Замръзнал антифриз или акумолатор...? и още един проблем...
- digo_pl
- Мнения: 1109
- Регистриран на: Съб 18 юли 2009 10:17
- Автомобил: omega V6
- Двигател:
- Местоположение: Варна/Плевен
- Контакти:
Re: Замръзнал антифриз или акумолатор...? и още един проблем...
Колегииии Варналии, бързо похвалете някой елкон и да го навестявам, иначе тряя ходя при един дето хич му нямам доверия и най - вероятно ще ми резне главицата през колените... pleassssssse
- Bobi_S13
- Der Polizist
- Мнения: 6844
- Регистриран на: Пет 20 юни 2008 13:44
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София(Обеля)
Re: Замръзнал антифриз или акумолатор...? и още един проблем...
е тука у наше село, удоволствието е 38лв. миналата седмица бях, колко па да ти резне главата за една адаптация?!
- digo_pl
- Мнения: 1109
- Регистриран на: Съб 18 юли 2009 10:17
- Автомобил: omega V6
- Двигател:
- Местоположение: Варна/Плевен
- Контакти:
Re: Замръзнал антифриз или акумолатор...? и още един проблем...
Bobi_S13 написа:е тука у наше село, удоволствието е 38лв. миналата седмица бях, колко па да ти резне главата за една адаптация?!
Че знам ли

-
- Мнения: 140
- Регистриран на: Пон 31 дек 2007 15:12
- Автомобил: Passat B8 TDI
- Двигател: DFG 2018
- Местоположение: Стара Загора / София
Re: Замръзнал антифриз или акумолатор...? и още един проблем...
Сеат Ибиза 1.4 АЕХ '97
като е много студено първото въртене пали и веднага гасне.
въртя втори път пали и държи...
докато не е загряла добре като натискам газта съвсем леко и оборотите тръгват надолу и имам чувството че ще игасне. за да потеглям натискам леко, пускам,натискам пак.. и така отлепя оборотите и после пускам съединителя
Можете ли да ми кажете защо така прави?
като е много студено първото въртене пали и веднага гасне.
въртя втори път пали и държи...
докато не е загряла добре като натискам газта съвсем леко и оборотите тръгват надолу и имам чувството че ще игасне. за да потеглям натискам леко, пускам,натискам пак.. и така отлепя оборотите и после пускам съединителя
Можете ли да ми кажете защо така прави?
Re: Замръзнал антифриз или акумолатор...? и още един проблем...
А иначе полото на бащами запали ,ама чак като отиде на доктор.
Историята е следната:
снощи бащата бил нощна смяна,като видял колко е студено, решил че може и да не запали на сутринта,та решил през 2ч. да го припалва–ГОЛЯМА ГРЕШКА.
От топло/студено се получава конденз който замръзва и така замръзнал катализатора.
На сутринта като отидох при него,полото завъря лесно,запали без газ за 4-5 сек. и изгасна.После още 3-4 пъти така.Помислих че са замръзнали тръбичките от помпата към двигатела.Закачих го с моята кола и го дърпах.Ефекта беше нулев.От там при майстора и проблема беше решен като отхлабихме колектора за да може да изхвърля отработените газове.Сега с горелката ще размразяваме или махаме катализатора.
Историята е следната:
снощи бащата бил нощна смяна,като видял колко е студено, решил че може и да не запали на сутринта,та решил през 2ч. да го припалва–ГОЛЯМА ГРЕШКА.
От топло/студено се получава конденз който замръзва и така замръзнал катализатора.
На сутринта като отидох при него,полото завъря лесно,запали без газ за 4-5 сек. и изгасна.После още 3-4 пъти така.Помислих че са замръзнали тръбичките от помпата към двигатела.Закачих го с моята кола и го дърпах.Ефекта беше нулев.От там при майстора и проблема беше решен като отхлабихме колектора за да може да изхвърля отработените газове.Сега с горелката ще размразяваме или махаме катализатора.
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: Замръзнал антифриз или акумолатор...? и още един проблем...
при първо палене за деня и при голям студ полама ако за 5-6-7 секунди включиш първо фаровете-така протича лек ток през акумулатора и ако е замръзнал електролита се размразява и после паленето е по лесно
друг начин е с една кофа с топла вода се излива върху акумулатора
не е лошо колеги и да се сваляте за дозареждане че в тоя студ и с тея постоянно включени фарове капацитета на акумулатора намаля,аз вчера така направих ,сложих го да се зарежда за 2-3 часа и сутринта нямах проблеми,долях си и малко дестилирана вода че двете крайни клетки се виждата
виждал съм и калъфи от дунапрен за акумулатори-един вид топлоизолация
друг начин е с една кофа с топла вода се излива върху акумулатора
не е лошо колеги и да се сваляте за дозареждане че в тоя студ и с тея постоянно включени фарове капацитета на акумулатора намаля,аз вчера така направих ,сложих го да се зарежда за 2-3 часа и сутринта нямах проблеми,долях си и малко дестилирана вода че двете крайни клетки се виждата
виждал съм и калъфи от дунапрен за акумулатори-един вид топлоизолация

-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Чет 26 юни 2008 15:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Замръзнал антифриз или акумолатор...? и още един проблем...
Колега не бързай с адаптацията на дросела
и аз съм с АЕЕ и ми го прави тоя номер
Мини 100-200 км и ще се оправи поне при мен е така
досега не съм ходил на елкон. но доколкото знам трябва да ходиш в Bosch сервиз
иначе добри думи съм чувал за елкон до общежитията на винс-а но не знам дали ще се оправи с Magnetimareli-то
но според мен не бързай изчакай малко.
Успех
и аз съм с АЕЕ и ми го прави тоя номер
Мини 100-200 км и ще се оправи поне при мен е така
досега не съм ходил на елкон. но доколкото знам трябва да ходиш в Bosch сервиз
иначе добри думи съм чувал за елкон до общежитията на винс-а но не знам дали ще се оправи с Magnetimareli-то
но според мен не бързай изчакай малко.
Успех

Re: Замръзнал антифриз или акумолатор...? и още един проблем...
спамите по темата двамата с елкона
Моята уж беше с антифриз за -30 а сутринта до работа студеният кръг не отвори беше замръзнал след обяд сичко си дойде в реда ползвам бош силвар вкаран отвън екстра е заряд не вижда.
П. П. СЛАГАЙТЕ АНТИФРИЗ ЗА -40 ДА СТЕ СИГУРНИ G12 защото патечките в ръдиатора са тънки и замръзват .
сотрин преди палене пускайте фаровете за 10 секунди за подгрев на акумолатора и тогава въртете -пише го в книгите
Моята уж беше с антифриз за -30 а сутринта до работа студеният кръг не отвори беше замръзнал след обяд сичко си дойде в реда ползвам бош силвар вкаран отвън екстра е заряд не вижда.
П. П. СЛАГАЙТЕ АНТИФРИЗ ЗА -40 ДА СТЕ СИГУРНИ G12 защото патечките в ръдиатора са тънки и замръзват .
сотрин преди палене пускайте фаровете за 10 секунди за подгрев на акумолатора и тогава въртете -пише го в книгите
Re: Замръзнал антифриз или акумолатор...?
digo_pl написа:Колеги запалих бангията, но изникна др проблем... първо започна да вдига до 3000 оборота, после започна да форсира и отпукса и така постоянно газ, отпуска, газ, отпуска, ... до към 2500 оборота и пуска до 1500 и този цикъл продължи 15 минути, след което огасих колата на един светофар и я запалих пак и се оправи, но сега не пада под 900 обората и играе между 900 и 1100![]()
![]()
Сега съм махнал едната клема малко да поседи без акумолатор... но
![]()
![]()
писах ти лично - върни милиметар два аванса за около месец , погледни вакумните маркучи, оплатнението между дросела и колектора смукателния, гумена гривничка.
почни с аванса
клапана за парите вакума чукни.
пробвай с нов акомулатор - това са нещата безплатно които можеш да свършиш
- digo_pl
- Мнения: 1109
- Регистриран на: Съб 18 юли 2009 10:17
- Автомобил: omega V6
- Двигател:
- Местоположение: Варна/Плевен
- Контакти:
Re: Замръзнал антифриз или акумолатор...? и още един проблем...


А относно антифриза, аз моя не го знам къв е даже /син е/ и е 1:1, ама не е замръзвал
Благодаря за отговорите на всички колеги!

Re: Замръзнал антифриз или акумолатор...? и още един проблем...
И на мен сутринта нещо не запали....даже доста се притесних, защото колата е палила и в по-студено време. Проблема е че стартера даже не завърта, а таблото само примигва и се чува някакво жужене зад таблото. Колата е модел '98. Надявам се като позагрее да запали ....Има ли вероятност компютъра да се нуждае от ресет или нещо такова или просто трябва да чакам???
ПП. Акомулатора е чисто нов и има ток 100% не е от него.... иначе и тук е -20 в Самоков
ПП. Акомулатора е чисто нов и има ток 100% не е от него.... иначе и тук е -20 в Самоков
- Bobi_S13
- Der Polizist
- Мнения: 6844
- Регистриран на: Пет 20 юни 2008 13:44
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София(Обеля)
Re: Замръзнал антифриз или акумолатор...? и още един проблем...
digo_pl написа::да: Елкона свърши работа! Оправи се. Нощес си спах с акумолатора, за да не ми ги направи същите
А относно антифриза, аз моя не го знам къв е даже /син е/ и е 1:1, ама не е замръзвал
Благодаря за отговорите на всички колеги!
колко ти взеха? че ми стана интересно
п.п. тресна ли те точец докато се гушкахте с акумолатора?


- digo_pl
- Мнения: 1109
- Регистриран на: Съб 18 юли 2009 10:17
- Автомобил: omega V6
- Двигател:
- Местоположение: Варна/Плевен
- Контакти:
Re: Замръзнал антифриз или акумолатор...? и още един проблем...
Bobi_S13 написа:digo_pl написа::да: Елкона свърши работа! Оправи се. Нощес си спах с акумолатора, за да не ми ги направи същите
А относно антифриза, аз моя не го знам къв е даже /син е/ и е 1:1, ама не е замръзвал
Благодаря за отговорите на всички колеги!
колко ти взеха? че ми стана интересно
п.п. тресна ли те точец докато се гушкахте с акумолатора?или беше изолирал +-са




А на въпроса: 20лв

- digo_pl
- Мнения: 1109
- Регистриран на: Съб 18 юли 2009 10:17
- Автомобил: omega V6
- Двигател:
- Местоположение: Варна/Плевен
- Контакти:
Re: Замръзнал антифриз или акумолатор...? и още един проблем...
micyri написа:20лв. на Шела до борсите ли?
Не колега, при един друг. Много късно ми изпрати ЛС с кординатите, а аз вече бях тръгнал






Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта