Пасата влезе в критическата възраст

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Пасата влезе в критическата възраст

Мнениеот zfa159 » Съб 30 яну 2010 20:19


Днес си играхме с колицата...положението си е ситуация :roll:
Проблемът му е в гарнитурата на главата... :?
Освен течовете навън между блока и главата (масло и антифриз) явно и в цилиндрите се лее антифриз понеже 3 от 4 свещи са силно бели а и след кратка работа на колата маркучите се издуват много симпатично....и умира парното...ама поне я подкарахме отново на бензин mhihi




Потребителски аватар
scuba
R.I.P. Holy Diver
Мнения: 6971
Регистриран на: Вто 19 окт 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Пасата влезе в критическата възраст

Мнениеот scuba » Съб 30 яну 2010 20:55


zfa159 написа:Днес си играхме с колицата...положението си е ситуация :roll:
Проблемът му е в гарнитурата на главата... :?
Освен течовете навън между блока и главата (масло и антифриз) явно и в цилиндрите се лее антифриз понеже 3 от 4 свещи са силно бели а и след кратка работа на колата маркучите се издуват много симпатично....и умира парното...ама поне я подкарахме отново на бензин mhihi

Като си тръгнах парното беше на 10000 деба...
Оня ден купих нови:
бенз.помпа, термостат и фланец (тройник)
Днес след като оправиха кола момчета, ми останаха:
бенз.помпа, термостат и фланец (тройник)
:roll:


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Пасата влезе в критическата възраст

Мнениеот stefan4o » Съб 30 яну 2010 21:33


Borsuka написа:Колегата stefan4o ти е показал в червено това, което трябва да махнеш. Поне до колкото ми е известно, предназначението на тази пластмасова джажда, е да ти ограничава притока на топла вода към радиаторчето. Вътре има една пластмасова съчма която ти спира топлата вода и тя потича по малкото маркуче, и затова ту имаш топло , ту нямаш. По често може да се види на голф 2 и много рядко на пасат б3 които са правени за по-топлите страни. Идеята е че, за там където ще се карат колите е топло, и за да не минава чак толкова гореща вода през радиаторчето се ограничава по този начин.

По-скоро май е направено с цел докато не загрее при определена температура да не върти през радиаторчето на парното. С цел колата по-бързо да влиза в работна температура, но пък с времето този "механизъм" се скапва и започва да прави каквото си иска също като термостата (само дето термостата или седи отворен или затворен):Mr Green Fun


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12135
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: Пасата влезе в критическата възраст

Мнениеот К.Одаджийски » Нед 31 яну 2010 10:27


Snejoky написа:
scuba написа: преди малко (живот и здраве да е) си купих нова кола ;-)


Честито :applause:
Не бъди стиснат, дай малко повече инфо!


Предполагам една от тези viewtopic.php?f=59&t=183496&start=15



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: kris11 и 45 госта