


Проблем с пасат б3 трудно пали нестабилни обороти
Проблем с пасат б3 трудно пали нестабилни обороти
Здравейте колеги, имам едно приятелче има пасат б3 комби внос от канада 2.0i 136ps беше автоматик направи на ръчни скорости както и да е това са подробности колата върви добре попринцип.Само има малко проблем като е студена трудно пали като запали не държи изобщо оборотите ако не подаваш газ. Щом загрее и мине на газ е малко по добре но спрем ли на едно място колата веднага гасне ако не държим обороти с педала на газта. Като загрее нито на бензин нито на газ държи обороти. Колата е карана на компютър той показва че сичко е ОК и няма проблем. Та решихме да спрем да ходим по майстори и да се пробваме ние. Въпроса ми е някой има ли идея от какво може да е. Аз лично предполагам няколко неща: Ламбда сонда, датчик на хол, Дебитомер и моторче за обороти на празен ход.Благодаря и Поздрави
- walentin
- Мнения: 519
- Регистриран на: Чет 22 мар 2007 19:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с пасат б3 трудно пали нестабилни обороти
Температурен датчик!
Re: Проблем с пасат б3 трудно пали нестабилни обороти
колата отчита нормална температура на таблото може ли да е от него или има два???
Re: Проблем с пасат б3 трудно пали нестабилни обороти
ама разбира се ,че са два!един за водача да гледа и един компа да гледа , че и двамата око вземат да гледат едно и също лошо става!
и особено след втората.......... 


Re: Проблем с пасат б3 трудно пали нестабилни обороти
колеги около дебитомера не успях да разбера дали това е дебитомера имаше откачен кабел с две жици на него. закачих го и след това запалихме колата тя беше топла и запали лесно. И докато работеше извадих кабела на моторчето за обороти на празен ход и колата дигна малко оборотите и ги задържа безпроблемнно заработи равномерно сичко точно. След което сложих кабела колата поработи още малко така и оборотите паднаха под 1000 както трябва да са! Огасих колата запалих (тя пали на бензин) и пак неработеше добре изфорсирах я и закроти много равномерно малко над 1000 оборота след малко паднаха под 1000 и си работеше нормално без никакви проблеми.Днеска ще видим студена как е запалила държала ли е обороти как се е държала и май проблема е бил лоши контакти между различните датчици и глупости. ако се е оправила. И ще хванем да ги почистим сичките по малко. Някой ако се сеща нещо друго ще се радвам да пише. Поздрави
Re: Проблем с пасат б3 трудно пали нестабилни обороти
колеги около дебитомера не успях да разбера дали това е дебитомера имаше откачен кабел с две жици на него. закачих го и след това запалихме колата тя беше топла и запали лесно. И докато работеше извадих кабела на моторчето за обороти на празен ход и колата дигна малко оборотите и ги задържа безпроблемнно заработи равномерно сичко точно. След което сложих кабела колата поработи още малко така и оборотите паднаха под 1000 както трябва да са! Огасих колата запалих (тя пали на бензин) и пак неработеше добре изфорсирах я и закроти много равномерно малко над 1000 оборота след малко паднаха под 1000 и си работеше нормално без никакви проблеми.Днеска ще видим студена как е запалила държала ли е обороти как се е държала и май проблема е бил лоши контакти между различните датчици и глупости. ако се е оправила. И ще хванем да ги почистим сичките по малко. Някой ако се сеща нещо друго ще се радвам да пише. Поздрави
- olele39
- Мнения: 425
- Регистриран на: Съб 26 авг 2006 17:32
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AUY 4motion
- Местоположение: СОФИЯ Мл.1
Re: Проблем с пасат б3 трудно пали нестабилни обороти
Колега Март,предполагам, че колата е с мотор 9А и механичен инжекцион "Ke-Motronik". Не искам да съм лош пророк, но за колата има две алтернативи:
Да се демонтира газовата уредба и да се ремонтират всички повредени детайли по инжекциона. Колата ще работи само на бензин!
Да се игнорират дебитомера,Компютъра,моторчето за ПХ и още малки дреболии. Колата ще работи само на газ!
Това би трябвало да са го казали майсторите, при които е била колата.
Да се демонтира газовата уредба и да се ремонтират всички повредени детайли по инжекциона. Колата ще работи само на бензин!
Да се игнорират дебитомера,Компютъра,моторчето за ПХ и още малки дреболии. Колата ще работи само на газ!
Това би трябвало да са го казали майсторите, при които е била колата.
- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: Проблем с пасат б3 трудно пали нестабилни обороти
Ако колегата е с един светло син пасат му казах да мине на К-Джетроник по малко компоненти има по него и следователно по малко капризен и най-важното няма електроника.
Газ и този инжекцион било КЕ/К джетроник КЕ мотроник - твърдо НиЕ.
Газ и този инжекцион било КЕ/К джетроник КЕ мотроник - твърдо НиЕ.
Re: Проблем с пасат б3 трудно пали нестабилни обороти
абе че пасата е светло син светло син е че е с 9А мотор такъв е. С газов инжекцион-е. И до колкото ви разбрах колата ще работи или на газ или на бензин ако се напрвата двете алтернативи а някъв компромисен вариант да палим на бензин докато позагрее и после да минаваме на газ. Съответно ако свърши газчицата да може да се кара на бензин до бензиностанцията???
- olele39
- Мнения: 425
- Регистриран на: Съб 26 авг 2006 17:32
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AUY 4motion
- Местоположение: СОФИЯ Мл.1
Re: Проблем с пасат б3 трудно пали нестабилни обороти
Хм. Има бъдеще в този Пасат! От него могат да се хранят още доста майстори-измекяри... 

Re: Проблем с пасат б3 трудно пали нестабилни обороти
то затова от много майстори затова накрая аз и собственика на пасата зехме да разнищваме проблема сега работи много по добре от преди но пак трудно пали. от третия четвъртия опит. Понякога пак се опитва да гасне!!! А и нещо не ми се вярва газовия инжекцион да си пречи с инжекциона на колата толко много. Имам приятел с 2.0 мотор на ауди 140 коня пак 16 клапана тои си го кара с газов инжекцион няма проблеми.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта