
Значи както повечето от вас знаят, на фв-тата с борд компютър може да се следи и моментният разход. Пускам темата да си сверя часовника, както се казва, и да попитам при другите колеги със същият мотор какво е положението.
Така. Засичането го правих днес. Знам, че е доста студено, но мен предимно ме интересува моментният разход при загрял двигател. Разбира се и при студен не е за подценяване.
Числата, които борд. компютъра ми показа бяха:
- при запалване - 3.2 литра/час. Външна температура -5. Температура на антифриза - стрелката най-долу. Обороти около 1000
- 30 секунди след запалването - 2.2 - 2.3 л/ч. Обороти същите.
- 2 минути след запалване - 1.7 - 1.8 л/ч. Обороти същите.
- 4 минути след запалване - 1.4 - 1.5 л/ч. Обороти около 900. Стрелката на температурата не мърда.
След това потеглих и неможех да следя моментния разход.
Следва спиране на светофар. Температура около 70 градуса. Разход 1.2 - 1.3 л/ч
Следващо спиране на светофар. Температура 90 градуса. Обороти - 800. Разход 1.1 - 1.2 л/ч.
Това е общо взето. При напълно загряла кола, разходът на място беше минимум 1.0.
По надолу неможа да слезне.
Главният въпрос ми е: Тези стойности в нормите ли са и ако не къде да търся причината за вкарването им там

Поздрави
п.п. ако някой не знае как да мине в режим "моментен разход" да направи следното:
1. Задържа бутона на МФА и дава на контакт.
2. Изключва от контакт, все още държейки бутона.
3. Дава отново на контакт и пуска бутона.
4. Пали
5. Вече в режим "моментен разход".
Това е
