


Проблем с охлаждането !!!
- STRATUS
- Мнения: 27
- Регистриран на: Нед 10 дек 2006 23:14
- Автомобил: Golf 3 gti 16 v
- Двигател: Abf
- Местоположение: Кърджали
Проблем с охлаждането !!!
Здравейте колеги ,преди два дена смених термостата с нов ,но зе да ми прави проблеми загрява и неще да отваря термостата ,когато се размачкат маркучите термостата отваря.Когато я тествам дали ще включи перката минава 95-100 градуса и не вклучва пипам долния маркуч на радиатора студен значи пак е затворил термостата,получава се няква ваздушна възглавница .(Стария термостат беше пробит) Забравих да кажа колата е пасат 91г 1.6 тди .Възможно ли е да съм сложил фалшив термостат,или да има спукана гарнитура,или ниакакъв пробив в главата за да прави тази ваздушна възглавница на термостата.КАКВО МОЖЕ ДА Е СПОРЕД ВАС?
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с охлаждането !!!
Започни от по-лесните неща :
-смени пак термостата и виж водната помпа.
При термостата точно трудно може да направи възглавница понеже е доста ниска точка в системата и принципно въздуха гледа да избяга нагоре.
Отделно при термостата охл. течност идва по две направления :
-първото е от дебелия маркуч от радиатора,който дефакто се отваря и затваря с термостата.
-второто,което дефакто грее термостата и определя ког да се отвори и кога не пристига горе от главата от големия тройник с датчиците (страничния маркуч към термостата).
За да не се отваря или термостата не работи или помпата не е читава и няма циркулация на вода.
Или пък както каза г-ра ама тогава щеше да надува доста маркучите а ти не кзваш да има подобен проблем
Как и парното на колата?
-смени пак термостата и виж водната помпа.
При термостата точно трудно може да направи възглавница понеже е доста ниска точка в системата и принципно въздуха гледа да избяга нагоре.
Отделно при термостата охл. течност идва по две направления :
-първото е от дебелия маркуч от радиатора,който дефакто се отваря и затваря с термостата.
-второто,което дефакто грее термостата и определя ког да се отвори и кога не пристига горе от главата от големия тройник с датчиците (страничния маркуч към термостата).
За да не се отваря или термостата не работи или помпата не е читава и няма циркулация на вода.
Или пък както каза г-ра ама тогава щеше да надува доста маркучите а ти не кзваш да има подобен проблем

Как и парното на колата?
Re: Проблем с охлаждането !!!
според мен при смяната на термостата водната система не е обезвъздушена както трябва и са се получили въздушни тапи, ако клапата на капачката ти е наред би трябвало да се обезвъздуши сама. и аз минах по този път, не бързай да се притесняваш и да сваляш водната помпа или термостата а покарай още няколко цикъла (затопляне-изстиване) като след всяко спиране отваряй капачката за да помогнеш на въздуха да излезе. ако проблемите продължат е твърде вероятно да си нацелил развален термостат.
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Пон 04 май 2009 21:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Проблем с охлаждането !!!
колега има вероятнос и капачката да ти прави проблем,аз лично смених 5бр термостати докато уцелих на свесен термостат
- Ljubon
- Мнения: 3327
- Регистриран на: Съб 15 авг 2009 10:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Проблем с охлаждането !!!
iani_5562 написа:...аз лично смених 5бр термостати докато уцелих на свесен термостат
Аз явно съм имал късмет, уцелил съм читав от първия път.
- Stefanoz
- Мнения: 401
- Регистриран на: Вто 04 яну 2005 17:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Проблем с охлаждането !!!
Stratus,днес и аз сменях термостата(беше останал отворен и умрях от студ)нивото на антифриза трябва да е на макс,запали колата и като достигне 70-80гр отвори капачката и започни да я форсираш на ръка,докато се включи перката.Затваряш капачката и караш спокойно. Към колегата paagrio,ако има въздух в системата ще мига червената лампа на таблото(тази на температурата)
- STRATUS
- Мнения: 27
- Регистриран на: Нед 10 дек 2006 23:14
- Автомобил: Golf 3 gti 16 v
- Двигател: Abf
- Местоположение: Кърджали
Re: Проблем с охлаждането !!!
Днес пак я тествах отвори сутринта термостата после затвори и край,иначе помпата варти има циркулациа на антифриза ,не надува системата май ще излезе фалшив термостат .Утре ще баде заменен и ще ви напиша какъв е резолтата....дано да се оправи...термостата които ми дадоха е сащата марка беер ли беше берн нещо такова, много хора викат че са били добри.Айде до утре .
- STRATUS
- Мнения: 27
- Регистриран на: Нед 10 дек 2006 23:14
- Автомобил: Golf 3 gti 16 v
- Двигател: Abf
- Местоположение: Кърджали
Re: Проблем с охлаждането !!!
Здравейте отново,излезна по-малкото зло излезна дефектен термостат с голямо недоверие от магазинера че неможе да баде дефектен се съгласи да ми даде друг ,после с разтакаване по майстори СКАПАРИ намерих един познат който му разказа играта ,колата ЗАСПА -меко казано.БЛАГОДАРЯ на всички колеги за качествените мнения .Камък ми падна направо, беше ми голям проблем .ПРОБЛЕМА Е РЕШЕН 

- Stefanoz
- Мнения: 401
- Регистриран на: Вто 04 яну 2005 17:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Проблем с охлаждането !!!
Каква марка термостат купи,че аз май на моя вече му се нарадвах.На място като работи отваря на 91гр,но по време на движение към 97-98гр...Ще ходя пак до сервиза,мамка му
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: ivailo_slavov, tdi fen и 34 госта