На обща букса са, а не както очаквах всеки уред да е самостоятелен.
Буксата е с 6 кабела, та кой кабел за какво е???
1-кафяв
2-син с бяло
3-сив с синьо
4-черен с синьо
5-зелен с черно
6-сив с кафяво
Ако и на маслената конзола ключа за зумера ми е също на 0.3 бара(мисля че толкова беше), смятам да го разкарам и там да монтирам датчика за налягане на маслото. Двата зумера(на моето табло и на таблото от ауди), ще ги вържа заедно на датчика за налягане на маслото(на извода за 0.3 разбира се)
Температурните датчици на аудито и фв еднакви ли са- колата ми(Пасат Б3 и е с борд комп.) идеята ми е уреда от от аудито да го вържа директно към моя датчик.
Свързване на VDO уреди от ауди
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Свързване на VDO уреди от ауди
Последна промяна от pe6kata на Чет 04 мар 2010 19:00, променено общо 2 пъти.
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Свързване на VDO уреди от ауди-проблем
Колега, с ОМ-метър става най-лесно!Мериш от конкретната бобинка на уред до проводниците на буската!
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Свързване на VDO уреди от ауди-проблем
добре , ама нали се сещаш че уредите ползват общо захранване, а съпротивлението на всеки уред е малко!!! При прозвъняване навсякъде дава съпротивление
. Трябва да разпоя уредите, зумера, има и транзистор някакъв..., че чак тогава, ама този вариант нещо не ме кефи. Сигурен съм че има хора дето да го знаят, ама дано да видят темата.

- ivkata
- Мнения: 1146
- Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Re: Свързване на VDO уреди от ауди-проблем
Ето я колега темичката
,мисля че ще ти свърши работа!
viewtopic.php?f=52&t=12675&hilit=%D1%83%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%B8+%D0%BE%D1%82+%D0%B0%D1%83%D0%B4%D0%B8


viewtopic.php?f=52&t=12675&hilit=%D1%83%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%B8+%D0%BE%D1%82+%D0%B0%D1%83%D0%B4%D0%B8
- Ivo_Dinkov
- Мнения: 1352
- Регистриран на: Вто 28 дек 2004 10:54
- Автомобил: Audi Quattro Turbo
- Двигател: BGB
- Местоположение: София/Плевен
- Контакти:
Re: Свързване на VDO уреди от ауди-проблем
Няма да му свърши, за съжаление 
Ще ти дам описание на кабелите при отделните уреди, дано да съвпаднат с тези.
Основната разлика с другите е, че тук няма 'буустър', който според мен е излишен по принцип
синьо- бял- от датчика за налягане на маслото (клемата с буквата G)
зелено-черен- температура на маслото
сиво-син- "+" за подсветка, от най- близкия кабел за подсветка на уред
черно-син- "+" след контакт
сиво-кафяв- "+" за подсветката на задния пепелник (излишно е при теб, но го изолирай)
кафяв- маса

Ще ти дам описание на кабелите при отделните уреди, дано да съвпаднат с тези.
Основната разлика с другите е, че тук няма 'буустър', който според мен е излишен по принцип

синьо- бял- от датчика за налягане на маслото (клемата с буквата G)
зелено-черен- температура на маслото
сиво-син- "+" за подсветка, от най- близкия кабел за подсветка на уред
черно-син- "+" след контакт
сиво-кафяв- "+" за подсветката на задния пепелник (излишно е при теб, но го изолирай)
кафяв- маса
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Свързване на VDO уреди от ауди-проблем
стана работа
благодаря на prokopoff i Ivo_Dinkov
. Тръгнаха така:
1-кафяв-маса
2-син с бяло-налягане масло
3-сив с синьо- съвместно с "6"- осветление(поотделно не става)
4-черен с синьо-захранване
5-зелен с черно-темп. масло
6-сив с кафяво-...
Все пак е направи си сам, да покажа как долу-горе ще стои, след доста рязане. Естествено ще се боядиса в черно и напасне по-добре. Скоро очаквам да ми пристигне по-полезен уред от същата серия на вдо, който май ще сложа на мястото на температурния, а не на волтметъра, както смятах отначало и тогава ще довърша. Иначе би ми се искало да сменя червената светлина със зелена, ама като гледам как е направено

благодаря на prokopoff i Ivo_Dinkov

1-кафяв-маса
2-син с бяло-налягане масло
3-сив с синьо- съвместно с "6"- осветление(поотделно не става)
4-черен с синьо-захранване
5-зелен с черно-темп. масло
6-сив с кафяво-...
Все пак е направи си сам, да покажа как долу-горе ще стои, след доста рязане. Естествено ще се боядиса в черно и напасне по-добре. Скоро очаквам да ми пристигне по-полезен уред от същата серия на вдо, който май ще сложа на мястото на температурния, а не на волтметъра, както смятах отначало и тогава ще довърша. Иначе би ми се искало да сменя червената светлина със зелена, ама като гледам как е направено

- Ivo_Dinkov
- Мнения: 1352
- Регистриран на: Вто 28 дек 2004 10:54
- Автомобил: Audi Quattro Turbo
- Двигател: BGB
- Местоположение: София/Плевен
- Контакти:
Re: Свързване на VDO уреди от ауди-проблем-решен!
Няма да се пУашиш
Пробва ли следното упражнение:
- развиване на медната гайка на уреда
- внимателно издърпване от двете занитени шишчета от платката
Така от сваления уред ще видиш как е закрепена стрелката и ще можеш да си я свалиш. След нея- циферблата, а под него- червената плака.
Силно ти го препоръчвам някой, който го е правил, да го направи.
Не е невъзможно- мен ме достраша да не строша някой циферблат и направо смених уред заради обелен циферблат

Пробва ли следното упражнение:
- развиване на медната гайка на уреда
- внимателно издърпване от двете занитени шишчета от платката
Така от сваления уред ще видиш как е закрепена стрелката и ще можеш да си я свалиш. След нея- циферблата, а под него- червената плака.
Силно ти го препоръчвам някой, който го е правил, да го направи.
Не е невъзможно- мен ме достраша да не строша някой циферблат и направо смених уред заради обелен циферблат

- yoan4o
- магистрален бандит
- Мнения: 4765
- Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
- Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
- Двигател: Много газ и всичко ток
- Местоположение: София
Re: Свързване на VDO уреди от ауди-проблем-решен!
Браво за старанието колега, получило се е много добро.
Черно ще заспи направо!
Черно ще заспи направо!
- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: Свързване на VDO уреди от ауди-проблем-решен!
Ето колега на моя пасат. Ако има въпроси питай

- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Свързване на VDO уреди от ауди-проблем-решен!
Тази снимка я видях, докато търсех ел. схема на уредите. Станало е супер. Аз също смятах да монтирам уредите на мястото на СД-то, ама при мен не влизат, понеже са на цяла конзола и идва доста над 52мм. За да светне в зелено на мен ми идват две неща на ум-да се махне червената плака и да се замени със зелена, или да остане без плака, като се сложи зелена лапма(или да и се направи зелена "шапка" ). Без осветление как изглежда-запазена ли е оригиналната визия на уредите- бели цифри, червени стрелки?
Много ме притеснява циферблата, много е фин. Другото е точността на уредите после, макар че там имам идея- с подходящо съпротивление ще подкарам уреда на 2бара примерно, разглобявам и после ще монтирам стрелката на това налягане...
Та имам въпроси и питах
Много ме притеснява циферблата, много е фин. Другото е точността на уредите после, макар че там имам идея- с подходящо съпротивление ще подкарам уреда на 2бара примерно, разглобявам и после ще монтирам стрелката на това налягане...
Та имам въпроси и питах

Последна промяна от pe6kata на Пет 29 яну 2010 15:07, променено общо 2 пъти.
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Свързване на VDO уреди от ауди-проблем-решен!
Stenly написа:Ето колега на моя пасат. Ако има въпроси питай
Къде ти е Радиото?
- Gigabyte
- Мнения: 2857
- Регистриран на: Нед 29 окт 2006 9:08
- Автомобил: neko drugo
- Двигател: vaprosche
- Местоположение: Оряхово / Велико Търнуу
Re: Свързване на VDO уреди от ауди-проблем-решен!
Няма такова ,в тоя пасат звука му е радиото 

- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Свързване на VDO уреди от ауди-проблем-решен!
никакъв не е проблема да се монтира под пепелника, мястото е достатъчно
- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: Свързване на VDO уреди от ауди-проблем-решен!
Радиото ми е в жабката направих си специална конзолка там.
Иначе Пешка трябва да свалиш циферблатите на уредите най горния слой е червен след това с фина водна шкурка се изтърква този червен слой от задната страна на циферблата така че да остане да прозират само цифрите.След това стрелките които са червени се вадят и от долната им част се изтърква червения слой (защото и те светят червено) Изтърканото аз го боядисах с бяла боя. И накрая си слагаш зелени светодиоди на мястото на крушките. Като всичко е на място вече циферблатите светят зелено а също и стрелките. Благодарности на Емо Killer-a че ме открехна за тоя трик преди като правех моите. Дано и при твойте уреди стане защото са по новия модел като гледам.
Иначе Пешка трябва да свалиш циферблатите на уредите най горния слой е червен след това с фина водна шкурка се изтърква този червен слой от задната страна на циферблата така че да остане да прозират само цифрите.След това стрелките които са червени се вадят и от долната им част се изтърква червения слой (защото и те светят червено) Изтърканото аз го боядисах с бяла боя. И накрая си слагаш зелени светодиоди на мястото на крушките. Като всичко е на място вече циферблатите светят зелено а също и стрелките. Благодарности на Емо Killer-a че ме открехна за тоя трик преди като правех моите. Дано и при твойте уреди стане защото са по новия модел като гледам.
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Свързване на VDO уреди от ауди-проблем-решен!
Stenly написа:Радиото ми е в жабката направих си специална конзолка там.
Иначе Пешка трябва да свалиш циферблатите на уредите най горния слой е червен след това с фина водна шкурка се изтърква този червен слой от задната страна на циферблата така че да остане да прозират само цифрите.След това стрелките които са червени се вадят и от долната им част се изтърква червения слой (защото и те светят червено) Изтърканото аз го боядисах с бяла боя. И накрая си слагаш зелени светодиоди на мястото на крушките. Като всичко е на място вече циферблатите светят зелено а също и стрелките. Благодарности на Емо Killer-a че ме открехна за тоя трик преди като правех моите. Дано и при твойте уреди стане защото са по новия модел като гледам.
А циферблата при теб метелен ли беше, при мен е ужасно фин като ципа, люспичка

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта