прекомерно налягане в маркучите на охладителната уредба

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
единак
Мнения: 189
Регистриран на: Съб 21 юни 2008 19:50
Автомобил:
Двигател:

Re: прекомерно налягане в маркучите на охладителната уредба

Мнениеот единак » Нед 24 яну 2010 12:20


Хммм, значи може и да не се е решил проблема ми. Когато е загряла на 90 и съм я карал със 130-140 тръбите са надути, не колкото преди, но пак като ги стисна само с два пръста успявам до около половината да ги събера. За да им опра страните трябва и с другата ръка да си помогна....
През малкото маркуче нищо не излиза, освен когато ги стискам, тогава просто поизплюва по малко. Но пък, на загряло ако развия капачката не извира, само изпуска въздуха.




Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: прекомерно налягане в маркучите на охладителната уредба

Мнениеот fox_vt » Нед 24 яну 2010 15:17


единак написа:Хммм, значи може и да не се е решил проблема ми. Когато е загряла на 90 и съм я карал със 130-140 тръбите са надути, не колкото преди, но пак като ги стисна само с два пръста успявам до около половината да ги събера. За да им опра страните трябва и с другата ръка да си помогна....
През малкото маркуче нищо не излиза, освен когато ги стискам, тогава просто поизплюва по малко. Но пък, на загряло ако развия капачката не извира, само изпуска въздуха.


Я си провери за всеки случай ремъка да не сложен наобратно да върти помпата.През малкото маркуче трябва винаги да тече,имаше една подобна тема някъде тука.И провери все пак маркучето да не е запушено.


единак
Мнения: 189
Регистриран на: Съб 21 юни 2008 19:50
Автомобил:
Двигател:

Re: прекомерно налягане в маркучите на охладителната уредба

Мнениеот единак » Нед 24 яну 2010 16:57


Ремъка е правилно сложен. През маркучето докато работи двигателя въобще не се вижда да тече, но иначе, когато рязко стисна големия маркуч от радиатора и изхвърча вода от там, явно има проходимост и не е запушено...Пък и как да излиза вода от там, когато потока се движи наобратно?
N19-0120.jpg


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: прекомерно налягане в маркучите на охладителната уредба

Мнениеот fox_vt » Нед 24 яну 2010 19:45


Тая схема да не е нещо объркана :roll: през този малкия маркуч тече вода и от там системата сама се обезвъздушава поне при мен е така.Казанчето над минимума ли е,сигурен ли си за ремъка,щото помисли реално ако потока е наобратно закво ти е тогава тва маркуче което даже е над нивото на антифриза?Има нещо сбъркано.


единак
Мнения: 189
Регистриран на: Съб 21 юни 2008 19:50
Автомобил:
Двигател:

Re: прекомерно налягане в маркучите на охладителната уредба

Мнениеот единак » Нед 24 яну 2010 20:43


Схемата я извадих от елса. Пак от там и от етка погледнах за пореден път движението на ремъка, правилно си е.
Маркучето по мое мнение е за да се самообезвъздушава системата, затова е и в най-високата част. По него балоните въздух отиват в разширителния съд, а оттам ако надвиши 1.4-1.6 през капачката във въздуха.
Вероятно и по тази причина на колеги, на които им е запушено им надува тръбите - неможе да се обезвъздуши.
Антифриза ми е по средата между мин и мах - там където е шева на казанчето.
А съм съгласен напълно, че нещо може и да са объркани посоките в схемата. Няма да е за първи път да се откриват грешки в тия програми. Един колега си купи вакуумен маркуч за шарана си и се оказа друг.
Ще се разтърся за да сравня посоките, но дори и да не е както е показано е факт, че маркуча е отпушен.
Карах жената да подава газ и пак го гледах - едва присълзява при повечко обороти, но в никакъв случай не тече на струя. Да не би помпата нещо...? Ама пък защо проблем с тръбите тогава...

Слагам една схемичка на ремъка...
A10-0031.jpg



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта