще проблема е другаде.


mshbul
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1108
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Пали трудно при студено време

Мнениеот mshbul » Пет 22 яну 2010 22:48


Центровка на помпата и евентуално зъбно колело на коляновия вал, ако е много мръднала центровката.
Спомни си какво си правил по колата от миналата година - ако си сменял ангренаж особено, сигурно е центровката.
И се убеди, че наистина греят свещите - че отива ток до тях. Примерно слагаш мултицет и като започне да подгрява трябва да падне напрежението, или пък мериш на самите свещи дали отива захранване. Но ти трябва втори човек да врътне ключа.


Потребителски аватар
ceneto
Мнения: 127
Регистриран на: Пет 16 яну 2009 8:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Пали трудно при студено време

Мнениеот ceneto » Съб 23 яну 2010 0:26


а да попитам с ваг-ком дали може да се провери дали подгревните свещи са ок
и ако не са дали ще се натрупа като грешка


единак
Мнения: 189
Регистриран на: Съб 21 юни 2008 19:50
Автомобил:
Двигател:

Re: Пали трудно при студено време

Мнениеот единак » Съб 23 яну 2010 0:44


не


stivenj
Мнения: 568
Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D

Re: Пали трудно при студено време

Мнениеот stivenj » Съб 23 яну 2010 13:40


rmk написа:Компресия мерил ли си ?

Колега не съм я мерил но ,масло не гори и не виждам смисъла в меренето .колкото сложа толкова вадя 10-40,полусинтетика


stivenj
Мнения: 568
Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D

Re: Пали трудно при студено време

Мнениеот stivenj » Съб 23 яну 2010 13:43


rmk написа:Ако се съмняваш в нафтата аз наливам вътре газ за осветление/горене.
Повечето добавки съдържат предмно точно това.

Колега кажи ми на 20 литра нафта колко газ слагаш,честно да споделя страх ме да слагам такива работи да не скапя помпата.ама сега съм с 35 литра една лятна нафта от септември, сложих присадка ама не пали сутрин и това е ,като залея филтъра с гореща вода и с малко молене запалва и после няма грлижи през деня.


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Пали трудно при студено време

Мнениеот fox_vt » Съб 23 яну 2010 16:48


На пълен резервоар един литър е таман при по зверски студове може и 2 литра,и не се притеснявай за газта както каза колегата повечето противозамръзващи добавки са на основата на газта.Също така газта е по безвредна от бензина защото има смазващо действие а бензина нама тай че слагай смело.


Потребителски аватар
Re5Pec7
Мнения: 1290
Регистриран на: Чет 06 дек 2007 13:37
Автомобил: Passat B5 V6
Двигател: AQD
Местоположение: Варна

Re: Пали трудно при студено време

Мнениеот Re5Pec7 » Съб 23 яну 2010 20:35


Закарай я да ти замерят компресията. Може и от новото масло да е проблема. По принцип маслото има и уплътняваща функция, с която се "запазва" компресията. Като ти стои колата, маслото се стича и не "уплътнява" и компресията ти пада. Затова може и да ти пали трудно първия път. След като запалиш вдига маслото и нямаш проблеми.


Потребителски аватар
vladko1001
Мнения: 305
Регистриран на: Чет 03 май 2007 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

COPY/PASTE СМЕШКИ...

Мнениеот vladko1001 » Пон 25 яну 2010 19:26


Какво е истински студ?
+10 градуса по Целзий: Жителите на панелни жилища в Хелзинки си пускат парното.
Лапландците садят цветя.
+5 градуса по Целзий: Лапландците се припичат на слънце.
+2 градуса по Целзий: Италианските коли не палят. death
0 градуса по Целзий: Чистата вода замръзва.
-1 градуса по Целзий: Дъхът става видим.
Лапландците ядат сладолед и пият студена бира.
-4 градуса по Целзий: Котката иска да се мушне с теб под одеялото.
-10 градуса по Целзий: Време е да се планува една почивка в Африка.
Лапландците отиват да плуват.
-12 градуса по Целзий: Твърде студено, за да вали сняг.
-15 градуса по Целзий: Американските коли не могат да запалят. mhihi
-20 градуса по Целзий: Може да си чуеш дъха.
-22 градуса по Целзий: Френските коли също вече не палят. :bowdown
-23 градуса по Целзий: Политиците започват да съжаляват бездомниците.
-24 градуса по Целзий: И немските коли не могат да запалят. :bishop
-26 градуса по Целзий: От дъха могат да се нарежат блокчета за строежа на едно иглу.
-29 градуса по Целзий: Котката иска да се пъхне в пижамата ти.
-30 градуса по Целзий: Нито една истинска кола вече не пали.
Лапландецът ругае звучно, рита гумите и пали ладата. :banghead:
-31 градуса по Целзий: Твърде студено за целувки, устните замръзват една за друга.
Лапландският отбор по футбол започва тренировки за пролетния сезон.
-39 градуса по Целзий: Живакът замръзва. Твърде студено, за да мислиш.
Лапландците закопчават най-горното копче на ризата.
-40 градуса по Целзий: Колата също иска в леглото.
Лапландците си обличат пуловер.
-44 градуса по Целзий: Финландският ми колега си мисли евентуално да затвори прозореца на офиса.
-50 градуса по Целзий: Моржовете напускат Гренландия.
Лапландците затварят прозореца на тоалетната.
-70 градуса по Целзий: Белите мечки напускат Северния полюс.
Университетът на Рованиеми (Лапландия) организира ски излет.
-75 градуса по Целзий: Дядо Коледа напуска Полярния кръг.
Лапландците нахлупват шапката над ушите.
-120 градуса по Целзий: Алкохолът замръзва.
Следствие - лапландецът е много вкиснат.
-268 градуса по Целзий: Хелият става течен.
-270 градуса по Целзий: Адът замръзва.
-273 градуса по Целзий: Абсолютната нула. Брауновото движение на частиците спира.
Лапландците си признават, че е малко студено и си поръчват по още една ракия на клечка.

p.s. ако трябва да съм искрен полото запали не след 5,а 10сек подгр. :Mr Green Fun


Потребителски аватар
Dizel_fen
Мнения: 435
Регистриран на: Сря 29 апр 2009 18:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково,VW Polo 1.9D AEF

Re: Пали трудно при студено време

Мнениеот Dizel_fen » Пон 25 яну 2010 19:41


Не трябва да се пали когато лампата за подгрева изгасне! А когато релето за погрева цъкне след около 10 сек. Ама моите не работят и 4-те ,ама пали трактора.Днеска -15 градуса пука,трещя,праска ама и запали :bowdown



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта