
Каква е тази букса?
- kakyra
- Мнения: 244
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 20:30
- Автомобил: VW Passat B5
- Двигател: 1.6
- Местоположение: Пловдив
Re: Каква е тази букса?
До вчера и аз се питах същото. Дадох 15 лв. но аз съм пълен с електроника в автомобила, та аз си мислих, че показва само ел. пакета там и аларма, цент. заключване фарове и там нещата който искат централен ток, но като видях, че преглежда работа на двигателя, инжекции, как работят всичките му простотии и още поне 10-15 неща не само по двигателя за който не съм и мислил, че може да има общо с електрониката направо се очудих. Дай 15 лв. ти го бучнат този кабел и няма да питаш повече 

- martineli
- Мнения: 1469
- Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Каква е тази букса?
ама ако не се лъжа неговата помпа трябва да е с жило а не електронна.еиндственото за което си мисля е да не би да има егр.
Re: Каква е тази букса?
Да, може да е с жило. На 1Y са възможни 2 системи: Bosch или Siemens. Поне така пише в моето изворче на информация
За ЕГР не знам, но на друг 1,9 с механична помпа от буксата се четеше само имобилайзера ...

За ЕГР не знам, но на друг 1,9 с механична помпа от буксата се четеше само имобилайзера ...
- DIY4ever
- Мнения: 126
- Регистриран на: Съб 23 яну 2010 0:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Каква е тази букса?
По принцип всички контролери в колата (по същество специализирани компютърчета) са вързани към тази букса.
Например с лаптоп, подходящ кабел (съдържа интерфейсна електроника) и софтуер - VAG-COM или друг може да се свържеш към всеки от контролерите, да видиш какви грешки е запаметил, оттам да се ориентираш за проблеми.
Ако двигателя работи може да се гледат и стойности за обороти и доста други неща. Оттам се прави и адаптация на дроселни клапи и т.н., за някой двигатели.
Например ако имаш АБС и лампата му свети, можеш така да видиш че е записал грешка в преден ляв датчик, и да провериш кабелите и самия датчик, вместо да проверяваш едно по едно десетките неща зарад които може да се скапе АБСа.
Или ако имаш имобилайзер и ти трябва резервен ключ - пак оттам може да 'обучиш' имобилайзера да го познава.
Полезно нещо.
Но и не бива сляпо да се вярва на самодиагностиката!
Какво може да се прави зависи от конкретната кола и какви контролери има.
Например с лаптоп, подходящ кабел (съдържа интерфейсна електроника) и софтуер - VAG-COM или друг може да се свържеш към всеки от контролерите, да видиш какви грешки е запаметил, оттам да се ориентираш за проблеми.
Ако двигателя работи може да се гледат и стойности за обороти и доста други неща. Оттам се прави и адаптация на дроселни клапи и т.н., за някой двигатели.
Например ако имаш АБС и лампата му свети, можеш така да видиш че е записал грешка в преден ляв датчик, и да провериш кабелите и самия датчик, вместо да проверяваш едно по едно десетките неща зарад които може да се скапе АБСа.
Или ако имаш имобилайзер и ти трябва резервен ключ - пак оттам може да 'обучиш' имобилайзера да го познава.
Полезно нещо.

Какво може да се прави зависи от конкретната кола и какви контролери има.
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: Каква е тази букса?
didorio написа:Колега ти имашли компютар?
Колега,по отношение на мотора с Бошовска помпа ,няма нищо друго освен една жица която дава 12в. на стоп-клапана.По отношение "екстрите" на колата-ами аз съм я взел умишлено без нито една-т.е. няма никакъв компютър тъдява.Най- силната електроника ми е в радиото на колата(ма то е допълнително)


Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 100 госта