Моят Голф Рали

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Моят Голф Рали

Мнениеот niikoo_1 » Чет 03 дек 2009 11:55


А ако е от Октавия РС би трябвало да е с електронна газ, а тук си има жило.

А на една от сниките по-горе има чугунен изпускателен колектор като този:

http://pagparts.com/product_info.php?cP ... cts_id=579

затова питам :lol:

Сори за спама.




Потребителски аватар
yms
Мнения: 303
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 15:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Моят Голф Рали

Мнениеот yms » Чет 03 дек 2009 16:41


Буталата са Вьоснер , двигателят е AUQ ( мисля , че е от Октавия ) с вариокам ( мисля , че така се казва ) . Електрониката е KMS ( коригирах го и по - горе ) . Налягането е 1.6 . Вървежът няма нищо общо със старият мотор . Днес даже се наложи да ходя до TST и мина дино и там . Резултатите са почти същите като в Проспийд :D . Удоволствието обаче не е само и толкова в карането , колкото в начинът по който е свършена работата , до най - дребните детайли . А това е нещо , което рядко съм виждал , за каквато и работа да става въпрос .

Последна промяна от yms на Вто 02 мар 2010 23:49, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Re: Моят Голф Рали

Мнениеот neon » Чет 03 дек 2009 21:06


niikoo_1 написа:А ако е от Октавия РС би трябвало да е с електронна газ, а тук си има жило.

А на една от сниките по-горе има чугунен изпускателен колектор като този:

http://pagparts.com/product_info.php?cP ... cts_id=579

затова питам :lol:

Сори за спама.

Що па да не е с жило- тва е от Октавиа 1, а не 2!?


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Re: Моят Голф Рали

Мнениеот brabus » Чет 03 дек 2009 23:19


РС Октавията 1 е без жило. Тя е 180 кс заводски, а Октавия 2 РС е с 2.0 турбо и е 200 кс.
Как му се радвам на това Рали, че попадна в такъв собственик! :bowdown


Потребителски аватар
sin orel C20XE
Мнения: 944
Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Моят Голф Рали

Мнениеот sin orel C20XE » Пет 04 дек 2009 15:26


Вие сега тука, ще се изпоскарате за едно жило mhihi mhihi mhihi
Колега, поздрави за колата, станала е мазало под капака, все пак отборът на Драг Повер винаги са на високо ниво! :screwy
Миналата седмица мина покрай сервиза, дето работя, ма не му даваше тяга! mhihi


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Моят Голф Рали

Мнениеот Vizor » Пет 04 дек 2009 16:03


niikoo_1 написа:А на една от сниките по-горе има чугунен изпускателен колектор като този:

http://pagparts.com/product_info.php?cP ... cts_id=579


КАТО е ключовата дума. Доста производители предлагат чугунени колектори за този мотор. Spa Turbo също ;)


Потребителски аватар
i_c_a_k_a
Мнения: 43
Регистриран на: Вто 11 авг 2009 20:04
Автомобил: Golf 3 1800 Golf 3 VR6
Двигател: ABS 1992 AAA1996
Местоположение: Хасково,Hannover
Контакти:

Re: Моят Голф Рали

Мнениеот i_c_a_k_a » Сря 09 дек 2009 21:08


A колега би ли споделил колко и от каде си взел валчето?а и колко ти излезнало turbo-нирането?
и все така за напред :да:


Потребителски аватар
yms
Мнения: 303
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 15:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Моят Голф Рали

Мнениеот yms » Чет 10 дек 2009 18:16


Валът е оригиналния за този мотор . Вече изгубих сметката .


Потребителски аватар
1bar
Мнения: 200
Регистриран на: Сря 07 дек 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Моят Голф Рали

Мнениеот 1bar » Пет 11 дек 2009 2:13


Колектор АТР, Бенз помпа Валбро, електрониката е КМС, а дросела беше електронен но го заменихме с механичен. За нас беше огромно удоволствие да работим по този проект. И щом Явката се стряска :yahoo: от колата значи се доближаваме до каквото се търси!
Приятно каране!!!


Потребителски аватар
yms
Мнения: 303
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 15:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Моят Голф Рали

Мнениеот yms » Пет 11 дек 2009 20:08


Багодаря . :D Почти сме стигнали . Трябва да ме плаши . :D


Потребителски аватар
pp69
Мнения: 16
Регистриран на: Вто 20 окт 2009 18:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Моят Голф Рали

Мнениеот pp69 » Нед 24 яну 2010 11:24


:да:


Потребителски аватар
i_c_a_k_a
Мнения: 43
Регистриран на: Вто 11 авг 2009 20:04
Автомобил: Golf 3 1800 Golf 3 VR6
Двигател: ABS 1992 AAA1996
Местоположение: Хасково,Hannover
Контакти:

Re: Моят Голф Рали

Мнениеот i_c_a_k_a » Пон 25 яну 2010 13:25


а колега от каде си взел фаровета на пасата.
Уникални са :да:


Dragostinov
Мнения: 166
Регистриран на: Сря 26 мар 2008 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Моят Голф Рали

Мнениеот Dragostinov » Сря 27 яну 2010 23:09


много е добро голфчето ! Като идваш към София мини през моито скромно ресторантче да че черпия 1 бира па ти ще ме черпиш едно кръкче с голфа !


Потребителски аватар
yms
Мнения: 303
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 15:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Моят Голф Рали

Мнениеот yms » Съб 27 мар 2010 14:54


Обновяване на салона .

Изображение

Изображение

Изображение


Потребителски аватар
RoadRunner
Мнения: 4117
Регистриран на: Сря 26 ное 2008 19:32
Автомобил: VW Golf
Двигател: ASZ 2003
Местоположение: София

Re: Моят Голф Рали

Мнениеот RoadRunner » Нед 28 мар 2010 12:53


Е**ти извращението е тоя салон... УНИКАТ ! :bowdown :bowdown :bowdown : vw fen



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта