рязани пружини...

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
butsefal
Мнения: 814
Регистриран на: Вто 05 май 2009 19:20
Автомобил: Golf 2 syncro passat B5 4motion
Двигател: RP AFN
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

рязани пружини...

Мнениеот butsefal » Вто 26 яну 2010 19:49


четох на няколко места че тоя и оня си срязал пружините...
и аз срязах мойте предни, но не забжелязах да слезе предницата...
дайте ми млко инфо плс...




Потребителски аватар
Speedy86
Мнения: 1606
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 20:05
Автомобил: Audi A4 1.8 20V
Двигател: ADR 1996
Местоположение: samokov

Re: рязани пружини...

Мнениеот Speedy86 » Вто 26 яну 2010 19:52


колега ако нямаш против че ти ползвам темата и аз искам да режа мойте ама незнам точно как? :banghead:


Потребителски аватар
butsefal
Мнения: 814
Регистриран на: Вто 05 май 2009 19:20
Автомобил: Golf 2 syncro passat B5 4motion
Двигател: RP AFN
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: рязани пружини...

Мнениеот butsefal » Вто 26 яну 2010 19:55


нямаш проблеми колега информацията ще е полезна и за теб, но да ти кажа че като свалиш пружините се реже точно един оборот (една врътка) в противен случай няма да легне пружината както трябва


Потребителски аватар
Speedy86
Мнения: 1606
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 20:05
Автомобил: Audi A4 1.8 20V
Двигател: ADR 1996
Местоположение: samokov

Re: рязани пружини...

Мнениеот Speedy86 » Вто 26 яну 2010 19:56


И аз знам нещо такова ам не смея без да имам инфо,аз бях сложил червени пружини ама в нашият район с тея дупки не става да се кара толкова ниска кола.


zdravko_jett
Мнения: 1877
Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
Автомобил:
Двигател:

Re: рязани пружини...

Мнениеот zdravko_jett » Вто 26 яну 2010 20:17


butsefal написа:и аз срязах мойте предни, но не забжелязах да слезе предницата...
как така бе пич одрязал си 1навивка и д аняма разлика чудно,ми режи повече и може не точно една навивка да отрежеш може положин иле енда и половина тя нали горната чашка отгоре дето е на амортисиора се мести нагласяш доло само да легне на чашката а горната си е нагласяш където трябва, ама междо другто маи е трябвало повечко да отрежеж на ладата рязох мисля 4е 2навивки и картера беше на 4 5пръста от земята, слушал съм че нее било добре да с ережат пружините било опасно ама оня ден гледах по дискавъри как режат пружини за една кола, а има и друго возията става по лша с рязаните мн друсаа


Потребителски аватар
butsefal
Мнения: 814
Регистриран на: Вто 05 май 2009 19:20
Автомобил: Golf 2 syncro passat B5 4motion
Двигател: RP AFN
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: рязани пружини...

Мнениеот butsefal » Вто 26 яну 2010 20:41


вече имам към 1000 км с отрязаните пружини и да ти кажа ми се струва даже че е по меко... но наистина не е увиснала предницата грам ....


Потребителски аватар
vw_derby
Мнения: 1323
Регистриран на: Пон 24 дек 2007 19:57
Автомобил: audi a4
Двигател: AFN

Re: рязани пружини...

Мнениеот vw_derby » Вто 26 яну 2010 20:57


от намотка до намотка разликата е около 3-4 см,не може да не е легнала по надолу.А и да ти вози по меко!нещо ме съмнява.Нали скъсяваш хода на амортесиора с пружината,просто нема каак да вози по меко.


Потребителски аватар
my heart iS iCe
Мнения: 5418
Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
Автомобил:
Двигател:

Re: рязани пружини...

Мнениеот my heart iS iCe » Вто 26 яну 2010 21:06


vw_derby написа:от намотка до намотка разликата е около 3-4 см,не може да не е легнала по надолу.А и да ти вози по меко!нещо ме съмнява.Нали скъсяваш хода на амортесиора с пружината,просто нема каак да вози по меко.

На приятел, на аудито б4-ка беше отрязъл 2 намотки на предните, амотресьори, и съответно така убирането на вибрацийте е по малка, и действието на амортесьора се намалява, и колата почва да вози като Ремарке, после скапваш и самите амортесьори и вибрацийте почват да нападат купето, и нищо чудно след 1 година отпред шасито да е напукано! Затова не пипайте тези неща не са сложени за красота, а и по нашите хубави аутобани и каруците се трошат и конете умират от износване на купитата mhihi

Последна промяна от my heart iS iCe на Вто 26 яну 2010 21:10, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Speedy86
Мнения: 1606
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 20:05
Автомобил: Audi A4 1.8 20V
Двигател: ADR 1996
Местоположение: samokov

Re: рязани пружини...

Мнениеот Speedy86 » Вто 26 яну 2010 21:09


IceHeart написа:
vw_derby написа:от намотка до намотка разликата е около 3-4 см,не може да не е легнала по надолу.А и да ти вози по меко!нещо ме съмнява.Нали скъсяваш хода на амортесиора с пружината,просто нема каак да вози по меко.

На приятел, на аудито б4-ка беше отрязъл 2 намотки на предните, амотресьори, и съответно така убирането на вибрацийте е по малка, и действието на амортесьора се намалява, и колата почва да вози като Ремарке, после скапваш и самите амортесьори и вибрацийте почват да нападат купето, и нищо чудно след 1 година отпред шасито да е напукано! Затова не пипайте тези неща не са сложени за красота, а и по нашите хубави аутобани и каруците се трошат и конете умират от износване на купиата mhihi


Съгласен съм азкато сложих на мойто Голфе червените пружини,след 1 месец ги свалих и задните амортесиори бяха изпуснали малко!!! :banghead:


zdravko_jett
Мнения: 1877
Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
Автомобил:
Двигател:

Re: рязани пружини...

Мнениеот zdravko_jett » Вто 26 яну 2010 21:15


аз си взех пружини от голф GT те свалят около 2 3 см,няма друснае с тях така каза колегата и ще ги слагам на пролет ако не ми хареса височината малко ще ги резна амам малко, та ако и на тебе ако ти стигат 3см семи си от GT, возел съсм се в кола със спортно окачване верно твърдо е устойчиво обаче в сравнение с рязаните пружини колата става акто табуретка бах мамам му клатятт ти се бъбреците и след като слезна от колата и чак продължавам да си подскачам така леко :D



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: chu61 и 73 госта