

EmptYsouL написа:Здравейте колеги, тази сутрин колата ми ме предаде или по точно имобилайзера и купих я и ми казаха , че има имобилайзер на таблото и ми дадоха един малък чип които се поставя за няколко секунди и след това ми дава опцията да запаля колата, да ама тази сутрин допирам чипа и нищо датчика не го отчита, колата не пали![]()
няма и как да я закарам на майстор ( днес няма кой да ме дръпне) та ако някой може да ми каже как да я запаля като избегна имобилайзера или изобщо как да сваля имобилайзера ? колата е VW Golf3 94 година
egoist_ok написа:EmptYsouL написа:Здравейте колеги, тази сутрин колата ми ме предаде или по точно имобилайзера и купих я и ми казаха , че има имобилайзер на таблото и ми дадоха един малък чип които се поставя за няколко секунди и след това ми дава опцията да запаля колата, да ама тази сутрин допирам чипа и нищо датчика не го отчита, колата не пали![]()
няма и как да я закарам на майстор ( днес няма кой да ме дръпне) та ако някой може да ми каже как да я запаля като избегна имобилайзера или изобщо как да сваля имобилайзера ? колата е VW Golf3 94 година
Отваряш кората под волана /голямата/ и тръгваш по кабела на това устройство дето допираш чипа, и ще видиш къде оригиналната инсталация е прекъсната с други кабели и възтановяваш тези връзки и си готов. Това нещо най вероятно е свързано от задната страна на бушониерата, където влизат буксите.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: nikyli и 50 госта