атмосферка или турбо
- damqnski
- Мнения: 108
- Регистриран на: Сря 23 дек 2009 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
атмосферка или турбо
въпроса ми е свързан с това кое натоватва повече двигателя степен на сгъстяване 11/1 и каране се във високи обороти или едно не голямо турбо или компресор и надува да не е повече от 1 бар като се цели мощност между 170 200 коня, кои от двата варианта позволява по голям ресурс на двигателя ще съм мн благодарен на по-опитните колеги да споделят мнение защото едно е на хартия а на практика друго мисля ,че темата е полезна ,защото до сега не съм попадал на такова сравнние
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: атмосферка или турбо
damqnski написа:въпроса ми е свързан с това кое натоватва повече двигателя степен на сгъстяване 11/1 и каране се във високи обороти или едно не голямо турбо или компресор и надува да не е повече от 1 бар като се цели мощност между 170 200 коня, кои от двата варианта позволява по голям ресурс на двигателя ще съм мн благодарен на по-опитните колеги да споделят мнение защото едно е на хартия а на практика друго мисля ,че темата е полезна ,защото до сега не съм попадал на такова сравнние
Въпроса е въобще неформулиран. И в двата случая става въпрос са 2 неща:
1.Идеално обслужен мотор
2.Перфектни настройки
Всичко друго е на късмет.
ПП.Аз атмосферка не бих карал НИКОГА
- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: атмосферка или турбо
А защо купи КР на единицата преди да сложиш турбина 

- didodi
- Мнения: 1133
- Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
- Автомобил: Amarok DOUBLE cab
- Двигател: CSHA 2014
- Местоположение: PB
- Контакти:
Re: атмосферка или турбо
Щото не е знаел от къде грее слънцето
Иначе по темата и в 2-та варианта всичко зависи изцяло от направата на самия мотор, тоест и в 2-та варината резултата може да бъде крайно добър, но и крайно лош !!!Като цяло с турбиниране повечко се "хаби" мотора но там пък силата е голяма.Тук има доста турбинирани коли поразгледай ги за да добиеш повече представа за нещата.

- Sharky GTI
- Мнения: 228
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: атмосферка или турбо
..колега кажи поне с какъв мотор мислиш да правиш проекта.Аз лично ако гонех тея коне дето си посочил и мотора е над 100к.с. предпочитам една добре наточена атмосферка,така да ми работи на умирачка на тихите като я пусна да се бакне и да неможеш да фанеш кой и колко цилиндре бачкат,ма като я изкръта на рендосване от 3000об. нагоре да немоа вкарам предницата в пъта
,така често и ежедневно стрелката да посещава червения сектор на оборотомера.Ако целта беше нещо от сорта на над 200к.с. и нагоре разбирасе че ще е с принудително
.Много харесвам турбо изпълненията,но си падам малко мазохист и си обичам атмосферките
.Та според мен не си заслужава да ставаш главно деистващо лице в турбо филма,ако се целиш в тея коне дето си написал но ти си предценяваш за себеси кое повече те устроива.



- damqnski
- Мнения: 108
- Регистриран на: Сря 23 дек 2009 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: атмосферка или турбо
ами колеги попринцип сега просто събирам мнения и реших за себе си че ако е атмосферка да е няколкое голфче 1 или 2 гти 16в и му слагам два вебера 40 или някои друг карбуратор от този тип малко е играчка настроиването но после кеф с минимум преработки максимум резултат според мен поне пък и съм се убедил в ефвктивноста на карбуратоа пред моно инзекцията например ,а механичната инжекция не е толкова лоша но рхода е по голям от карбураторите щтото сместа не е толкова добре разпрашена ,поправте ме ако бъркам ,а турбото ако ще се прави нещто ще е сторк с турбо просто ще се пипне тук и там за да му се подобри работата и ще се постигне желаната мощност 1.8т на фолксваген е 150 коня сторк ,даже смятам да го оставя с оригиналното турбо добри ли са тези варианти и някои може ли да ми каве какъв щте е рахода горе долу на атмосферката с тези крабове мерси



- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: атмосферка или турбо
Щом си почнал да мислиш за разход, Зарежи тоя проект. В силовия тунинг ЕДИНСТВЕНОТО нещо за което не се мисли е разхода
- Sharky GTI
- Мнения: 228
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: атмосферка или турбо
...
,мислех да го напиша,но се въздържах че напоследак нещо като напиша на въпреки и веднага се почват едни нападки и да ми свалят реита на колата в гаража
...
.Почнели се ръчкането под капака и да се гонят цели и к.с. мисълта за нормален или приличен разход автоматочно трябва да я игнорираш ,двете неща са абсолютно несъвместими 




- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: атмосферка или турбо
Колега Sharky не е нужно да си мазохист за да се занимаваш с автомобили с атмосферни мотори а че турбо моторите си вадят по голяма мощност е ясно...
- snickers_
- Мнения: 555
- Регистриран на: Съб 21 юни 2008 18:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: атмосферка или турбо
Браво големата работа турбото киха там и тва е
За магистралка или некви гонки с големи скорости екстра
Ма за стреет рацинг заеби освен ако не е 4х4
Праи си атмосверкат и ги мани тея турбини оти да го питам леонардо го хване некое втс така малко повече по направено че тука имам на 1 приятел само с чип 1.6 16ка и си ебало веко от секъде въриииииииииии колко цлио 2004та рси там 170 коня до 200 заедно абф с валове чипове генерация пак до 200 заедно и тука чувам за некво цлио от старите варненско 1.8 13.7 на 400 метра с валове дросели и сликове и генерация иии Килограми
направо некво там турбинирано хгт не му се верва от место
Li4o
За магистралка или некви гонки с големи скорости екстра
Ма за стреет рацинг заеби освен ако не е 4х4
Праи си атмосверкат и ги мани тея турбини оти да го питам леонардо го хване некое втс така малко повече по направено че тука имам на 1 приятел само с чип 1.6 16ка и си ебало веко от секъде въриииииииииии колко цлио 2004та рси там 170 коня до 200 заедно абф с валове чипове генерация пак до 200 заедно и тука чувам за некво цлио от старите варненско 1.8 13.7 на 400 метра с валове дросели и сликове и генерация иии Килограми


Li4o
-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: атмосферка или турбо
snickers_ написа:Браво големата работа турбото киха там и тва е
За магистралка или некви гонки с големи скорости екстра
Ма за стреет рацинг заеби освен ако не е 4х4
Праи си атмосверкат и ги мани тея турбини оти да го питам леонардо го хване некое втс така малко повече по направено че тука имам на 1 приятел само с чип 1.6 16ка и си ебало веко от секъде въриииииииииии колко цлио 2004та рси там 170 коня до 200 заедно абф с валове чипове генерация пак до 200 заедно и тука чувам за некво цлио от старите варненско 1.8 13.7 на 400 метра с валове дросели и сликове и генерация иии Килограминаправо некво там турбинирано хгт не му се верва от место
Хайде най-накрая да ги вкараме тия правила за грамотното писане, че ми се повръща вече!
- snickers_
- Мнения: 555
- Регистриран на: Съб 21 юни 2008 18:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: атмосферка или турбо
myrshavija написа:snickers_ написа:Браво големата работа турбото киха там и тва е
За магистралка или некви гонки с големи скорости екстра
Ма за стреет рацинг заеби освен ако не е 4х4
Праи си атмосверкат и ги мани тея турбини оти да го питам леонардо го хване некое втс така малко повече по направено че тука имам на 1 приятел само с чип 1.6 16ка и си ебало веко от секъде въриииииииииии колко цлио 2004та рси там 170 коня до 200 заедно абф с валове чипове генерация пак до 200 заедно и тука чувам за некво цлио от старите варненско 1.8 13.7 на 400 метра с валове дросели и сликове и генерация иии Килограминаправо некво там турбинирано хгт не му се верва от место
Хайде най-накрая да ги вкараме тия правила за грамотното писане, че ми се повръща вече!
какво общо има това по темата ?
Пиши си в темата за неграмотни и не спами, като не ти харесва не чети,на пазара като не ти харесва не купуваш!там цитираш ли ги леле колко стара стока ?
- ANDREYO
- Мнения: 1763
- Регистриран на: Сря 02 мар 2005 11:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: DUB SQUAD
- Контакти:
Re: атмосферка или турбо
аз а кажа за КР и за ВТС ,сток кр моя бивш който е тежичък и неква втс ка сток до втора стоеше до мене и тва не е с всичката газ на голфа и като му сложа трета и втс а изостава мнооого ,а разхода на механичната инжекция какво му има че не разбрах? Веберите ще горят по малко ли? Механичната инжекция(визирам кр защото такова имах) гореше градско с много газ 12-13 а с вебери няма да е никак по надолу 

- damqnski
- Мнения: 108
- Регистриран на: Сря 23 дек 2009 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: атмосферка или турбо
ами така си мислех щот са ми казвали че кр гори кам 20 на градцо кат се натиска може и да са ме излъгали или да не рабират но ще се насочвам към кр с 4 дросела не че оригинално е лош ама 4 дросела ме кефи повече и малко олекотяване като за начало мисля че е отличен вариянт а и искам да попитам голф3 синхро 1.8 моно кое е по подходящто хранене за двигателя некои краб или нещо друго като говорим за минимум преработки щото моното нещо няма ряз искам да е по динамича един приятел има и някакси е мн скопена благодаря за инфото за кр мн ми беше полезно 

Re: атмосферка или турбо
damqnski написа:въпроса ми е свързан с това кое натоватва повече двигателя степен на сгъстяване 11/1 и каране се във високи обороти или едно не голямо турбо или компресор и надува да не е повече от 1 бар като се цели мощност между 170 200 коня, кои от двата варианта позволява по голям ресурс на двигателя ще съм мн благодарен на по-опитните колеги да споделят мнение защото едно е на хартия а на практика друго мисля ,че темата е полезна ,защото до сега не съм попадал на такова сравнние
Оригиналната заводска конструкция е с най - голям ресурс .
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта