атмосферка или турбо

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
damqnski
Мнения: 108
Регистриран на: Сря 23 дек 2009 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

атмосферка или турбо

Мнениеот damqnski » Нед 24 яну 2010 13:30


въпроса ми е свързан с това кое натоватва повече двигателя степен на сгъстяване 11/1 и каране се във високи обороти или едно не голямо турбо или компресор и надува да не е повече от 1 бар като се цели мощност между 170 200 коня, кои от двата варианта позволява по голям ресурс на двигателя ще съм мн благодарен на по-опитните колеги да споделят мнение защото едно е на хартия а на практика друго мисля ,че темата е полезна ,защото до сега не съм попадал на такова сравнние




Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: атмосферка или турбо

Мнениеот leonardo_vd » Нед 24 яну 2010 15:03


damqnski написа:въпроса ми е свързан с това кое натоватва повече двигателя степен на сгъстяване 11/1 и каране се във високи обороти или едно не голямо турбо или компресор и надува да не е повече от 1 бар като се цели мощност между 170 200 коня, кои от двата варианта позволява по голям ресурс на двигателя ще съм мн благодарен на по-опитните колеги да споделят мнение защото едно е на хартия а на практика друго мисля ,че темата е полезна ,защото до сега не съм попадал на такова сравнние

Въпроса е въобще неформулиран. И в двата случая става въпрос са 2 неща:
1.Идеално обслужен мотор
2.Перфектни настройки

Всичко друго е на късмет.
ПП.Аз атмосферка не бих карал НИКОГА


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: атмосферка или турбо

Мнениеот Stenly » Нед 24 яну 2010 18:57


А защо купи КР на единицата преди да сложиш турбина :lol:


Потребителски аватар
didodi
Мнения: 1133
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
Автомобил: Amarok DOUBLE cab
Двигател: CSHA 2014
Местоположение: PB
Контакти:

Re: атмосферка или турбо

Мнениеот didodi » Нед 24 яну 2010 21:28


Щото не е знаел от къде грее слънцето :Mr Green Fun Иначе по темата и в 2-та варианта всичко зависи изцяло от направата на самия мотор, тоест и в 2-та варината резултата може да бъде крайно добър, но и крайно лош !!!Като цяло с турбиниране повечко се "хаби" мотора но там пък силата е голяма.Тук има доста турбинирани коли поразгледай ги за да добиеш повече представа за нещата.


Потребителски аватар
Sharky GTI
Мнения: 228
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: атмосферка или турбо

Мнениеот Sharky GTI » Нед 24 яну 2010 22:11


..колега кажи поне с какъв мотор мислиш да правиш проекта.Аз лично ако гонех тея коне дето си посочил и мотора е над 100к.с. предпочитам една добре наточена атмосферка,така да ми работи на умирачка на тихите като я пусна да се бакне и да неможеш да фанеш кой и колко цилиндре бачкат,ма като я изкръта на рендосване от 3000об. нагоре да немоа вкарам предницата в пъта mhihi ,така често и ежедневно стрелката да посещава червения сектор на оборотомера.Ако целта беше нещо от сорта на над 200к.с. и нагоре разбирасе че ще е с принудително :wink: .Много харесвам турбо изпълненията,но си падам малко мазохист и си обичам атмосферките :mrgreen: .Та според мен не си заслужава да ставаш главно деистващо лице в турбо филма,ако се целиш в тея коне дето си написал но ти си предценяваш за себеси кое повече те устроива.


Потребителски аватар
damqnski
Мнения: 108
Регистриран на: Сря 23 дек 2009 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: атмосферка или турбо

Мнениеот damqnski » Нед 24 яну 2010 23:19


ами колеги попринцип сега просто събирам мнения и реших за себе си че ако е атмосферка да е няколкое голфче 1 или 2 гти 16в и му слагам два вебера 40 или някои друг карбуратор от този тип малко е играчка настроиването но после кеф с минимум преработки максимум резултат според мен поне пък и съм се убедил в ефвктивноста на карбуратоа пред моно инзекцията например ,а механичната инжекция не е толкова лоша но рхода е по голям от карбураторите щтото сместа не е толкова добре разпрашена ,поправте ме ако бъркам ,а турбото ако ще се прави нещто ще е сторк с турбо просто ще се пипне тук и там за да му се подобри работата и ще се постигне желаната мощност 1.8т на фолксваген е 150 коня сторк ,даже смятам да го оставя с оригиналното турбо добри ли са тези варианти и някои може ли да ми каве какъв щте е рахода горе долу на атмосферката с тези крабове мерси :wink: :bowdown


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: атмосферка или турбо

Мнениеот leonardo_vd » Нед 24 яну 2010 23:52


Щом си почнал да мислиш за разход, Зарежи тоя проект. В силовия тунинг ЕДИНСТВЕНОТО нещо за което не се мисли е разхода


Потребителски аватар
Sharky GTI
Мнения: 228
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: атмосферка или турбо

Мнениеот Sharky GTI » Пон 25 яну 2010 0:04


... :да: ,мислех да го напиша,но се въздържах че напоследак нещо като напиша на въпреки и веднага се почват едни нападки и да ми свалят реита на колата в гаража :Mr Green Fun ... mhihi .Почнели се ръчкането под капака и да се гонят цели и к.с. мисълта за нормален или приличен разход автоматочно трябва да я игнорираш ,двете неща са абсолютно несъвместими :wink:


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: атмосферка или турбо

Мнениеот Stenly » Пон 25 яну 2010 1:49


Колега Sharky не е нужно да си мазохист за да се занимаваш с автомобили с атмосферни мотори а че турбо моторите си вадят по голяма мощност е ясно...


Потребителски аватар
snickers_
Мнения: 555
Регистриран на: Съб 21 юни 2008 18:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: атмосферка или турбо

Мнениеот snickers_ » Пон 25 яну 2010 1:58


Браво големата работа турбото киха там и тва е
За магистралка или некви гонки с големи скорости екстра
Ма за стреет рацинг заеби освен ако не е 4х4
Праи си атмосверкат и ги мани тея турбини оти да го питам леонардо го хване некое втс така малко повече по направено че тука имам на 1 приятел само с чип 1.6 16ка и си ебало веко от секъде въриииииииииии колко цлио 2004та рси там 170 коня до 200 заедно абф с валове чипове генерация пак до 200 заедно и тука чувам за некво цлио от старите варненско 1.8 13.7 на 400 метра с валове дросели и сликове и генерация иии Килограми :) направо некво там турбинирано хгт не му се верва от место

:неграмотно

Li4o


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Re: атмосферка или турбо

Мнениеот myrshavija » Пон 25 яну 2010 6:55


snickers_ написа:Браво големата работа турбото киха там и тва е
За магистралка или некви гонки с големи скорости екстра
Ма за стреет рацинг заеби освен ако не е 4х4
Праи си атмосверкат и ги мани тея турбини оти да го питам леонардо го хване некое втс така малко повече по направено че тука имам на 1 приятел само с чип 1.6 16ка и си ебало веко от секъде въриииииииииии колко цлио 2004та рси там 170 коня до 200 заедно абф с валове чипове генерация пак до 200 заедно и тука чувам за некво цлио от старите варненско 1.8 13.7 на 400 метра с валове дросели и сликове и генерация иии Килограми :) направо некво там турбинирано хгт не му се верва от место

Хайде най-накрая да ги вкараме тия правила за грамотното писане, че ми се повръща вече!


Потребителски аватар
snickers_
Мнения: 555
Регистриран на: Съб 21 юни 2008 18:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: атмосферка или турбо

Мнениеот snickers_ » Пон 25 яну 2010 10:00


myrshavija написа:
snickers_ написа:Браво големата работа турбото киха там и тва е
За магистралка или некви гонки с големи скорости екстра
Ма за стреет рацинг заеби освен ако не е 4х4
Праи си атмосверкат и ги мани тея турбини оти да го питам леонардо го хване некое втс така малко повече по направено че тука имам на 1 приятел само с чип 1.6 16ка и си ебало веко от секъде въриииииииииии колко цлио 2004та рси там 170 коня до 200 заедно абф с валове чипове генерация пак до 200 заедно и тука чувам за некво цлио от старите варненско 1.8 13.7 на 400 метра с валове дросели и сликове и генерация иии Килограми :) направо некво там турбинирано хгт не му се верва от место

Хайде най-накрая да ги вкараме тия правила за грамотното писане, че ми се повръща вече!

какво общо има това по темата ?
Пиши си в темата за неграмотни и не спами, като не ти харесва не чети,на пазара като не ти харесва не купуваш!там цитираш ли ги леле колко стара стока ?


Потребителски аватар
ANDREYO
Мнения: 1763
Регистриран на: Сря 02 мар 2005 11:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: DUB SQUAD
Контакти:

Re: атмосферка или турбо

Мнениеот ANDREYO » Пон 25 яну 2010 10:06


аз а кажа за КР и за ВТС ,сток кр моя бивш който е тежичък и неква втс ка сток до втора стоеше до мене и тва не е с всичката газ на голфа и като му сложа трета и втс а изостава мнооого ,а разхода на механичната инжекция какво му има че не разбрах? Веберите ще горят по малко ли? Механичната инжекция(визирам кр защото такова имах) гореше градско с много газ 12-13 а с вебери няма да е никак по надолу mhihi


Потребителски аватар
damqnski
Мнения: 108
Регистриран на: Сря 23 дек 2009 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: атмосферка или турбо

Мнениеот damqnski » Пон 25 яну 2010 11:27


ами така си мислех щот са ми казвали че кр гори кам 20 на градцо кат се натиска може и да са ме излъгали или да не рабират но ще се насочвам към кр с 4 дросела не че оригинално е лош ама 4 дросела ме кефи повече и малко олекотяване като за начало мисля че е отличен вариянт а и искам да попитам голф3 синхро 1.8 моно кое е по подходящто хранене за двигателя некои краб или нещо друго като говорим за минимум преработки щото моното нещо няма ряз искам да е по динамича един приятел има и някакси е мн скопена благодаря за инфото за кр мн ми беше полезно :wink:


Потребителски аватар
yms
Мнения: 303
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 15:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: атмосферка или турбо

Мнениеот yms » Пон 25 яну 2010 12:31


damqnski написа:въпроса ми е свързан с това кое натоватва повече двигателя степен на сгъстяване 11/1 и каране се във високи обороти или едно не голямо турбо или компресор и надува да не е повече от 1 бар като се цели мощност между 170 200 коня, кои от двата варианта позволява по голям ресурс на двигателя ще съм мн благодарен на по-опитните колеги да споделят мнение защото едно е на хартия а на практика друго мисля ,че темата е полезна ,защото до сега не съм попадал на такова сравнние


Оригиналната заводска конструкция е с най - голям ресурс .



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта