колеги като много от нас имам проблеми с прословутия карборар не ми работи автоматичния смукача
идеята ми е да приспособя жило от ладов (примерно) и да го ползвам като ръчен смукач
Накой ако има мнение, препоръки и др. ще бъда благодарен
по българяване на 2Е2
- generala77
- Мнения: 67
- Регистриран на: Пон 08 яну 2007 17:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Балчик
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: по българяване на 2Е2
не става.
търсачката.
не е само да затвориш въздуха с жило-ако беше толкова просто...
търсачката.
не е само да затвориш въздуха с жило-ако беше толкова просто...
- generala77
- Мнения: 67
- Регистриран на: Пон 08 яну 2007 17:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Балчик
Re: по българяване на 2Е2
благодаря за мнението започвам да се ровя в търсачката, ако може нещо по конкретно ще бъда благодарен 

- келеш
- Мнения: 180
- Регистриран на: Сря 21 окт 2009 21:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр.Стамболийски
Re: по българяване на 2Е2
Здравей колега!Не се вкарвай във филми!Потърси майстор-карбураторджия,но наистина МАЙСТОР,да оправи проблема.
-
- Мнения: 1877
- Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
Re: по българяване на 2Е2
viewtopic.php?f=11&t=30595 в тази тема един колега е сложил жило за ръчен смукач ама не е доволен
- generala77
- Мнения: 67
- Регистриран на: Пон 08 яну 2007 17:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Балчик
Re: по българяване на 2Е2

- generala77
- Мнения: 67
- Регистриран на: Пон 08 яну 2007 17:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Балчик
Re: по българяване на 2Е2
Имали читав майстор в североизточна българия, не ми се ходи до софия при Люси


- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: по българяване на 2Е2
Интересен човек...за 40-50лв спокойно можеш да си вземеш готов,работещ карабонатор 2Е2
За какво да се мъчиш да си правиш твоя и за какво да даваш пари да ходиш някъде си по хиляди майстор...точно с 4 болта се сменя за норматив и ще си имаш и едн за резервни части.
Само не ми казвай, че няма читави за тези пари понеже дори моя,който обслужих напълно и гласех за един двигател, който е с моно се продава за точно 40лв от поне 6 месеца в продава (със сменено какво ли не,вкл и всички гарнитури) и му трябва само един нов корпус за термоампулата понеже моя тече
Отвори си една търсачка,цъкни в Продава,вземи си един карб за 50лв с транспорта,забии го на колата,мини някъде да ти го настроят да работи добре (такъв майстор по-лесно ще намериш около себе си) или пиши на Люси да ти каже някаква методика и...забрави за проблема 
Иначе не може с жило понеже механизъма му на дейстиве е по-странен...като за начало пари на високи обороти с напълно затворена клапа за въздуха,после от вакуума клапата се отваря но не на 100%....термоампулата си подава колкото газ трябва отдолу от лостовете...
По-добр другия вариант е да си вземеш друг карб,който става на тампона ти долу и си е със жило...и газ
Успех!

За какво да се мъчиш да си правиш твоя и за какво да даваш пари да ходиш някъде си по хиляди майстор...точно с 4 болта се сменя за норматив и ще си имаш и едн за резервни части.
Само не ми казвай, че няма читави за тези пари понеже дори моя,който обслужих напълно и гласех за един двигател, който е с моно се продава за точно 40лв от поне 6 месеца в продава (със сменено какво ли не,вкл и всички гарнитури) и му трябва само един нов корпус за термоампулата понеже моя тече


Иначе не може с жило понеже механизъма му на дейстиве е по-странен...като за начало пари на високи обороти с напълно затворена клапа за въздуха,после от вакуума клапата се отваря но не на 100%....термоампулата си подава колкото газ трябва отдолу от лостовете...
По-добр другия вариант е да си вземеш друг карб,който става на тампона ти долу и си е със жило...и газ

Успех!
- generala77
- Мнения: 67
- Регистриран на: Пон 08 яну 2007 17:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Балчик
Re: по българяване на 2Е2

-
- Мнения: 2140
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:20
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFFB
- Местоположение: София
Re: по българяване на 2Е2
А на 2ее може ли да се сложи жило ?
- Barboukov
- Мнения: 6090
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: по българяване на 2Е2
generala77 написа:Имали читав майстор в североизточна българия, не ми се ходи до софия при Люси
Ако имаш път към Русе за 2-3 дни се обади ако не си решил проблема. Има един тука, от който много хора са доволни. Има и недоволни естествено, ама са малко и тях ги прекарва по бързата процедура ако се пазарят за цени.
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: Чет 23 окт 2008 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: по българяване на 2Е2
да питам колегите които са повече в час с тоя карб 2е2 когато е студена клапата трябва да е затворена напьлно и като загрява да се отваря леко защото мойта като е студена клапата ми е леко отворена и колата трябва малко да поработи за да влезне в час благодаря преварително на колегите
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], railfan и 65 госта